Heb even gekeken in de filmpjeshoek. Nog niet.quote:Op zondag 2 september 2007 19:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Wedden dat ze het op VOL wel hebben.![]()
Maar wel streams van HiDiHo?quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik boycot aankomende week alle afleveringen van DGK op TV![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 19:50 schreef blomst het volgende:
en ik zit hier ook nog stom met de oortjes in
Welke streams?quote:
Ik kijk nooit maar ik ben erg benieuwd hoe ze deze dag willen gaan uitzenden.quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ik boycot aankomende week alle afleveringen van DGK op TV![]()
Ik denk het welquote:Op zondag 2 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk nooit maar ik ben erg benieuwd hoe ze deze dag willen gaan uitzenden.
Of slaan ze alles op wat wij niet mogen zien?![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 19:50 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=QjOEYlaqSZI
van
Ook maar ff een mailtje verstuurd.quote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te gek voor woorden waar ze ons nu mee opzadelen. Maak ze gek die redactie![]()
![]()
Vanaf een uur of drie vanmiddagquote:Op zondag 2 september 2007 19:53 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft iemand al bijgehouden hoe lang deze huidige lock al aan de gang is?
Vanaf een uur of 16.00 uur, toen kwamen Huub en Lieke uit bed.quote:Op zondag 2 september 2007 19:53 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft iemand al bijgehouden hoe lang deze huidige lock al aan de gang is?
gelijk heb jequote:Op zondag 2 september 2007 19:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ook maar ff een mailtje verstuurd.
Hallo beste mensen,
Ik heb gisteren voor een dag streams genomen en daar 1.15 euro voor betaald. Helaas heb ik daar amper van kunnen genieten omdat er een urenlange streamlock volgde en daarop nog een, en nog een, en nog een....
U begrijpt dat ik daar niet voor betaald heb en wens dan ook die 1.15 euro retour te zien. Als ik zo nodig tegen een plaatje van een zwembad aan wil kijken dan surf ik wel wat rond op internet. Of ik ga gezellig bij mijn ouders in de tuin zitten.
Ik verwacht aan het eind van de week de 1.15 euro terug gekregen te hebben.
Bij voorbaat dank,
en natuurlijk met vriendelijke groet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |