Ik dacht dat de regel bij AKQ altijd was "Na 10 minuten mag iemand anders"quote:Op maandag 3 september 2007 18:35 schreef qonmann het volgende:
Iets wat vaker in dit topic voorkomt, wel in staat zijn een antwoordje te posten. maar geen vraag stellen..
Nee, qonmanns vraag blijft staan.quote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef wyccie het volgende:
Dan schrappen we de vraag van qonmann even (bedankt voor de vraag overigens!)
Ik weet alleen nog dat het een David was.
De regel is dat we tien minuten wachten, na die tien minuten mág iemand anders een vraag stellen om het spel niet op te houden.quote:Op maandag 3 september 2007 18:40 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik dacht dat de regel bij AKQ altijd was "Na 10 minuten mag iemand anders"
Fok is traag..quote:Op maandag 3 september 2007 18:37 schreef wyccie het volgende:
Elizabeth?
Da's nie goed .quote:Op maandag 3 september 2007 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
elizabeth 2
Elizabeth Angela Marguerite Bowes-Lyon (4 augustus 1900 – 30 maart 2002), genoemd de Koningin-Moeder, was de moeder van koningin Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk. Ze was de laatste keizerin van India.quote:Op maandag 3 september 2007 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
queen mum dan
Je mag de 2 punten afpakken hoorquote:Op maandag 3 september 2007 18:35 schreef qonmann het volgende:
Iets wat vaker in dit topic voorkomt, wel in staat zijn een antwoordje te posten. maar geen vraag stellen..
Nieuwe vraag:
Wie was de laatste keizerin van India ?
Hoi Sctott !quote:Op maandag 3 september 2007 19:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je mag de 2 punten afpakken hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |