Je moet een OP niet quoten, maar editten en dan copy/pasten......quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 18:17 schreef XL het volgende:
[..]
Je moet een OP niet quoten, maar editten en dan copy/pasten......
Maar de beste OP is er eentje met 'OP volgt' of eentje met heel weinig foto's en doordrenkt van persoonlijke voorkeur (zeker in combinatie met een suggestieve TT)
Is cult lieverdquote:
Ik snap niet dat jullie je daar druk over maken. Maakt toch niet uit? Er zijn er veel die het leuk vinden. Je hebt er geen last van toch?quote:
Je moet ze laden, dat is wel irritant.quote:Op zondag 2 september 2007 18:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie je daar druk over maken. Maakt toch niet uit? Er zijn er veel die het leuk vinden. Je hebt er geen last van toch?
tiebreak dus.quote:Op zondag 2 september 2007 18:44 schreef mitt het volgende:
Belangrijke fase bij Chela - Ljubicic.
Ja, vanaf morgen eerder neem ik aan.quote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef TheGeneral het volgende:
Williams ook een break voor tegen Bartoli in de 2e set.
Hoe laat begint Eurosport? Rond 7 uur weer?
Ik neem aan dat het atletiek dan is afgelopen?quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, vanaf morgen eerder neem ik aan.
Ja, vandaag was de laatste dag. Er is nog wel wielrennen vaak tot 17.30-17.45, maar ik neem aan dat ze vanaf 18.00 toch wel naar NY gaan vanaf morgen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het atletiek dan is afgelopen?
Dat is Blake ook niet.quote:Op zondag 2 september 2007 18:57 schreef thijsdetweede het volgende:
Waarom is Blake wel een kanshebber en Djoko niet?
Ik had gehoopt op Tsonga-Nadal. Nja, hopelijk maken Nalbandian en Ferrer er geen vijfsetter van.quote:Op zondag 2 september 2007 19:18 schreef TheGeneral het volgende:
Tennis op Eurosport. Nal - Fer.
Heb je nog iets gehoord over zijn blessure? In verband met die wedstrijd tegen Tipsarevic heb ik er niets over gehoord.quote:Op zondag 2 september 2007 19:25 schreef APK het volgende:
Misschien heeft Nadal iedereen in de maling genomen met die brakke eerste match.![]()
Niks gehoord en hij loopt nu ook als een kievit over de baan.quote:Op zondag 2 september 2007 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je nog iets gehoord over zijn blessure? In verband met die wedstrijd tegen Tipsarevic heb ik er niets over gehoord.
en die van eurosport gisteren over Radwanskiquote:Op zondag 2 september 2007 19:38 schreef TheGeneral het volgende:
Commentator op bwin heeft het heel de tijd over TsongO.
Aangepast , thxquote:Op zondag 2 september 2007 18:57 schreef thijsdetweede het volgende:
Waarom is Blake wel een kanshebber en Djoko niet?
lol..jouw voorkeur is he-le-maal niet duidelijk hoor in de OPquote:
Dank je, ik probeer altijd heel objectief te zijn in de OP. Dat lukt me aardigquote:Op zondag 2 september 2007 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol..jouw voorkeur is he-le-maal niet duidelijk hoor in de OP![]()
Ja, precies, valt mij ook op. Ben benieuwd hoe dat gaat, dat laseren. Maar is dat een invasieve ingreep?quote:Op zondag 2 september 2007 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Niks gehoord en hij loopt nu ook als een kievit over de baan.
Zijn knieën zijn na de eerste match gelasered, geen idee waar dat goed voor is.
Het duurde 23 seconden. Ik weet niet wat het doet, of hoe het werkt.quote:Op zondag 2 september 2007 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, valt mij ook op. Ben benieuwd hoe dat gaat, dat laseren. Maar is dat een invasieve ingreep?
Oké, bedankt.quote:Op zondag 2 september 2007 20:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het duurde 23 seconden. Ik weet niet wat het doet, of hoe het werkt.
Ferrer heeft ook ADHD maar bij hem zie je het toch wel wat minder ergquote:
je zegt het nu echt alsof Ferrer een willekeurige nobody isquote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef Nalbandian het volgende:
GVD...kom ik net terug, zie ik dat Nalbandian eruit is gevlogen tegen die Ferrer! Ligt ie er verdiend uit of heeft die Ferrer al het geluk van de wereld gehad ?
Wat had ik graag Nalbandian - Nadal gezien![]()
alle 2quote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef Nalbandian het volgende:
GVD...kom ik net terug, zie ik dat Nalbandian eruit is gevlogen tegen die Ferrer! Ligt ie er verdiend uit of heeft die Ferrer al het geluk van de wereld gehad ?
Hier blijkt wellicht een beetje afgunst jegens Ferrer uit....quote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je zegt het nu echt alsof Ferrer een willekeurige nobody is
Nalbandian had moeten winnen. Hij stond een break voor in de 4e en in de 5e set.quote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef Nalbandian het volgende:
Geld schat, rechten.................... ze kunnen niet andersquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Tim86 het volgende:
kut eurosport..gaan ze nu williams-bartoli herhalen ipv LIVE calleri-monaco
en gewonnenquote:Op zondag 2 september 2007 21:16 schreef Tim86 het volgende:
wat heeft monaco zich ongelooflijk ontwikkeld zeg dit jaar..echt 4 klasses beter geworden en veel allrounder..
Respect..nu nog een setje erbij pakken
quote:Op zondag 2 september 2007 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Bryans vs Coetzee / Wassen
6-1 0-0 momenteel
en 6-1 6-4..kansloos dusquote:Op zondag 2 september 2007 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Bryans vs Coetzee / Wassen
6-1 0-0 momenteel
Waarom?quote:
Onderste:quote:Justine Henin BEL (1)
Dinara Safina RUS (15)
Serena Williams USA (8)
Jelena Jankovic SRB (3)
Sybille Bammer AUT (19)
Venus Williams USA (12)
quote:Agnes Szavay HUN
Julia Vakulenko UKR
Victoria Azarenka BLR
Svetlana Kuznetsova RUS (4)
Anna Chakvetadze RUS (6)
Tamira Paszek AUT
Shahar Peer ISR (18)
Agnieszka Radwanska POL (30)
Ik zit eigenlijk op een paar schwalbes te wachten.quote:Op maandag 3 september 2007 00:36 schreef erkel het volgende:
Leuke speler om naar te kijken die Kohlschreiber.
Whehequote:Op maandag 3 september 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk op een paar schwalbes te wachten.
Geen double bagle, wereldnieuws.quote:Op maandag 3 september 2007 02:13 schreef dndiek het volgende:
Safina breakt Henin
3-1 voor Henin 2e set
Mijn lijstjequote:Op maandag 3 september 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn lijst voor vandaag:
Andy
Blake
Rogiertje
Hyung-Taik Lee
Tamiertje
Rest maakt me niet uit![]()
Fed - Roddick en Blake - Donkey zijn op papier 2 schitterende partijen, maar in de praktijk twee walkovers hoor.quote:Op maandag 3 september 2007 12:56 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mijn lijstje
Federer
Roddick
Davydenko
Blake
Zouden schitterende halve finales worden denk ik.
Waarschijnlijk wel, maar is wel de enige kans op wat spanning, en tegenstand voor Federer richting de finale.quote:Op maandag 3 september 2007 13:00 schreef XL het volgende:
[..]
Fed - Roddick en Blake - Donkey zijn op papier 2 schitterende partijen, maar in de praktijk twee walkovers hoor.
http://www.maratsafin.com/ Hier al gezocht ??quote:Op maandag 3 september 2007 12:50 schreef Tennis-boy het volgende:
Safin en zijn tegenstander hadden door een servicegeweld de net vernield. Was dat op US Open 2006 of Australian Open 2006? Bestaat hier een YouTube video van? Ik kan het niet vinden.
In deze vorm lijkt het niet uit te maken wie er tegen Federer staat.quote:Op maandag 3 september 2007 13:03 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar is wel de enige kans op wat spanning, en tegenstand voor Federer richting de finale.
Mwa Roddick, Davy en daarna waarschijnlijk Djoko is iig een lastige route. Ik ben benieuwd of die vorm echt zo groot is, ik denk namelijk dat het vies tegenvalt.quote:Op maandag 3 september 2007 13:04 schreef XL het volgende:
[..]
In deze vorm lijkt het niet uit te maken wie er tegen Federer staat.
Hoewel ik totaal niet gecharmeerd ben van het spel van Roddick, mag hij die partij wel winnen ja.quote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
Oh my god Fed tegen Andy
Dat wordt een makkie![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 13:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hoewel ik totaal niet gecharmeerd ben van het spel van Roddick, mag hij die partij wel winnen ja.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 3 september 2007 13:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mwa Roddick, Davy en daarna waarschijnlijk Djoko is iig een lastige route. Ik ben benieuwd of die vorm echt zo groot is, ik denk namelijk dat het vies tegenvalt.
Ja.quote:Op maandag 3 september 2007 13:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Is FOK ook zo klote traag bij jullie![]()
okquote:
Puur gevoelsmatig, heb de wedstrijd tegen Isner helaas niet kunnen zien, dus misschien speelde hij wel de sterren van de hemel en heb ik daar niets van meegekregen.quote:
Geen idee maar ik heb exact hetzelfde probleemquote:Op maandag 3 september 2007 14:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ok![]()
Tis een drama hier![]()
ff off topic: misschien weet 1 van jullie dit![]()
Ik heb IE7
en open meerdere tabs, maar om de zoveel tijd krijg ik een foutmelding dat er iets mis is met mn internet/ flashplayer en dat windows alles moet afsluiten. Wat kan ik hier aan doen ?
Het gebeurt als ik de site van de USopen ( scorenboard) in 1 van de tabs heb staan. Kan het daar aan liggen ?
Dank je, dat geeft me hoop dat het niet aan mn PC ligtquote:Op maandag 3 september 2007 15:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb exact hetzelfde probleem
Kohlschreiber heeft veel te veel achter elkaar gewonnen nu. Dus die zal het komende half jaar wel weer alleen maar wedstrijden in Duitsland winnen.quote:Op maandag 3 september 2007 16:17 schreef erkel het volgende:
Carlos Moya en Philipp Kohlschreiber schotelden de toeschouwers op de US Open een waar spektakelstuk voor. De Spanjaard trok uiteindelijk aan het langste eind: 4-6, 7-5, 7-6 (5), 4-6, 6-4.
Wat een partij was het ookHelaas was de eindstand niet in het voordeel van Philipp.
Die gast is juist nu wat aan het opkomen. Momenteel staat ie 38e, maar ik zie hem wel een vaste top20 speler worden.quote:Op maandag 3 september 2007 16:24 schreef XL het volgende:
[..]
Kohlschreiber heeft veel te veel achter elkaar gewonnen nu. Dus die zal het komende half jaar wel weer alleen maar wedstrijden in Duitsland winnen.
Schuettler was daarentegen wel héél goed toen hij eventjes goed was (en dat toch wel gedurende een jaar of 2 hoor...valt allemaal nog wel mee)....finale masters cup, finale AO, vele andere goede resultaten bij TMSen....hij verloor echter altijd van Schalkenquote:Op maandag 3 september 2007 16:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Die gast is juist nu wat aan het opkomen. Momenteel staat ie 38e, maar ik zie hem wel een vaste top20 speler worden.
Het is iig geen tweede Schuettler![]()
Pfff, en ik dacht dat je een Mandy fan wasquote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
Oh my god Fed tegen Andy
Dat wordt een makkie![]()
Ik heb het toch totaal niet over zijn eerdere prestaties?quote:Op maandag 3 september 2007 17:00 schreef Buakaw het volgende:
[..]
@Mindlight, je wilt al de goede prestaties van Fed teniet doen door een verliespartijtje?Dat is wel heel erg kort door de bocht...Vergeet niet dat ie na die verliespartij weer gewoon een toernooi fluitend heeft gewonnen.
Was een joke toch...zie mijn PI.quote:Op maandag 3 september 2007 17:30 schreef Norrage het volgende:
Tegen Lopez???
Misschien de eerste set eventjes, omdat Lopez een veradelijke service heeft, maar verder wat het denk ik een routinewinst...(maar goed, ik heb dit toernooi nog werkelijk met geen enkele wedstrijd gelijk dus wie weet)
AM zou om 0.30 plaatselijke tijd zijn. Het is gewoon na Kuznetsova.quote:Op maandag 3 september 2007 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
Opschieten Eurosportgeen livestreams
![]()
Andy 12.30 PMis dat geen 12.30 AM
![]()
Of ben ik gek aan het worden
quote:Op maandag 3 september 2007 17:00 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Pfff, en ik dacht dat je een Mandy fan wasblij dat je de kwaliteiten van Fed eindelijk onder ogen ziet...ik denk 6-1 6-0 6-2 FedEx
![]()
Nee, het is 12.30 PM: Post Meridien, oftewel vanaf 12.00 uur 's middags.quote:Op maandag 3 september 2007 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
Opschieten Eurosportgeen livestreams
![]()
Andy 12.30 PMis dat geen 12.30 AM
![]()
Of ben ik gek aan het worden
Thxquote:Op maandag 3 september 2007 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
AM zou om 0.30 plaatselijke tijd zijn. Het is gewoon na Kuznetsova.
Eurosport begint.
Thxquote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het is 12.30 PM: Post Meridien, oftewel vanaf 12.00 uur 's middags.
Veel plezier alvast met Andy!![]()
Nu weet ik hetquote:Op maandag 3 september 2007 16:24 schreef XL het volgende:
[..]
Kohlschreiber heeft veel te veel achter elkaar gewonnen nu. Dus die zal het komende half jaar wel weer alleen maar wedstrijden in Duitsland winnen.
vrouwentennis is een beetje veel eer..... wijventennisquote:Op maandag 3 september 2007 18:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu weet ik het![]()
JIJ zit in de redactie van Eurosport![]()
Lock op vrouwentennis![]()
Ik heb nog een 18+ foto van Ana Kournikovaquote:Op maandag 3 september 2007 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
vrouwentennis is een beetje veel eer..... wijventennis![]()
TIP: Lijst hem in en hang hem boven je bed, maar ga hem niet cappen voor in het topic.quote:Op maandag 3 september 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb nog een 18+ foto van Ana Kournikova![]()
![]()
Geen Andyquote:Op maandag 3 september 2007 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport eindelijk live dan.
Roddick breekt Berdych meteen in de eerste game.
Nee, en dan gaan ze zometeen nog samevattingen laten zien ookquote:
Oh god ga geen steun zoeken hier, want dan vraag je er zelf omquote:
Wees blij dat hij nog speelt, alle lekkere wijven werden in de eerste ronde uitgeschakeld!quote:
Ik ook. Waar slaat het op dat ze Andy en Thomas niet laten zien? Heb ik daar de hele dag op gewacht.quote:
doe mij die maarquote:Op maandag 3 september 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb nog een 18+ foto van Ana Kournikova![]()
![]()
Ademhalingsproblemen. Hij kreeg in de eerste set een pilletje, brak Roddick twee keer en daarna was het weer over met goed tennis.quote:
Donkey gaat zonder setverlies richting SF hoorquote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef XL het volgende:
Interessant partij voor Donkey nu:
1) Winst Haas --> Kansje
2) Winst Blake --> Kansloos
Donkey scoort niet eens 6 games tegen Blakequote:Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Donkey gaat zonder setverlies richting SF hoor
quote:Op maandag 3 september 2007 20:05 schreef XL het volgende:
[..]
Donkey scoort niet eens 6 games tegen Blake
Zoek de head-to-head van die twee eens op.quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]![]()
We zullen het hopelijk wel zien, Blake speelt leuk tennis, maar maakt veel te veel fouten om ook maar een kans te hebben tegen Davydenko.
Persoonlijk ben ik voor Blake hoor die wedstrijd, begrijp me niet verkeerd. Ik geef hem alleen geen kans.quote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef XL het volgende:
[..]
Zoek de head-to-head van die twee eens op.
Schrik niet! Het is een klap voor je.
Blake is gewoon in elk opzicht superieur aan Davydenko.quote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik voor Blake hoor die wedstrijd, begrijp me niet verkeerd. Ik geef hem alleen geen kans.
En die H2H staat inderdaad, wist ik inderdaad niet. Toch blijf ik erbij dat Davydenko simpel die SF gaat halen.
Djokovic won niet. Federer verloor.quote:Op maandag 3 september 2007 20:23 schreef Mindlight het volgende:
En uhh, een paar weken geleden toen je zo zeker wist dat Federer Djokovic ging verslaan stond het vooraf ook 4-0 in de H2H, dat zegt dus verder niet zoveel.
Ach kom je met zulke kul-argumenten, laat verder maar zitten dan.quote:
Dat was idd niet normaal, vooral de eerste set sloeg Blake de ene winner na de andere.quote:Op maandag 3 september 2007 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Blake eet Davydenko for breakfast joh...de vorige wedstrijd tussen die 2 (paar weken geleden) was echt un-friggin-believable
In welk opzicht vind je Davydenko ook GS-held? Je bedoelt omdat hij weleens halve finals haalt?quote:Op maandag 3 september 2007 20:45 schreef Norrage het volgende:
Blake speelt wel veeeel minder goed dan in Cinci...en davy volgens mij ietsje beter...maar ja, XL heeft wel gelijk over hun matchup....maar ik denk toch dat Davy gewoon beter is dit toernooi. Sowieso is Davy wel een GS held, Blake niet.
Whehe 1-0quote:Op maandag 3 september 2007 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In welk opzicht vind je Davydenko ook GS-held? Je bedoelt omdat hij weleens halve finals haalt?
Bedoel je niet alsof?quote:Op maandag 3 september 2007 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Blake was vorig jaar ook US Open held en die amerikanen vereren hem omdat hij god is...dat geeft hem echt vleugels..
ZIjn dikke negerkont moet wel de ruimte hebben natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is die broek van Blake trouwens groot.Denken mensen misschien daarom dat hij God is?
Wat is dat voor model joh.
![]()
Nee! Blake wint de set op basis van 'XL's tenniswet'quote:
Hmmm, Haas heeft een maas in de wet gevonden.quote:Op maandag 3 september 2007 21:44 schreef XL het volgende:
[..]
Nee! Blake wint de set op basis van 'XL's tenniswet'
quote:Op maandag 3 september 2007 21:47 schreef XL het volgende:
[..]
Hmmm, Haas heeft een maas in de wet gevonden.
Nee hier ookquote:Op maandag 3 september 2007 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ben ik de enige hier die zich ergert aan dat commentaar van Ted van der Meer op Eurosport? Wat een ellende zeg.
Nee, drama.quote:Op maandag 3 september 2007 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ben ik de enige hier die zich ergert aan dat commentaar van Ted van der Meer op Eurosport? Wat een ellende zeg.
lol..zat op mijn werk en was ff snel aan het typen...foutjeeeequote:Op maandag 3 september 2007 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je niet alsof?
Of is Blake echt God?![]()
Tedquote:Op maandag 3 september 2007 22:17 schreef Mindlight het volgende:
U vraagt, wij draaien
Het grote Ted van der Meer .....
quote:Op maandag 3 september 2007 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol..zat op mijn werk en was ff snel aan het typen...foutjeeee
quote:Op maandag 3 september 2007 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
En Tommie klaptequote:Op maandag 3 september 2007 22:32 schreef TheGeneral het volgende:
Prachtig punt. Mooi netwerk van Blake.
En dan nog twee tegelijk ook.quote:Op maandag 3 september 2007 22:25 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen jammer, hoe verder in het toernooi, hoe minder wedstrijden
Ja, precies. Dat heb ik nog nooit op Wimbledon gehoord.quote:Op maandag 3 september 2007 22:29 schreef kleinzusje het volgende:
vd Meer: "Hier hoor je geen silence please, zoals op WD"![]()
Ik ook.quote:Op maandag 3 september 2007 22:40 schreef Adothehague het volgende:
Ik rouw nog steeds om de uitschakeling van Bartoli
Mmmm...een bagel.quote:
Kwartfinale al? Wat gaat de tijd toch snel.quote:Op maandag 3 september 2007 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag: "Als u net inschakelt, u kijkt naar de kwartfinales van de US Open 2007." 2007 al? Wat gaat de tijd toch snel.![]()
Nee, dat was mijn fout.quote:Op maandag 3 september 2007 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwartfinale al? Wat gaat de tijd toch snel.![]()
![]()
Kun je herstellen enzoquote:Op maandag 3 september 2007 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn fout.Ted had het over de achtste finales.
inderdaad..haas is niet aan het winnen, zijn backhand is aan het winnen...die maakt echt het verschil..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |