Ik ben jaren bloeddonor geweest, maar hier mag dat ineens niet meerquote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
BTW: zijn er hier ook bloeddonors? Interesse?
Oh, dat is wel heel erg jammer. Waarom eigenlijk, of wil je dat liever niet kwijt?quote:Op maandag 3 september 2007 00:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben jaren bloeddonor geweest, maar hier mag dat ineens niet meer
Ik ben nu een risocogroepgeval
Toch niet die 'helderhorende' mevrouw, hoe heet ze, De Haan?quote:
Ja, erg dapperquote:Op maandag 3 september 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
En als je de andere kant op kijkt?
Ik zie wel eens mensen in de bloedbank de andere kant opkijken omdat ze het eng vinden. Toch moedig dat ze bloed geven.
Ik ben hier buitenlandse, en ze zijn hier gruwelijk streng!! Ik mag me pas laten testen als ik hier 5 jaar onafgebroken woon. Mensen die uit de USA komen mogen NOOIT bloeddonor worden in Ierland. Rare regeltjes hier hoor. Heb al drie keer aangegeven dat ik in NL bloeddonor was. Maar er is geen doorkomen aan.quote:Op maandag 3 september 2007 00:55 schreef wyccie het volgende:
Welterusten qonmann
[..]
Oh, dat is wel heel erg jammer. Waarom eigenlijk, of wil je dat liever niet kwijt?
quote:Op maandag 3 september 2007 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toch niet die 'helderhorende' mevrouw, hoe heet ze, De Haan?
Trusten qonmann
Ah, dat is inderdaad wel een beetje vreemd. Hier zijn ze juist extra oplettend als je in UK bent geweest.quote:Op maandag 3 september 2007 00:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben hier buitenlandse, en ze zijn hier gruwelijk streng!! Ik mag me pas laten testen als ik hier 5 jaar onafgebroken woon. Mensen die uit de USA komen mogen NOOIT bloeddonor worden in Ierland. Rare regeltjes hier hoor. Heb al drie keer aangegeven dat ik in NL bloeddonor was. Maar er is geen doorkomen aan.
Beláchelijk. Ze kunnen toch eenmalig van iedereen die zich aanbiedt, het bloed testenquote:Op maandag 3 september 2007 00:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben hier buitenlandse, en ze zijn hier gruwelijk streng!! Ik mag me pas laten testen als ik hier 5 jaar onafgebroken woon. Mensen die uit de USA komen mogen NOOIT bloeddonor worden in Ierland. Rare regeltjes hier hoor. Heb al drie keer aangegeven dat ik in NL bloeddonor was. Maar er is geen doorkomen aan.
Beenmergdonor dan?quote:Op maandag 3 september 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, erg dapperIk had en heb collega's die regelmatig bij de bloedbank komen. Maar niks voor mij.
Regeltjesquote:Op maandag 3 september 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beláchelijk. Ze kunnen toch eenmalig van iedereen die zich aanbiedt, het bloed testen
We laten die punten van hem ook gewoon staan. En nu doet hij gewoon mee.quote:Op maandag 3 september 2007 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Kom op zeg, ik ken Michel al jaren op dit forum. Zit echt geen kwaad in hoor!!!
Meisjesboeken, voor de wat oudere meisjesquote:Op maandag 3 september 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Van die streekboeken, hoe noem je dat?
Hai erkel
Nee, die anderequote:Op maandag 3 september 2007 01:02 schreef wyccie het volgende:
Cissy van Marxveldt?
Sinds mijn pubertijd heb ik niks meer met meisjesboekenquote:Op maandag 3 september 2007 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
Meisjesboeken, voor de wat oudere meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |