quote:Op donderdag 18 december 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Verlengd vrolijk zijn contract en trakteert Feyenoord op een dikke vinger.
Wat een held.
Binnen 3 jaar is hij trainer van Feyenoordquote:Op donderdag 18 december 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Verlengd vrolijk zijn contract en trakteert Feyenoord op een dikke vinger.
Wat een held.
Ik wist helemaal niet dat Brett Nederlands lult.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:44 schreef numero_uno het volgende:
Zoals Holman het ooit 'zong': Mario Leg, Mario Leg, Mario Leg Ole Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik heb een voorkeur voor z'n naam op z'n engels uitgesproken en dan de klinkers uit z'n voornaam weghalen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:44 schreef numero_uno het volgende:
Zoals Holman het ooit 'zong': Mario Leg, Mario Leg, Mario Leg Ole Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Van overwinteren in Europa naar onderin Eredivisie of misschien zelfs Jupiler League?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Binnen 3 jaar is hij trainer van Feyenoord![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van overwinteren in Europa naar onderin Eredivisie of misschien zelfs Jupiler League?
Ja, klopt. Volgens mij toen ook net uitgeschakeld voor de beker tegen Zwolle. Daarna toch wel iets van een stijgende lijn te zienquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Errug netjes wat ie voor elkaar krijgt bij NEC. Vorig jaar rond deze tijd nog 17de toch?
Januari en februari waren even minder met bekerverlies tegen Zwolle met zwak spel en thuisnederlaag tegen Excelsior met beter spel. Daarna kwam het beest los!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, klopt. Volgens mij toen ook net uitgeschakeld voor de beker tegen Zwolle. Daarna toch wel iets van een stijgende lijn te zien
Ja en NEC verlengde toen zijn contractquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Errug netjes wat ie voor elkaar krijgt bij NEC. Vorig jaar rond deze tijd nog 17de toch?
wordt tijd dat Verbeek eens gaat verlengen danquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en NEC verlengde toen zijn contract![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |