quote:Op maandag 3 september 2007 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Algemene Kennis van hier tot Tokyo, maar 'the news next door' niet weten...
Niet nodig hoor, neem een beschuitjequote:Op maandag 3 september 2007 15:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik schaam me rot. Ik let nooit op signatures. Maar ik schaam me echt rot hoor!!
lees de vraag nog eens goedquote:Op maandag 3 september 2007 15:04 schreef Adjeuj het volgende:
literatuur en vrede. De andere categorieen zijn volgens mij wel eens door een nederlander gewonnen..
Kijk, juist!quote:Op maandag 3 september 2007 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Als je zo'n grote beschuit moet eten, dan kan je een week daarna op dieet...
En om terug te komen op de vraag:
Scheikunde
Natuurkunde
Geneeskunde
Vrede
Literatuur -> Niet gewonnen door een NL'er
Economie
Ik vermoed één of andere sport, maar ik zou niet weten waar jij aan doet. Bovendien is mijn kennis van playmates nietbestaand.quote:Op maandag 3 september 2007 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Het lijstje met disciplines had ik al klaar staan en op basis van het antwoord van Adjeuj heb ik voor Literatuur (de vraag was is, niet zijn) gekozen. Vrede is gewonnen door Tobias Asser, wiens naam verbonden is aan de straat waar voorheen in Diemen de nieuwe spelers van Ajax gehuisvest werden...
Ik heb gisteren ongelofelijk op mijn kloten gehad van een voormalig Nederlandse Playmate.
Wie was dat en waarmee?
Hou het wel netjes s.v.p., er waren geen sexuele uitspattingen in het spel...
Ehmmm...quote:Op maandag 3 september 2007 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Het lijstje met disciplines had ik al klaar staan en op basis van het antwoord van Adjeuj heb ik voor Literatuur (de vraag was is, niet zijn) gekozen. Vrede is gewonnen door Tobias Asser, wiens naam verbonden is aan de straat waar voorheen in Diemen de nieuwe spelers van Ajax gehuisvest werden...
Ik heb gisteren ongelofelijk op mijn kloten gehad van een voormalig Nederlandse Playmate.
Wie was dat en waarmee?
Hou het wel netjes s.v.p., er waren geen sexuele uitspattingen in het spel...
Het is niet verplicht maar verschaft vaak wel achtergrondinformatie.quote:Slowchat
Omdat er teveel geslowchat werd is er nu een speciaal slowchattopic voor geopend: AKQ SC #240: Wie heeft er een eendenkont?
A. Dat ik van haar op mijn kloten heb gehad, is slechts intro-tekst en de reden van mijn vraag;quote:Op maandag 3 september 2007 15:32 schreef JDude het volgende:
MM, originele vraag hoor, dat wel.
Maar is het niet te persoonlijk voor een Algemene Kennis Quiz?
Iemand die jou verder niet kent, zoals ondergetekende, heeft geen idee waar je het over hebt.
Dankquote:Op maandag 3 september 2007 15:30 schreef slaveloos het volgende:
hey PR gefeliciteerd, alles goed gegaan???
Nee, het ijs is mij nog te dun, maar jullie denken wel in de goede hoek...quote:Op maandag 3 september 2007 15:36 schreef Adjeuj het volgende:
Geschaatst tegen Tonnie de Jong?
Sorry Steekbal, maar dit is net even vollediger voor 2 punten.quote:Op maandag 3 september 2007 15:40 schreef Adjeuj het volgende:
Die dartster Bambi, hoe heet ze ook alweer. Mieke de Boer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |