Zo te zien niet he.quote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef de_priester het volgende:
niemand dus?
en zet je dan het resultaat online?quote:Op zondag 2 september 2007 20:31 schreef Jaime het volgende:
probeer het wel met mijn tv kaart op te nemen, denk dat mijn vader die aflevering ook wel wil zien
net als het opnemenquote:
Ik zag het voorstukje, en daar reden ze -naar ik dacht- 214 kilometer per uur op een weg waar ook andere bestuurders reden. We zullen het wel zienquote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef Mikkie het volgende:
DIe Ferrari's zullen wel op een bijna lege weg 170 rijden met z'n allen, zonder gevaar, maar dat is gewoon lekker crimineel om af te schilderen hè...
Da's toch lachen? Kutbelgen en fransozen met hun coffeeshopgeroep.quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Mikkie het volgende:
Die auto in beslag nemen vind ik echt onzin. Een flinke straf voor die knuppel is prima, maar die auto in beslag nemen is wel een stap te ver.
Bij mij roepen ze meestal alleen maar coffeeshop. "papa fume une pipe" en ze snappen het meestal wel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef fransbreda het volgende:
oú est le coffeeshop?
"deze knaap mag bij zijn vriendjes in de coffeeshop proberen een lift terug te krijgen"quote:
"ik ga geen gekke capriolen uithalen"quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Juup© het volgende:
Testen van navigatiesysteem
Wat een domme mensen
"Heb ik zo hard gereejen joh"quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"ik ga geen gekke capriolen uithalen"
Lijkt er niet op, zo te zien op een stoeprandquote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef tongytongylickylick... het volgende:
Staat die dwerg weer op een kistje?
Mijn vrouw zei al "hij is echt maar klein" maar volgens mij staat hij nu al op een kistjequote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Staat die dwerg weer op een kistje?
hoi veldmuisquote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef veldmuis het volgende:
Die wouten hadden BIJNA een auto in hun zijkant.
Idioot rijgedrag van hun.
Dat is de camera/ geluidsmanquote:Op zondag 2 september 2007 21:27 schreef nubie het volgende:
Relaxt baantje, die gozer met die zonnebril achterin.
Wibraquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Schunckelstar het volgende:
ze hebben die motorrijder op de oprit van het bedrijf waar ik werk laten stoppen![]()
Dat met die krups dinges in de etalage?quote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Schunckelstar het volgende:
ze hebben die motorrijder op de oprit van het bedrijf waar ik werk laten stoppen![]()
Hij staat en op een kistje, en is nog steeds een stuk kleiner dan Spee.quote:
hahah uur voor jan toverletter naar die kutshow zitten kijken voor 2 minuten spektakel dat niet komtquote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef veldmuis het volgende:
Die kankerferrari's zouden deze week komen.
smaakpolitie over 5 minutenquote:
Tel daarbij op dat de meting meer dan 5km geduurd heeft EN er nog een correctie vanaf gaat, dan is het al met al een aardig reëel beeld.quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, maar de redenering klopte wel. Ze waren omgedraaid en zaten vanaf toen zo'n 200m achter de motor. Ze moesten tijd goedmaken, maar hebben ook afgeklokt op 200m achter de motor. Dan is het gemiddelde aardig gelijk.
Ik dacht ook al, hey.. sinds wanneer doen de lama's mee?quote:Op zondag 2 september 2007 21:35 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Daar lijkt ie dus op! Ik denk, wat een bekend gezicht
quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
SBS
De Ferrari's pas volgende week
quote:Op zondag 2 september 2007 21:42 schreef Windsurfbart het volgende:
shit, geen ferrari's. K*t Sbs6
JEZUS kom ik terug, denk ik: dat wordt smullen! neeheee!quote:Op zondag 2 september 2007 21:47 schreef neluz19 het volgende:
Godverdomme... kome die kutferrari's volgende week pas
![]()
Zodat hij weer een derde keer staande gehouden kan worden?quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Mikkie het volgende:
Die auto in beslag nemen vind ik echt onzin. Een flinke straf voor die knuppel is prima, maar die auto in beslag nemen is wel een stap te ver.
Precies, want die knakker gaat echt niet terug naar Belgie lopen...quote:Op zondag 2 september 2007 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor dat moment, okay. Maar dat die auto daar dagen, weken of maanden impounded blijft gaat me een stap te ver. Daar is nu die pa de dupe van, terwijl die er niets aan kon doen. Bovendien kan die knakker nog steeds een auto huren/jatten/lenen whatever. Als je echt wilt voorkomen dat zo'n knakker nog gaat rijden, moet je hém oppakken en achter een hek zetten.
jij solliciteert ergens naarquote:Op zondag 2 september 2007 23:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
LEKKER OPEN LEKKER OPEN LEKKER OPEN!!!
REMLOFFFIEE PAK ME DAN!!
Volgens mij ligt de verantwoordelijkheid nog steeds bij de burger en consument zelf, en niet bij de wethandhaving. Daarnaast is een los handsfreesetje echt geen ¤130,-, dus die boete heb je zo bespaard.quote:Op zondag 2 september 2007 23:19 schreef MdMa98 het volgende:
Waar ik alleen echt niet tegen kan; dat gezeur over handsfree bellen..
We mogen allemaal niet met de telefoon in de hand bellen in de auto.. Natuurlijk wordt die wet veel overtreden, en dat weet de politie natuurlijk ook..
Ik begrijp gewoonweg niet dat ook goedwerkende handsfree setjes zo duur aan de man worden gebracht.. Waarom, als het zo belangrijk is zijn die telefoonaanbieders niet zo slim geweest om zulks er gratis bij te leveren, of zelfs tegen een simpel tarief in te bouwen bij hun klanten.. Dan heeft iedereen zo`n set, en dan zijn al die exta nutteloze controles van meneer spee ook niet nodig. De marge voor zulks is er gerust wel bij telefoonmaatschappijen,,, Volgens mij is het nog goedkoper dan weer 50 motoren, 50 extra motoragenten, benzinekosten, loonkosten etc..Dan kan de verkeerspolitie weer eens achter echte criminele wegmisbruikers aan..
ho ik praat hier over kwalitatief goede setjes, geen mr handsfreemeukquote:Op zondag 2 september 2007 23:39 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de verantwoordelijkheid nog steeds bij de burger en consument zelf, en niet bij de wethandhaving. Daarnaast is een los handsfreesetje echt geen ¤130,-, dus die boete heb je zo bespaard.
welk fragment?quote:Op zondag 2 september 2007 23:49 schreef koudhier het volgende:
Is inmiddels het fragment al ergens online?
schakelen en scherpe bochten maken met een telefoon in je hand is kut.quote:Op zondag 2 september 2007 23:19 schreef MdMa98 het volgende:
Waar ik alleen echt niet tegen kan; dat gezeur over handsfree bellen..
We mogen allemaal niet met de telefoon in de hand bellen in de auto.. Natuurlijk wordt die wet veel overtreden, en dat weet de politie natuurlijk ook..
Ik begrijp gewoonweg niet dat ook goedwerkende handsfree setjes zo duur aan de man worden gebracht.. Waarom, als het zo belangrijk is zijn die telefoonaanbieders niet zo slim geweest om zulks er gratis bij te leveren, of zelfs tegen een simpel tarief in te bouwen bij hun klanten.. Dan heeft iedereen zo`n set, en dan zijn al die exta nutteloze controles van meneer spee ook niet nodig. De marge voor zulks is er gerust wel bij telefoonmaatschappijen,,, Volgens mij is het nog goedkoper dan weer 50 motoren, 50 extra motoragenten, benzinekosten, loonkosten etc..Dan kan de verkeerspolitie weer eens achter echte criminele wegmisbruikers aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |