abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52902986
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_52903209
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:12 schreef EnactedChaos het volgende:
En jij vind het geen probleem dat een of andere Koreaan een verschrikkelijk groot talent van Feijenoord evt. in de weg staat? Soms begrijp ik jou echt niet. Zijn tijd komt inderdaad wel, maar liever nog gisteren dan vandaag. van Persie is er ook gekomen, maar ik had liever gehad dat ie dat bij Feyenoord had laten zien (als voorbeeld!!).
Ik vind dat inderdaad geen probleem wanneer het betekent dat het sterkste elftal in het veld staat, want daar draait het gewoon om. De sterkste elf moeten spelen, dus dat kan net zo goed betekenen dat Bruins wel in de basis staat. Is dat niet het geval, dan is dat jammer voor hem.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 2 september 2007 @ 22:26:21 #3
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52903222
Eindelijk weer eens een heerlijke maandagtochtend op school.
  zondag 2 september 2007 @ 22:27:43 #4
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_52903281
3 nullen op een rij..
  zondag 2 september 2007 @ 22:27:51 #5
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52903287
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vind dat inderdaad geen probleem wanneer het betekent dat het sterkste elftal in het veld staat, want daar draait het gewoon om. De sterkste elf moeten spelen, dus dat kan net zo goed betekenen dat Bruins wel in de basis staat. Is dat niet het geval, dan is dat jammer voor hem.
Idd erger me de tyfus aan dat kansloze gezeik wie wie uit de basis speelt. Je moet gvd de sterkste elf van dat moment opstellen, gezonde concurrentie noemen ze dat.
  zondag 2 september 2007 @ 22:30:33 #6
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52903388
Feijenoord!
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52903461
Die Sahin heeft de bal aan een touwtje. En dan zeggen ze dat Van Marwijk geen oog heeft voor talent.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52903589
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die Sahin heeft de bal aan een touwtje. En dan zeggen ze dat Van Marwijk geen oog heeft voor talent.
Hij moet z'n touwtje alleen ietsje inkorten
pi_52903772
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hij leverde gisteren ook een paar keer knullig de bal in.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 2 september 2007 @ 22:44:29 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52903848
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:42 schreef Happel het volgende:

[..]

De enige die dat gisteren niet deed is Makaay geloof ik...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52903960
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij verslapte wat in de tweede helft. Misschien dat hij het in de kleinere ruimtes tegen De Graafschap of VVV moeilijk gaat krijgen, want hij wil vaak vanuit zijn aanname passen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  zondag 2 september 2007 @ 22:53:02 #12
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52904113
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hij verslapte wat in de tweede helft.
Schijnt er bij hem in te sluipen wanneer ze voor staan. Gaf Van Marwijk laatst aan en Sahin beaamde het zelf ook. Verbetering begint bij erkenning van je fouten.
pi_52904282
Kut TT.
pi_52904428
Is dit niet trouwens # 322 ?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 2 september 2007 @ 23:12:21 #15
53267 TC03
pi_52904632
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dit niet trouwens # 322 ?
Jup...
pi_52904659
Goede gozer trouwens, die Koevermans...
pi_52904745
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Goede gozer trouwens, die Koevermans...
Aardige vent inderdaad. Jammer dat er voor zijn soort spitsen zo weinig waardering is in Nederland.
pi_52904819
Feyenoord schijnt toch nog 4 miljoen geboden te hebben voor Koevermans.

Toch een aardig bod.

Goeie, eerlijke en zachtaardige gozer inderdaad die Koevermans

Maar wellicht toch wat te soft voor een topclub.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_52904840
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:24 schreef arnold-d het volgende:
kakkerlakken
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:25 schreef Tomasso het volgende:
Leuk hoe deze TT allemaal IQ-lozen uit 020 lokt
indeed, en dan lopen ze te zeiken en te kankeren (letterlijk) als er een niet-ajaxcied het eeuwige overdreven gedweep met 020 even in een realistischer perspectief plaatst

[ Bericht 25% gewijzigd door harrypiel op 02-09-2007 23:26:02 ]
pi_52905704
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:20 schreef harrypiel het volgende:

[..]

[..]

indeed, en dan lopen ze te zeiken en te kankeren (letterlijk) als er een niet-ajaxcied het eeuwige overdreven gedweep met 020 even in een realistischer perspectief plaatst
O, je bent welkom. Vooral kankeren over Ten Cate is gewenst, hopelijk neemt Cootje dan volgend jaar plaats op de bank.
pi_52905827
Oh ja, een Ajax met Cootje Kwal als trainer dat meerdere keren op schandalige wijze in een seizoensjaar verliest is wat dat betreft al helemaal puur genot.
pi_52905932
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

De enige die dat gisteren niet deed is Makaay geloof ik...
Klopt, die deed helemaal niks
pi_52905974
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Klopt, die deed helemaal niks
En toch scoren, werkelijk een Phantom
pi_52906058
Pfff kut TT we zijn net begonnen in het seizoen.
pi_52906191
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:59 schreef harrypiel het volgende:
Oh ja, een Ajax met Cootje Kwal als trainer dat meerdere keren op schandalige wijze in een seizoensjaar verliest is wat dat betreft al helemaal puur genot.
O, hij mag best eens verliezen. De Johan Cruyff-schaal ofzo. Die zal hem ook weinig meer kunnen schelen, als de schaal, Champions League en Wereldbeker binnen zijn.
pi_52906207
de arrogantie komt alweer terug in Rotterdam(mag ook wel)

kan het wel begrijpen naar vorig seizoen zeg, pff als mijn clubbie nie uitkijkt gaan we net zo hard op ons bek.

ik wil wel eens zien hoe Feyenoord het doet tegen bv Ajax,AZof PSV
wanneer is de enige klassieker in NL eig?
pi_52906243
Joden gedrag die TT
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_52906263
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:05 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

En toch scoren, werkelijk een Phantom
In die situatie was het vooral Vermeer die een Phantom was.
Verder heeftie bar weinig gedaan. Ja een paar hakjes en achter 't standbeen langs balletjes die allemaal niet aankwamen. Doe dan gewoon als dat niet lukt.

Dat overmatig positieve van de supporters viel me trouwens in de Kuip ook al op. Bij elke bal over de middellijn ging het halve stadion al staan, en op een gegeven moment kwam er zelfs een klapconcert voor een simpele breedtepass. Tegen het einde wel weer wat meer gemor en gefluit.
pi_52906277
Paar posts verwijderd, TT aangepast.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 3 september 2007 @ 00:17:22 #30
53267 TC03
pi_52906295
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:13 schreef Jnk18 het volgende:
de arrogantie komt alweer terug in Rotterdam(mag ook wel)

kan het wel begrijpen naar vorig seizoen zeg, pff als mijn clubbie nie uitkijkt gaan we net zo hard op ons bek.

ik wil wel eens zien hoe Feyenoord het doet tegen bv Ajax,AZof PSV
wanneer is de enige klassieker in NL eig?
11 november.
pi_52906468
Royston Drenthe en Romeo Castelen staan nog in het selectieoverzicht in de OP, en verder ontbreken die Koreaan en Pieter Collen.

Viel me ineens op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 3 september 2007 @ 00:25:25 #32
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_52906494
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:24 schreef heiden6 het volgende:
Royston Drenthe en Romeo Castelen staan nog in het selectieoverzicht in de OP, en verder ontbreken die Koreaan en Pieter Collen.

Viel me ineens op.
die chinees moet ook erbij
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_52906510
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:25 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Koreaan
pi_52906514
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:25 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Michael Mols staat er al in.
  maandag 3 september 2007 @ 00:26:27 #35
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_52906525
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:25 schreef Joeriii het volgende:

[..]

Koreaan
ik wist het
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_52906530
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:24 schreef heiden6 het volgende:

Viel me ineens op.
Ja en Feyenoord - Willem II staat op zaterdag 1 augustus ipv zaterdag 1 september.

Maar dat is allemaal net zo boeiend als dat de wedstrijd afgelopen weekend was.
  maandag 3 september 2007 @ 00:27:15 #37
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_52906537
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Michael Mols staat er al in.
pi_52906554
Mijn neefje van net 10 uit Friesland bij de training van Feyenoord: 'van die Chinees hoef ik echt geen handtekening'.
pi_52906582
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja en Feyenoord - Willem II staat op zaterdag 1 augustus ipv zaterdag 1 september.

Maar dat is allemaal net zo boeiend als dat de wedstrijd afgelopen weekend was.
Net zo boeiend als de persconferentie van Van Hanegem, die er niet was. !
pi_52906588
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:29 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Net zo boeiend als de persconferentie van Van Hanegem, die er niet was. !
Hij was wel bij Voetbal Insite, en onwijs chagrijnig.
pi_52906593
Mols hoort eigenlijk hierzo thuis:
pi_52906609
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:30 schreef Joeriii het volgende:
[afbeelding]
Is dat nou Urzaiz daar in het midden?
pi_52906640
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hij was wel bij Voetbal Insite, en onwijs chagrijnig.
Zeg nou eerlijk, wat is dat nou voor schertsvertoning bij Utrecht. Hij zit als een mummie op de bank, is na de wedstrijd meteen opgerot en verdeelt zijn tijd tussen de club en wat ik maar zijn commerciële bezigheden zal noemen. Hadden ze niet gewoon een foto van hem kunnen ophangen in de kleedkamers?
pi_52906643
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:30 schreef Joeriii het volgende:
[afbeelding]
Wow, werken zij in het home of history?
pi_52906657
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:32 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zeg nou eerlijk, wat is dat nou voor schertsvertoning bij Utrecht. Hij zit als een mummie op de bank, is na de wedstrijd meteen opgerot en verdeelt zijn tijd tussen de club en wat ik maar zijn commerciële bezigheden zal noemen. Hadden ze niet gewoon een foto van hem kunnen ophangen in de kleedkamers?
Ja, het is nogal een vreemde gang van zaken, die man heeft echt zijn langste tijd wel gehad, en wordt een karikatuur van zichzelf.
pi_52906673
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:32 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wat zijn bijdrage is aan de prestaties van Fc Utrecht, maar goed als hij het leuk vindt.
pi_52906801
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wat zijn bijdrage is aan de prestaties van Fc Utrecht, maar goed als hij het leuk vindt.
Daar ben ik niet zo zeker van. Hij zal gepaaid zijn door de pegulanten, want de voorzitter wilde per sé een aansprekende naam. Had dan Adriaanse genomen.

Volgens mij was hij wel dolgraag naar Feyenoord gegaan, dit seizoen. Ik las iets van 10.000 keer "maar als ze me vragen, dan zal ik er over nadenken" dat ik er plaatsvervangende schaamte van kreeg.
pi_52906949
Willem deed bij het nederlands elftal ook niet veel met de journalisten. Niks mis mee. Eigenlijk zou van gaal de communicatie met journalisten ook aan iemand anders over moeten laten imo.
pi_52906974
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef snabbi het volgende:
Willem deed bij het nederlands elftal ook niet veel met de journalisten. Niks mis mee. Eigenlijk zou van gaal de communicatie met journalisten ook aan iemand anders over moeten laten imo.
Van Hanegem heeft zijn halve vermogen te danken aan 'de pers', juist hij zou even een pootje moeten geven na afloop van de wedstrijd. En hij maakt zichzelf veel belangrijker dan hij is.
  maandag 3 september 2007 @ 07:44:52 #50
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_52909224
Feijenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')