Zo te zien niet he.quote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef de_priester het volgende:
niemand dus?
en zet je dan het resultaat online?quote:Op zondag 2 september 2007 20:31 schreef Jaime het volgende:
probeer het wel met mijn tv kaart op te nemen, denk dat mijn vader die aflevering ook wel wil zien
net als het opnemenquote:
Ik zag het voorstukje, en daar reden ze -naar ik dacht- 214 kilometer per uur op een weg waar ook andere bestuurders reden. We zullen het wel zienquote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef Mikkie het volgende:
DIe Ferrari's zullen wel op een bijna lege weg 170 rijden met z'n allen, zonder gevaar, maar dat is gewoon lekker crimineel om af te schilderen hè...
Da's toch lachen? Kutbelgen en fransozen met hun coffeeshopgeroep.quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Mikkie het volgende:
Die auto in beslag nemen vind ik echt onzin. Een flinke straf voor die knuppel is prima, maar die auto in beslag nemen is wel een stap te ver.
Bij mij roepen ze meestal alleen maar coffeeshop. "papa fume une pipe" en ze snappen het meestal wel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef fransbreda het volgende:
oú est le coffeeshop?
"deze knaap mag bij zijn vriendjes in de coffeeshop proberen een lift terug te krijgen"quote:
"ik ga geen gekke capriolen uithalen"quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Juup© het volgende:
Testen van navigatiesysteem
Wat een domme mensen
"Heb ik zo hard gereejen joh"quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"ik ga geen gekke capriolen uithalen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |