Het is niet verplicht maar verschaft vaak wel achtergrondinformatie.quote:Slowchat
Omdat er teveel geslowchat werd is er nu een speciaal slowchattopic voor geopend: AKQ SC #240: Wie heeft er een eendenkont?
A. Dat ik van haar op mijn kloten heb gehad, is slechts intro-tekst en de reden van mijn vraag;quote:Op maandag 3 september 2007 15:32 schreef JDude het volgende:
MM, originele vraag hoor, dat wel.
Maar is het niet te persoonlijk voor een Algemene Kennis Quiz?
Iemand die jou verder niet kent, zoals ondergetekende, heeft geen idee waar je het over hebt.
Dankquote:Op maandag 3 september 2007 15:30 schreef slaveloos het volgende:
hey PR gefeliciteerd, alles goed gegaan???
Nee, het ijs is mij nog te dun, maar jullie denken wel in de goede hoek...quote:Op maandag 3 september 2007 15:36 schreef Adjeuj het volgende:
Geschaatst tegen Tonnie de Jong?
Sorry Steekbal, maar dit is net even vollediger voor 2 punten.quote:Op maandag 3 september 2007 15:40 schreef Adjeuj het volgende:
Die dartster Bambi, hoe heet ze ook alweer. Mieke de Boer?
Jammer hè?quote:Op maandag 3 september 2007 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik schreef 'er waren geen sexuele uitspattingen in het spel'
Vlag erover en voor het vaderland!quote:Op maandag 3 september 2007 15:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel een beetje een plork lijkt me.
Jan-Hein Kuijpers idd.quote:Op maandag 3 september 2007 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Jan Hein Kuipers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |