abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52947734
Timbaland is de master als het gaat om zijn eigen stem samplen en gebruiken als beat
pi_52949157
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
pi_53330605
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:26 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

'Do it' is een prima nummer; dat is het punt niet. Die actie was de schaamteloosheid voorbij. Het hele nummer is gebouwd om de sample van Suni. Het origineel wordt vrijwel in z'n geheel gebruikt in 'Do it'. Dan verdien je als originele componist gewoon vermelding bij naam en een cut van de royalties. Desnoods met terugwerkende kracht. Is deze zaak al afgewikkeld trouwens?
*kick*

Volgens mij heeft die originele muzikant geen geld om een rechtzaak aan te spannen.. ja logisch natuurlijk, want je wint het toch niet denk ik. Wel jammer dat Timbaland moet stelen van een Finse muzikant waar nog nooit iemand van gehoord heeft, terwijl ie toch wel behoorlijk veel talent heeft. Hoewel hij beter z'n mond kan houden klinken verschillende nummers van hem, Justin en Nelly toch wel ontzettend lekker.

What Goes Around.... comes around
Sexyback
My Love
Lovestoned
Summer Love
Maneater
Promiscuous Girl
Say It Right
Do It (ook al issie gejat, hij heeft het nummer wel beter gemaakt)

etc etc.
  donderdag 20 september 2007 @ 19:14:31 #105
145942 Stylez
zoals gewoonelijk
pi_53335331
Timbaland >>>> TS

Timbaland is de man
:7
pi_53335487
is dat hiphop? ken em verder niet. maar zo ja. RJD2 is de enige met goeie beats
0023
pi_53338193
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef Stylez het volgende:
Timbaland >>>> TS

Timbaland is de man
TS POKKE MUZIEK...?
pi_53338548
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef MetalSonic het volgende:
Op de radio altijd van "oeh hij heeft weer een hit gemaakt blblbalab" ik vind de muziek om te janken, als ik hem hoor ga ik naar een andere frequentie !

[afbeelding]

Dat laatste nummer is ook triester dan triest "I like it just the way i ARE [/i] is dat grappig ofzo ? I are ipv I am ? Kut slome nummers wat domme zang, altijd over sex enzo , erg kansloos en triest.

Timbaland tyft een eind op , en neem nelly furtado enzo maar mee en ook die justin , allemaal paupers KLOTE MUZIEK gewoon

Hou je bek, WoW nerd.
pi_53338804
Hij heeft ook aan het nieuwe album van Madonna gewerkt.
quote:
Timbaland en Timberlake hebben 10 nummers voor Madonna's nieuwe LP geschreven en afgewerkt. Ook namen ze een videoclip op met 50 Cent. Dat allemaal tijdens hun recente tournee.

Vandaag spraken ze voor het eerst over hun samenwerking met Madonna. 'She's great... and she's got an hot album and she's almost done with the effort'. In september zal de plaat helemaal afgewerkt worden. Een titel is er nog niet, maar volgens Timbalake en Timberland zal het een plaat worden die hele clubs uit hun dak zal laten gaan.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')