Er zit op zich al genoeg vlees in, maar een hamburger zou wel kunnen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wel een scheetje
[..]
Hamburgers bij je voer van gisteren
Het forum is weer zo traag als dikke stront in de winterquote:
Aaah Tim, dat lekkere hamburgetje smeeeeeekt er gewoon om om gegeten te wordenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zit op zich al genoeg vlees in, maar een hamburger zou wel kunnen...
Damnit, breng me niet in verleiding!![]()
Ik ga wel gewoon nu koken voordat er nog meer op me ingepraat wordt...quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Aaah Tim, dat lekkere hamburgetje smeeeeeekt er gewoon om om gegeten te worden
Maar de ham(burger)vraag is; eet je de hemaburgers nouquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon nu koken voordat er nog meer op me ingepraat wordt...![]()
Anders bak jij ze, dan eet ik ze opquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon nu koken voordat er nog meer op me ingepraat wordt...![]()
Extreem flauw is hier vrij normaal hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar de ham(burger)vraag is; eet je de hemaburgers nou
jaja extreeem flauw, ssst maar
Ah, die is droogquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Extreem flauw is hier vrij normaal hoor
beetje zout erop doet wonderen![]()
Ik heb net gedronkenquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Je hoeft het ook alleen in te schenkenquote:
Ow, dat heb ik al die tijd verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hoeft het ook alleen in te schenken![]()
Dit is echt precies het beeld dat ik ook heb van de gemiddelde 15/16-jarige in de discoquote:Nu is een discotheek de verzamelplaats van drommen kruimeldiefjes en zeer gewillige, maar ook veel te jonge sletjes. Deze breezertemeiers bijvoorbeeld komen altijd vóór 0.00 uur omdat de entree dan gratis is. Als ze eenmaal binnen zijn sprokkelen ze, vaak in groepjes van drie of vier, het kleingeld uit hun handtas bijeen en bestellen ze allen een breezertje of rode wodka Redbull. Met dat drankje zijn ze op z’n minst twee uur zoet - en maar lurken aan het duo rietjes waarom ze gevraagd hadden - met als wonderbaarlijk resultaat dat het glas nooit leeg raakt, net zo lang tot de discotheek voor driekwart gevuld is.
Eerder, het zal zo rond één uur zijn, stoof ook een legioen "gangsters" de discotheek binnen, van die mensen die te vaak clips van 50 Cent hebben gezien op de televisie en die bovendien de gehele inhoud van een pot gel van de markt in hun haar smeren. Deze mensen zijn vaak getooid in nepmerkkleding - hoe vaak heb ik wel niet een Turk met een Dolce & Bandana trui zien lopen - en hebben dikwijls veel te lange en dikke gouden kettingen om hun nek, zo zwaar dat enkelen er krom bij lopen. (Ik weet dat The A-team weer op tv is, maar sommigen maken het echt te bont.) Enfin, het geteisem posteert zich meestal aan de zijkant van de dansvloer om een goed beeld te krijgen van de loopse teefjes, die inmiddels routineuze danspasjes verrichten, en keurt het vlees alsof het erfplichtige slagerszonen zijn.
Je zei ook gemiddeld, dus de helft is erger dan datquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
Voordat iemand van die leeftijd zich beledigd voelt, nee, niet iedereen is zo en nee, ik bedoel jou nietIk bedoel van die Sjonnies en Anita's
Daarom kan je ook beter naar een gewoon cafe gaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dit is echt precies het beeld dat ik ook heb van de gemiddelde 15/16-jarige in de disco![]()
Preciesquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je zei ook gemiddeld, dus de helft is erger dan dat
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Louis Vuitton![]()
Wie is dat?
Goedenavond
Nee, ik vind het niks, en zeker niet nu de gemiddelde foute jongen er een handtasje van heeftquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oh, je bedoelt de droom van iedere vrouw
Jongens met een handtasje? Gay!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niks, en zeker niet nu de gemiddelde foute jongen er een handtasje van heeft
Jawel, maar bij die gidsjes die ik tot nu toe op internet heb gevonden gaat het steeds bij dezelfde stap mis, welk gidsje ik ook volgquote:
Kerstvakantie, dan hebben meer mensen vrijquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wanneer zullen we de volgende meet doen? Bij de intocht van Sinterklaas?
Fok, voor meer lichaamsbeweging!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
daar was ik weer!
Ik vond fok! heel sloom en ben gaan skaten
Dan pas? In weekenden hebben mensen ook vrij!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kerstvakantie, dan hebben meer mensen vrij
Of iets anders natuurlijk
Goed hequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fok, voor meer lichaamsbeweging!
Je kan ook zo'n foute stropdas nemen die je als een soort drukknopje op kan zettenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar bij die gidsjes die ik tot nu toe op internet heb gevonden gaat het steeds bij dezelfde stap mis, welk gidsje ik ook volg
Dat vind ik echt een goed idee!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan pas? In weekenden hebben mensen ook vrij!
Wat ook kan (als er iemand meer dan genoeg ruimte heeft) een AKQ SC kerstdiner houden
Als jij in bikini wil komen.... tja.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht dat er een bikinimeet zou komen?
Ik welquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als jij in bikini wil komen.... tja.
Niemand zal je tegenhouden![]()
Ik heb maar 1 stropdas en die is al vrij fout (oranje met de vier bandleden van KISS er op), maar die heeft geen drukknoopje. Die moet gestrikt worden, en daar ben ik niet zo'n ster inquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n foute stropdas nemen die je als een soort drukknopje op kan zetten![]()
oei mag die wegquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stropdas en die is al vrij fout (oranje met de vier bandleden van KISS er op), maar die heeft geen drukknoopje. Die moet gestrikt worden, en daar ben ik niet zo'n ster in
Nee en ook geen geschikte digitale camera. Ik heb een 5 jaar oude Trust, dus dat schiet niet op (en heb daar geen batterijen voor)quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:29 schreef wyccie het volgende:
Heb je een foto van die stropdas?
Weg? Naar wie?quote:
Klikoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |