Ik moet wel...vannacht weer niet geslapen.. en ik moet naar school straksquote:Op maandag 3 september 2007 06:10 schreef sig000 het volgende:
Een keer slapen overslaan en dan rekken tot 22 a 23u Dan omvallen en je zit weer in 't dagelijkse ritme.![]()
Drank is een duivelse ritmeverstoorder.quote:Op maandag 3 september 2007 06:20 schreef Woutey het volgende:
Of je hebt gewoon insomnia, dan moet je gewoon aan de drank gaan want anders slaap je nooit meer!!!11
Dan had je het in LIF o.i.d. moeten openen....quote:Op maandag 3 september 2007 05:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dit topic is niet bedoeld als baggertopic of wat dan ook, dus doe dat ook niet!![]()
Zomaar sporten is ook zo zinloos, zet dan een hometrainer neer met dynamo en wek je eigen stroom op.quote:Op maandag 3 september 2007 06:43 schreef Duvekoater het volgende:
Als je toevallig een luie hond bent dan moet je gaan sporten ofzo, ik heb t ook een tijdje gehad toen ik 4 weken plat moest na een operatie, wel kut aangezien er s'nachts niks op tv is.
i feel ya pain brada.quote:Op maandag 3 september 2007 05:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sinds een week ofzo, kan ik 's nachs gewoon bijna niet slapen :'(
Ik heb géén idee waar het door komt, maar ik baal er wel goed hard van, omdat ik sinds vandaag weer naar school moet![]()
Heeft iemand misschien serieuze tips waardoor ik misschien weer goed zou kunnen slapen?![]()
Mijn klacht: 's nachts niet kunnen slapen, overdag te moe zijn![]()
Mijn vraag: wat kan ik er aan doen? :'(
dit topic is niet bedoeld als baggertopic of wat dan ook, dus doe dat ook niet!![]()
Na 20 jaar ploegendienst helpt een joint ook niet meer.quote:Op maandag 3 september 2007 07:25 schreef NelisH2007 het volgende:
reuk een joint slaap je altijd als een roosje van ^^
Gewoon doorhalen.quote:Op maandag 3 september 2007 07:30 schreef bijdehand het volgende:
Wennen, mijn zoon, wennen.
Katten moet je gewoon verzuipen dan zijn ze stil.quote:Op maandag 3 september 2007 07:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kon ook niet slapen vanacht,
die kut kat zat steeds geluid te maken, en schoppen hielp ook niet bij dat beest![]()
Niet.quote:Op maandag 3 september 2007 11:21 schreef Hi_flyer het volgende:
En alcohol is natuurlijk geen oplossing he! Alcohol geeft je het gevoel diep te slapen, maar je blijkt juist veel lichter te slapen dan normaal is. Resultaat: Je voelt je kut de volgende ochtend.
TS zat op school toen jij die post plaatstequote:Op maandag 3 september 2007 11:06 schreef Batsies het volgende:
Volgens mij slaapt de TS eindelijk
Heb wel een hele tijd in ploegen gewerkt.. Volgens m'n moeder ligt het daaraan...quote:Op maandag 3 september 2007 07:07 schreef crossover het volgende:
Misschien komt het door een gebrek aan ritme in je vakantie..?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:45 schreef ToriHino het volgende:
Misschien lig je wel wakker van het eerste puntenverlies dit seizoen![]()
Was ;t maar zo'n feestquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:49 schreef ToriHino het volgende:
Als de reacties maar saai en niet orgineel zijn val je misschien vanzelf in slaap![]()
Ben je er nog?quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:01 schreef Hilzillah het volgende:
Zullen we samen wakker blijvenAlleen ik hoef morgen ochtend niet naar school... Ik moet morgen de nacht in
luie aapquote:Op woensdag 5 september 2007 00:28 schreef Shitonya het volgende:
Helemaal na iets van 5 maanden -_-
komt dat nog danquote:Op woensdag 5 september 2007 02:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bob Ross opnemen en dan gaat 't echt snel.Doe het al tijden en val binnen enkele minuten in slaap. Soms zelfs voordat hij de eerste kleuren noemt.
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Fmv2FniH7_A&mode=related&search=quote:Op woensdag 5 september 2007 07:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
komt dat nog dan![]()
ik heb het al tijden niet meer gezien
zou best een seizoen op dvd willen hebben![]()
Dus...quote:Op donderdag 6 september 2007 03:39 schreef thedude0 het volgende:
whehe, alle gristenen die denken "potjankanker nog an toe, ik vind het wel jammer dat god slapen heeft uitgevonden maar ik spam nog steeds mijn pro-religeuze kankerzooi op fora aangezien ik gristen ben dus pro-god en godverdomme dit dat zus en zo"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |