Inderdaadquote:Op zondag 2 september 2007 19:32 schreef Beach het volgende:
Kutmuziek, maar daar valt alle R&B, hiphop en rap onder.
check de video clipquote:Op zondag 2 september 2007 19:52 schreef Willewa het volgende:
haha na dat filmpje moet ik je toch ff uitmaken voor kansloze homofiel... shiit eey luisteren naar dit soort muziek en dan zeiken op timbaland... zou de fout ff bij jezelf zoeken
Ja, lekker hè.. dat playbacken.quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef MetalSonic het volgende:
Heb liever Kate Ryan dan Nelly, plus dat de muziek van Kate leuker is vroeger al Desenchentee !
http://www.youtube.com/watch?v=NR8zl3CBWPk !!!!
En nu voyage voyage
En een goed nummer van Armin van buuren sla ik ook niet af _o-
quote:Op zondag 2 september 2007 19:32 schreef Beach het volgende:
Ok, zo'n opmerking was te verwachten heb je een punt, maar ik houd gewoon niet van de muziek van Timbaland , nelly vind ik kut zingen en als ik denk aan hoe ze eruit ziet dan word 't geheel nog kutter. Als ik een nummer hoor van iemand die leuk zingt en dan nog aan het mooie uiterlijk denk tja dan komt dat 't nummer wel ten goede.quote:Op zondag 2 september 2007 19:56 schreef Willewa het volgende:
Dus als een sexy chick de meest verschrikkelijke muziek maakt, vind jij het vette muziek omdat die chick lekker is? Heb je ook niet echt een uitgesproken mening op het gebied van muziek merk ik..
quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef MetalSonic het volgende:
Heb liever Kate Ryan dan Nelly, plus dat de muziek van Kate leuker is vroeger al Desenchentee !
http://www.youtube.com/watch?v=NR8zl3CBWPk !!!!
En nu voyage voyage
En een goed nummer van Armin van buuren sla ik ook niet af _o-
Niet op zijn eigen CD.quote:Op zondag 2 september 2007 19:59 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik vind het ook één van de grootste losers, maar beats maken is één ding wat hij zeker kan!
ik moest even lachenquote:Op zondag 2 september 2007 20:00 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ok, zo'n opmerking was te verwachten heb je een punt, maar ik houd gewoon niet van de muziek van Timbaland , nelly vind ik kut zingen en als ik denk aan hoe ze eruit ziet dan word 't geheel nog kutter. Als ik een nummer hoor van iemand die leuk zingt en dan nog aan het mooie uiterlijk denk tja dan komt dat 't nummer wel ten goede.
Ik vind ook niet alle rap slecht, de eerste 3 albums van Eminem waren goed , en 2pac - changes is goed, maar de meeste rap/ hiphop enzo is gewoon bagger, kanye is helemaal triest klote neger.
Laatst hoorde ik dat nummer van Do - Heaven![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=FyJ_KOvEt78
![]()
![]()
das pas leuke muziek , en niet zo'n vaag slap nummer van timbaland
![]()
![]()
Die heb ik niet eensquote:
neppe beats, ik zet wel hardstyle op ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 20:04 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens![]()
Ik mag hem niet, dus zal zijn cd's ook echt niet kopen met die stomme kop erop.
CD's kopen?quote:Op zondag 2 september 2007 20:04 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens![]()
Ik mag hem niet, dus zal zijn cd's ook echt niet kopen met die stomme kop erop.
quote:Op zondag 2 september 2007 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
neppe beats, ik zet wel hardstyle op ofzo![]()
http://www.youtube.com/watch?v=kK91VEjvn40quote:Op zondag 2 september 2007 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zet ook liever hardcore of terror op.quote:Op zondag 2 september 2007 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 20:06 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Ik zet ook liever hardcore of terror op.
Begrijp me niet verkeerd. Ben geen fan van hem, maar sommige beats... vind ik wel lekker
dit is wel oke dan jaquote:Op zondag 2 september 2007 20:06 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=kK91VEjvn40
DJ STORM first kontact![]()
![]()
![]()
Kan je geen engels ? The way i are is niet de goede vervoegingquote:Op zondag 2 september 2007 20:07 schreef Apotheose het volgende:
vind die nieuwe 'the way i are' een vet relaxt nummerDie met Nelly Furtado zat ook een lekkere beat in.
Zo heet dat nummer toch, domme bosmongool.quote:Op zondag 2 september 2007 20:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Kan je geen engels ? The way i are is niet de goede vervoeging
I am
He / she is
You are
we are
they are
zo gaat dat![]()
En dit slaat natuurlijk nergens op. Jij kent volgens mij vrij weinig hiphop, want dan zou je beseffen dat er zoals bij alle onderwerpen 'goede en slechte' vormen van zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 20:00 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ok, zo'n opmerking was te verwachten heb je een punt, maar ik houd gewoon niet van de muziek van Timbaland , nelly vind ik kut zingen en als ik denk aan hoe ze eruit ziet dan word 't geheel nog kutter. Als ik een nummer hoor van iemand die leuk zingt en dan nog aan het mooie uiterlijk denk tja dan komt dat 't nummer wel ten goede.
Ik vind ook niet alle rap slecht, de eerste 3 albums van Eminem waren goed , en 2pac - changes is goed, maar de meeste rap/ hiphop enzo is gewoon bagger, kanye is helemaal triest klote neger.
Laatst hoorde ik dat nummer van Do - Heaven![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=FyJ_KOvEt78
![]()
![]()
das pas leuke muziek , en niet zo'n vaag slap nummer van timbaland
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 20:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zo heet dat nummer toch, domme bosmongool.
Mijn godquote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
vmbo kutje, het is the way U are
Stakker je snapt het echt niet he ? Je vind die muziek niet tof prima maar om daar nou een topic over te openenquote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, en alle metal is schreeuwmuziek.quote:Op zondag 2 september 2007 19:32 schreef Beach het volgende:
niet tof ? ik kots van de muziekquote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Stakker je snapt het echt niet he ? Je vind die muziek niet tof prima maar om daar nou een topic over te openen....
Nee, het liedje heet 'The Way I Are' en niet 'The Way U Are'. En dan nog: als je toch zo wijs wilt doen, het is nog altijd you in plaats van U.quote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat staat ook in m'n vervoeging, en ik deed ff "U" aangezien ik alleen op de uitspraak doeldequote:Op zondag 2 september 2007 20:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, het liedje heet 'The Way I Are' en niet 'The Way U Are'. En dan nog: als je toch zo wijs wilt doen, het is nog altijd you in plaats van U.
Laat maar, hij is niet bepaald uitvinder van de zwarte garenquote:Op zondag 2 september 2007 20:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, het liedje heet 'The Way I Are' en niet 'The Way U Are'. En dan nog: als je toch zo wijs wilt doen, het is nog altijd you in plaats van U.
schrijf het dan ook helemaal goed: u = youquote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
bedankt voor de grammar les. Heb ik voor t laatst gehad tijdens mijn opleiding Engels in 2005!quote:Op zondag 2 september 2007 20:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
I am
He / she is
You are
we are
they are
zo gaat dat![]()
En ik kots van jouquote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
niet tof ? ik kots van de muziek![]()
En ik wil gewoon ergens over klagen![]()
U hebt gezocht op representief:quote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
is je avatar representief voor je iq ?![]()
zou veel verklaren![]()
Immortal Technique.quote:Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
En ik kots van jou
Maak ik toch ook geen topic over.
duh omdat er dan meteen een slotje op zitquote:Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
En ik kots van jou
Maak ik toch ook geen topic over.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
says who.. Is t ooit es uitgetest dan?quote:Op zondag 2 september 2007 20:26 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
duh omdat er dan meteen een slotje op zit![]()
Ik vind Timbaland echt wel geile beats maken, maar het moet gezegd worden; Ik vind dat laatste nummer van hem ook maar 3x niks!quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef MetalSonic het volgende:
Dat laatste nummer is ook triester dan triest "I like it just the way i ARE [/i] is dat grappig ofzo ? I are ipv I am ? Kut slome nummers wat domme zang, altijd over sex enzo , erg kansloos en triest.
nee jong, gehandicapte, de titel van het lied is the way I arequote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
En je hoort serieus niet dat ze playbackt?quote:Op zondag 2 september 2007 19:56 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
Waarom wordt dat altijd gezegd bij blonde actrices![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 2 september 2007 19:21 schreef Zuenn het volgende:
De muziek die ie probeert te maken is goud waard.
Maar de manier waarop.
Die stem verneukt met de computer en dan in elk nummer![]()
En zijn beats zuigen in vergelijking met Scott Storch![]()
Creatieve vrijheid, brallerige Eurohouse-proleet.quote:Op zondag 2 september 2007 20:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
I am
He / she is
You are
we are
they are
zo gaat dat![]()
Nobody gives a shit mate.quote:Op maandag 3 september 2007 02:08 schreef cerreur het volgende:
Hij jat van Jan en alleman en verkondigt het zelf vervaardigt te hebben. Dat zit me pas dwars bij timbaland.
google maar eens op Janne Suni (tempest) en het nummer do it van Nelly Furtado..
quote:Op maandag 3 september 2007 02:34 schreef Bravebart het volgende:
Timbaland is gewoon een toffe neger, die relaxte muziek maakt, met dikke beats. Van die nummers die je na 50 keer nog niet zat bent.
Dus niet zo piepen jij, want metal is al helemaal niks
Zijn versie ervan is beter als van Janne Suni, zijn track klinkt als een achtergrond geluid van een gameboy geluidje.quote:Op maandag 3 september 2007 02:08 schreef cerreur het volgende:
Hij jat van Jan en alleman en verkondigt het zelf vervaardigt te hebben. Dat zit me pas dwars bij timbaland.
google maar eens op Janne Suni (tempest) en het nummer do it van Nelly Furtado..
Hoe kan je dat weten als je nooit iets anders luisterd dan top40?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:52 schreef Erotica_ het volgende:
Hij is wel goed bezig
Beter dan die altoshit
'Do it' is een prima nummer; dat is het punt niet. Die actie was de schaamteloosheid voorbij. Het hele nummer is gebouwd om de sample van Suni. Het origineel wordt vrijwel in z'n geheel gebruikt in 'Do it'. Dan verdien je als originele componist gewoon vermelding bij naam en een cut van de royalties. Desnoods met terugwerkende kracht. Is deze zaak al afgewikkeld trouwens?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:47 schreef Chau het volgende:
[..]
Zijn versie ervan is beter als van Janne Suni, zijn track klinkt als een achtergrond geluid van een gameboy geluidje.
*kick*quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:26 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
'Do it' is een prima nummer; dat is het punt niet. Die actie was de schaamteloosheid voorbij. Het hele nummer is gebouwd om de sample van Suni. Het origineel wordt vrijwel in z'n geheel gebruikt in 'Do it'. Dan verdien je als originele componist gewoon vermelding bij naam en een cut van de royalties. Desnoods met terugwerkende kracht. Is deze zaak al afgewikkeld trouwens?
TS POKKE MUZIEK...?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef Stylez het volgende:
Timbaland >>>> TS
Timbaland is de man![]()
Hou je bek, WoW nerd.quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef MetalSonic het volgende:
Op de radio altijd van "oeh hij heeft weer een hit gemaakt blblbalab" ik vind de muziek om te janken, als ik hem hoor ga ik naar een andere frequentie !
[afbeelding]
Dat laatste nummer is ook triester dan triest "I like it just the way i ARE [/i] is dat grappig ofzo ? I are ipv I am ? Kut slome nummers wat domme zang, altijd over sex enzo , erg kansloos en triest.
Timbaland tyft een eind op , en neem nelly furtado enzo maar mee en ook die justin , allemaal paupers KLOTE MUZIEK gewoon
![]()
bronquote:Timbaland en Timberlake hebben 10 nummers voor Madonna's nieuwe LP geschreven en afgewerkt. Ook namen ze een videoclip op met 50 Cent. Dat allemaal tijdens hun recente tournee.
Vandaag spraken ze voor het eerst over hun samenwerking met Madonna. 'She's great... and she's got an hot album and she's almost done with the effort'. In september zal de plaat helemaal afgewerkt worden. Een titel is er nog niet, maar volgens Timbalake en Timberland zal het een plaat worden die hele clubs uit hun dak zal laten gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |