quote:Op maandag 3 september 2007 11:14 schreef kikoooooo het volgende:
Vraag het dossier op, en pest justitie
quote:Op maandag 3 september 2007 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Omdat die op tv minderjarig was. Nu opbokken.
jij hoeft dit niet te lezen, jij moet opbokkenquote:Op maandag 3 september 2007 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dus er wordt onderscheid gemaakt tussen minder en meerderjarig...?quote:Op maandag 3 september 2007 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lenny is vaak ietwat opstandig...quote:Op maandag 3 september 2007 11:27 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
jij hoeft dit niet te lezen, jij moet opbokken
Tis zo oneerlijkquote:Op maandag 3 september 2007 11:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Onder de 16 betaal je de helft![]()
Hmmm, daar val ik net niet meer onder... al zo'n 6 jaar....quote:Op maandag 3 september 2007 11:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Onder de 16 betaal je de helft![]()
Want?quote:Op maandag 3 september 2007 11:30 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoor nooit dat het 25 euro is op tv eik. maar goed.
wat ook wel leuk is, is om 51 euro over te maken. schijnt administratief nogal lastig te zijn.
bek houwe, dit is een kut lemmingquote:Op maandag 3 september 2007 11:27 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
jij hoeft dit niet te lezen, jij moet opbokken
Geef jij het origineel dan....quote:Op maandag 3 september 2007 11:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bek houwe, dit is een kut lemming
quote:Op maandag 3 september 2007 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overigens geïnspireerd op: Fietsboete
[afbeelding]
Was dat in zo'n tv-programma als 'Wegmisbruikers'? De 87234e herhaling daarvan uit 1999 ofzo?quote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef Miljonair het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een fietsboete gehad in Middelburg, en dit was voor door rood fietsen.
Nou vond ik dat het wel kon, maar dat doet er niet toe.
Die boete moet gewoon betaald worden, en dat is het probleem ook niet
Dat daar geen misverstanden over zijn.
Waar het wel om gaat, is dat de boete 50 euro was.
Nu hoor ik op tv dat een boete voor rood licht fietsen 25 euro is.
Volgens het cjib is het inderdaad 50 euro, staat op internet.
Hoe kan het dan komen dat ze op tv maar een boete van 25 euro geven?
Klacht: onderscheid maken in boetes voor dezelfde overtreding!![]()
Ja...quote:Op maandag 3 september 2007 11:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Was dat in zo'n tv-programma als 'Wegmisbruikers'? De 87234e herhaling daarvan uit 1999 ofzo?
Was het gewoon een ouder tarief.
Ok.quote:Volgens BoeteBase is het gewoon 50 euro, en terecht.
Aanleiding geven tot....quote:wist je trouwens dat je een boete kan krijgen voor het niet op slot zetten van je fiets?? 25 euro maar liefst!
Dus als ik op hoge hakken met een kort rokje, string en netkousen over straat ga lopen dan ben ik ook strafbaar wegens 'aanleiding geven tot'??quote:Op maandag 3 september 2007 11:55 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ja...![]()
[..]
Ok.![]()
[..]
Aanleiding geven tot....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe.quote:Op maandag 3 september 2007 11:43 schreef Curri het volgende:
Ik zou 50,25 overmaken, dan duurt het bijna 3 maand voordat je je 25 cent terug krijgt
In tussentijd krijg je brieven dat ze je nog geld verschuldigd zijn, en dat het allemaal iets langer duurt, en dan nog verontschuldigingsbrief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |