Jawel, maar bij die gidsjes die ik tot nu toe op internet heb gevonden gaat het steeds bij dezelfde stap mis, welk gidsje ik ook volgquote:
Kerstvakantie, dan hebben meer mensen vrijquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wanneer zullen we de volgende meet doen? Bij de intocht van Sinterklaas?
Fok, voor meer lichaamsbeweging!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
daar was ik weer!
Ik vond fok! heel sloom en ben gaan skaten
Dan pas? In weekenden hebben mensen ook vrij!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kerstvakantie, dan hebben meer mensen vrij
Of iets anders natuurlijk
Goed hequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fok, voor meer lichaamsbeweging!
Je kan ook zo'n foute stropdas nemen die je als een soort drukknopje op kan zettenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar bij die gidsjes die ik tot nu toe op internet heb gevonden gaat het steeds bij dezelfde stap mis, welk gidsje ik ook volg
Dat vind ik echt een goed idee!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan pas? In weekenden hebben mensen ook vrij!
Wat ook kan (als er iemand meer dan genoeg ruimte heeft) een AKQ SC kerstdiner houden
Als jij in bikini wil komen.... tja.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht dat er een bikinimeet zou komen?
Ik welquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als jij in bikini wil komen.... tja.
Niemand zal je tegenhouden![]()
Ik heb maar 1 stropdas en die is al vrij fout (oranje met de vier bandleden van KISS er op), maar die heeft geen drukknoopje. Die moet gestrikt worden, en daar ben ik niet zo'n ster inquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n foute stropdas nemen die je als een soort drukknopje op kan zetten![]()
oei mag die wegquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stropdas en die is al vrij fout (oranje met de vier bandleden van KISS er op), maar die heeft geen drukknoopje. Die moet gestrikt worden, en daar ben ik niet zo'n ster in
Nee en ook geen geschikte digitale camera. Ik heb een 5 jaar oude Trust, dus dat schiet niet op (en heb daar geen batterijen voor)quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:29 schreef wyccie het volgende:
Heb je een foto van die stropdas?
Weg? Naar wie?quote:
Klikoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |