Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco bij de dierverblijven maakt het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Game on!quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Ik denk dat niet handig is als ik ook nog wat moet zeggen tegen een camera van hart v nederland die op me smoel gericht staat danquote:
Goed plan meis, en we vangen de losse stukjes wel op hoorquote:Op zondag 2 september 2007 15:00 schreef Greys het volgende:
Ik dacht zelf rond een uur of drie in de middag?
Dan hebben degenen die van ver moeten komen en onderweg nog misschien spullen gaan ophalen nog rustig de tijd om dat te doen, zonder dat ze om 07.00 uur op hoeven te staanIs dat een plan?
En soms kan ik mezelf niet meer bijhouden inderdaad, ik schaam me diep!![]()
Ik neem wel een bezem mee, prikken we je daar op vast. Gewoon een beetje lief lachen naar de camera (niet TE lief) en dan zeg ik wel dat je zo ontroerd bent door alles, dat je geen zinnig woord meer kan zeggen!!quote:Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik denk dat niet handig is als ik ook nog wat moet zeggen tegen een camera van hart v nederland die op me smoel gericht staat dan
Nope, dat vonden ze spammerig enzo, en ook omdat we al een inzamelactie houden momenteel voor diamantzoekendekinderen in Sierra Leone..quote:Op zondag 2 september 2007 18:03 schreef Greys het volgende:
Debsterr, jammer, maar heel lief dat je het in elk geval geprobeerd hebt!
(De brief aan je collega's mocht ook niet van de marketing meneer?)
Of je de 10 euro omzet in spullen of op de rekening stort, dat mag je helemaal zelf weten
Ik zou zelf zeggen cash, zodat ze daar misschien nog iets van kunnen kopen dat nog niet op de lijst met ingezamelde spullen staat, of iets van kunnen bouwen ofzo op de weide. Maar zoals ze hier al zeiden, spullen kunnen we ook nooit genoeg hebben. Kijk zelf maar waar je je het fijnst bij voelt of wat je het leukst vindt!
Ik vind het helemaal top van je dat je in elk geval zo goed je best doet!
Dan kan en wil ik dat wel doen. Als ik maar niet met mijn kop in beeld hoef.quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
Das gewoon Ingetje en ik die doordraven, ze zouden dan nog benadert moeten worden
okay... doe ik het nietquote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef purplerose het volgende:
We hadden juist besloten om dat niet te doen en naderhand een persberichtje rond te sturen naar wat lokale blaadjes
Maar lief aangeboden
quote:Op zondag 2 september 2007 22:01 schreef purplerose het volgende:
Is goed Greys, is idd een stuk gezelliger met zn 2 als we dan toch moeten crossen voor een goed doel
slaap lekker
ik ga ook nog maar iets innemen voor me verstandskies
Leon! Jij hier! Wat gezelligquote:Op zondag 2 september 2007 22:16 schreef Leonos het volgende:
Die hond uit de OP, wie doet nou zijn hond weg omdat ie bang is voor onweer
quote:Op zondag 2 september 2007 22:14 schreef nokwanda het volgende:
Greys...voor de koppijn
Voor de rest van het team: ik hoor het wel als jullie dat wel willen.
Doe weleens iets met publiciteit en zo en heb dat soort adressen vaak wel
Jahoor, daar is dan vast nog wel genoeg tijd voorquote:Op zondag 2 september 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Als er volgende week iets concreets naar voren zou komen, zijn we dan nog op tijd voor evt. publiciteit?
quote:Op zondag 2 september 2007 22:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jahoor, daar is dan vast nog wel genoeg tijd voor
Owja nok, jij ook al in het kneuzen caroussel!
Mijn hond is ook bang voor onweer sinds ie oud is, maja wanneer onweert het nou en dan gaat ie meestal bijme ouders slapen en is ie gelijk stilquote:Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leon! Jij hier! Wat gezellig![]()
En idd een k*treden om je beestje weg te doen![]()
Belachelijk he? Dan hou je echt veel van je (verder voorbeeldige, zo te lezen) dierquote:Op zondag 2 september 2007 22:16 schreef Leonos het volgende:
Die hond uit de OP, wie doet nou zijn hond weg omdat ie bang is voor onweer
Ja, die is weg gelukkig, dankjewel!quote:Op maandag 3 september 2007 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Kreeg net een berichtje van Zusje; die heeft inmiddels ook gedoneerd.![]()
Heb je je wachtwoord al opgehaald?
We zetten je wel weer aan het werk he?![]()
Hoofdpijn al weer weg trouwens?![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd: oudere mannen zijn okay
quote:
YaY wat goed dat Bowie een huisje heeft gevonden!quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
YaY wat goed dat Bowie een huisje heeft gevonden!
Die ouwe snoeperdIk wens nog heeeeeeeeeeel veel goeie jaartjes in zn nieuwe huisje toe en is onze mascAtte toch nog gered voor de actie eindigd
De lieverd verdient het
Tnx!quote:
Tegen de tijd dat ie opgehaald moet worden stuur maar een PM dan laat ik mijn adres wel weten, dan leg ik hem gewoon naast het huis en kan ie zo mee als er niemand thuis isquote:Op zondag 2 september 2007 14:41 schreef Greys het volgende:
- Partytent! - Prowl - Panningen (Venlo)
Tandarts bellen, lekkere spuit met verdoving vragen en dan trekken maar! Ben je van alle ellende afquote:Op maandag 3 september 2007 14:02 schreef purplerose het volgende:
Me kies is nog even vervelend als gisteren, net weer een pijnstiller genomen
Jep...Laura de Vriesquote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Greys het volgende:
Ingetje, is jouw zusje LdV?
Ik ga even een lijstje maken met de donateurs tot nu toe! (Want jawel, ik kan inloggen!)
Zeg jongens...euh...dames...hebben we dit wel gezien????quote:
daardoor zet ik een tvpquote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg jongens...euh...dames...hebben we dit wel gezien????![]()
Echt heel tof van je!quote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Prowl het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ie opgehaald moet worden stuur maar een PM dan laat ik mijn adres wel weten, dan leg ik hem gewoon naast het huis en kan ie zo mee als er niemand thuis is
Wha! Tijdens het lijstje maken heb ik helemaal gezien dat jij die link hier gepost had!quote:
quote:Deze mooie jongen werd zwervend gevonden. Boris is ongeveer 2 jaar oud maar geestelijk denkt hij dat hij een maand of 5 is. Hij doet niets liever dan spelen! Omdat hij nog wel eens wil vechten met andere katten moet hij bij ons in een hok, deze verbouwt hij dan ook tijdens zijn gevechten met zijn muisje. Is het te stil bij u thuis en wilt u daar verandering in brengen, dan moet u vooral naar Boris komen kijken! Boris is nu een ex kater.
Had ik zelf ook al aangedacht, maar wrs. hebben we de 22e ook de jaarlijkse BBQ van de clan van meneer Ingetje (quote:Op maandag 3 september 2007 18:23 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je voor de zekerheid even zo'n katten-vervoer-dinges meenemen de 22e, Ingetje!![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 16:49 schreef purplerose het volgende:
Kijk eens wat een heerlijke bink
Hij heet Boris en is 2
[afbeelding]
[..]
Oh, maar dat geeft niets heur, ik zoek zo een geschikte hondvriendelijke kat voor jullie opquote:Op maandag 3 september 2007 18:45 schreef Greys het volgende:Als er een ouwe lummel zit die niemand wil hebben die toevallig graag een tuintje wil EN met een hondje kan, dan heb je best kans dat er eentje mee naar huis neem!
![]()
(Als ik uberhaupt bij de dieren durf te komen op de 22e... )
Cool!quote:Op maandag 3 september 2007 18:52 schreef purplerose het volgende:
Greys, je laat me niet in de steek he! Ik heb namelijk besloten sterk en stoer te zijn en dus naar binnen te stappen om ze persoonlijk wat spulletjes en snoepjes te geven en gelijk fotomaak moment voor de fotografen voor het verslag. (maakt het wat persoonlijker als mensen zien dat die hond of kat op hun dekentje ligt
We kunnen dan ook een aantal weken later nog ff langsgaan voor wat foto's als er spullen in gebruik zijn ofzo, misschien dat er nog een warme zaterdag komt waarop de honden dan bezig zijn met de zwembadjes en de badeendjes voor wat actie shotsquote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik het bij de katten ook wel durf Purple, mee naar binnen
Is inderdaad wat persoonlijker voor de foto's! Bij de honden kan ik het denk ik niet...
Hee wat tof te horen dat de linkjes hun werk doenquote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Woepsie het volgende:
Inderdaad. En goede actie moet je steunen niet waar.
Die onderschift linkjes werken trouwens. Ik had de actie nog niet opgemerkt totdat ik vandaag een linkje zag staan bij iemand anders.
Houden we de mail van Leon ff in de gaten Greys?quote:Ingrid zegt (20:38):
kweenie...jij doet gemeen over mijn asielactie
Leon zegt (20:38):
oja
sorry
ik ga wel wat overmaken
ff kijke nhoe dat moet
Ingrid zegt (20:38):
ik ga dit kopieeren en in het topic zetten...flik je mij ook altijd!
Ingrid zegt (20:38):
dus dan moet je wel!
haha is goed
[FOK!radio] Games, columns en seksuele uitspattingenquote:
Owquote:
[FOK!radio] Games, columns en seksuele uitspattingenquote:Op maandag 3 september 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow
Laat me raden, ik ben de enige zeker![]()
Ja nou , das nog steeds ver!quote:Op maandag 3 september 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
Euh, a.s. donderdagmiddag is volgens mij al over drie dagen heur![]()
Aanstaande! Aanstaande donderdag, mutsie!
Ik had Nolius gePM'ed beetje uitgelegd en gevraagd of er ruimte voor was op de FP, hij vond het prima. Ik denk ga niks zeggen want dan is het een verrassing als het er inene staat.quote:Op maandag 3 september 2007 21:20 schreef Greys het volgende:
Wie heeft er gezegd dat we nu op FP komen dan? Tof zeg, als het zou lukken! En de radio was ook super, dat het genoemd is!
Oeps...quote:Op maandag 3 september 2007 22:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik had Nolius gePM'ed beetje uitgelegd en gevraagd of er ruimte voor was op de FP, hij vond het prima. Ik denk ga niks zeggen want dan is het een verrassing als het er inene staat.Maar nu hebben ze het op de radio al verklapt.
Ergens in de komende dagen.
Maar mag het ook van Flugeltje? Want die had ik het gevraagd bij het begin van de actie gevraagd en die wilde het toch echt liever nietquote:Op maandag 3 september 2007 22:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik had Nolius gePM'ed beetje uitgelegd en gevraagd of er ruimte voor was op de FP, hij vond het prima. Ik denk ga niks zeggen want dan is het een verrassing als het er inene staat.Maar nu hebben ze het op de radio al verklapt.
Ergens in de komende dagen.
Hij slaapt sowieso bij ons 's nachts. Zijn eigen keuzequote:Op maandag 3 september 2007 21:45 schreef Greys het volgende:
Als Evert op zijn rug lag met zijn pootjes in de lucht () dan komt het heel snel goed hoor! Dat doet een kat echt niet als hij bang is! Hij begint zich dus al een beetje thuis te voelen. Laat hem maar lekker bij jullie slapen vannacht misschien, dan voelt hij zich vast erg snel thuis
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had dit topic blijkbaar nog niet in myat
Lees de PM nog eens Greysquote:Op maandag 3 september 2007 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mag het ook van Flugeltje? Want die had ik het gevraagd bij het begin van de actie gevraagd en die wilde het toch echt liever nietMaar misschien nu wel?
Ik vind het wel een superlieve actie van je trouwens, vooral omdat je het als verrassing wilde houden!
Ik heb hem je nog weer toegestuurdquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:58 schreef Greys het volgende:
Die ene van Flugeltje van een tijdje terug? Die heb ik niet meer...
Had een iets te rigoreuze opruiming gehouden daar!![]()
quote:
We spelen met het idee maar zijn beetje bang dat het dan helemaal voor ons niet te doen gaat zijn qua ophalen en dat het ons boven het hoofd gaat groeien maar het blijft in besprekingquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:52 schreef Leonos het volgende:
Kan MichelV het niet op 3fm gewoon vertellen. Dan komt er pas veel binnen
Die van de katten zit denk ik maximaal 10 in ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef purplerose het volgende:
oe QB wat tof!!! Ik heb ook een pak van die stokjes voor 2 euro ofzo, pak van 100 dacht ik.
En een anonieme donatie!![]()
Omdat ik een overdrijvende dramaqueen benquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom heb jij de link trouwens twee keer in je sig
edit; Greys dus ;P
lolquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik een overdrijvende dramaqueen ben
(Nee, niet OVERdrijvend, maar overDRIJvend...)
De bedoeling was dattie achter elkaar kwam. Maar ik deed um per ongeluk onder mekaar
Jaaa ik heb ook van die kauwstokken, en twee botjes geloof ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:07 schreef purplerose het volgende:
Ja voor katten hebben ze niet zoveelIk zocht ook al rond naar van die kluifstokjes waar ze ff mee bezig zijn enzo maar het bestaat niet
Die pakket stokjes is voor de doggies, liggen onderin ergens
Waarom?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, ik ga mn reiskoffer ook maar weggeven
Omdat ik laatst een nieuwe heb gekochtquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom?
Moest weer ff snel kijken.
Enne...dat 3FM verhaal vind ik helemaal niet zo'n gek idee hoor Purple![]()
Woeh! YaYquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo, weer terug van m'n eerste asielactie-ritje.
Heb nu de halve kofferbak volliggen met een hele grote hondenmand en eentje die een maatje kleiner is.
De ex-bewoners van deze manden hebben wel aardig aan de randen lopen knagen, maar met een lekker kussen erin kunnen onze asielhonden daar vast wel lekker in liggen luieren.![]()
omg ja met meneer Greys die werd meegesleept om die eendjes te reddenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeuj!![]()
Kunnen ze ook nog spelen in het badje!
Oppassen dat Greys ze niet ziet, want die gaat ze zo "redden" uit het badje![]()
(Sorry Greys, maar het blijft een prachtig verhaal!)
Wat? Probeer je die op alfabetische volgorde te leggen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef purplerose het volgende:
Of er loopt een hond met een tik op dat veld rond die de eendjes steeds eruit haalt en de andere honden ze weer mee in het badje nemen
Hondje met tik over de rooie![]()
(ik heb het zelf met m&m's
)
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef Greys het volgende:
*Meldt!*
Als ik op vakantie ben en er zit een zwerfhondje in het dorp, dan lig ik er in mijn luxe hotelbed dus gewoon heel de nacht wakker van. Waar zou dat beestje drinken? Heeft ie het niet te warm? Hoe vaak zou iemand hem iets lekker toestoppen? Zou dat hondje niet veel gelukkiger zijn bij mij thuis???
Het neemt bij mij af en toe wel extreme vormen aan hoor. Eén voorbeeld illustreert mooi wat Meneer Greys af en toe met mij te stellen heeft. Picture this: het is ochtend, ik rij naar mijn werk langs een sloot. Zie twee kleine baby-eendjes op een plukje kroos zitten, midden in de sloot. Zie geen moeder. Hmmm, toch even opletten als ik hier straks weer langs rij. Op mijn werk alvast noodscenario's bedacht voor als er geen moedereend zou zijn. Dierenambulance bellen? Hoe vang ik ze eventueel zelf? Wat eten ze? Google was mijn beste vriend. Op de terugweg, ja hoor, ze zaten nog precies hetzelfde, op hetzelfde stukje kroos, in dezelfde houding. Nou... die waren vast heel bang en angstig omdat hun mama weg is!! Zie je wel!!! 'Meneer Greys, we moeten even op de fiets naar die sloot rijden, en bedenk even hoe we die zielige eendjes gaan vangen. Hebben we een schepnet?'
Meneer Greys moppert wat, wil lekker eten na een dag hard werken, maar weet inmiddels al dat het toch geen zin heeft en dat hij mee moet 'to the rescue' van de baby eendjes. Fietsen. Aangekomen. Zoeken. Ja, daar zijn ze! Maar ze zijn van plastic........![]()
![]()
Oke, daar ben ik dus heel de dag mee bezig geweest enzo...
De volgende dag liepen we overigens bij het tuincentrum en vroeg Meneer Greys, toen we een mand met plastic mannetjes-eenden zagen... 'zullen we een vader voor ze kopen?'. Ja, nou hoor![]()
Ik kan ook NIET naar een asiel. Ik weet zeker dat ik al die dieren mee zou nemen. Of tenminste ze allemaal een nieuwe warme zachte deken gaan brengen voor in hun kale betonnen hokken![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef Greys het volgende:
*Meldt!*
Als ik op vakantie ben en er zit een zwerfhondje in het dorp, dan lig ik er in mijn luxe hotelbed dus gewoon heel de nacht wakker van. Waar zou dat beestje drinken? Heeft ie het niet te warm? Hoe vaak zou iemand hem iets lekker toestoppen? Zou dat hondje niet veel gelukkiger zijn bij mij thuis???
Het neemt bij mij af en toe wel extreme vormen aan hoor. Eén voorbeeld illustreert mooi wat Meneer Greys af en toe met mij te stellen heeft. Picture this: het is ochtend, ik rij naar mijn werk langs een sloot. Zie twee kleine baby-eendjes op een plukje kroos zitten, midden in de sloot. Zie geen moeder. Hmmm, toch even opletten als ik hier straks weer langs rij. Op mijn werk alvast noodscenario's bedacht voor als er geen moedereend zou zijn. Dierenambulance bellen? Hoe vang ik ze eventueel zelf? Wat eten ze? Google was mijn beste vriend. Op de terugweg, ja hoor, ze zaten nog precies hetzelfde, op hetzelfde stukje kroos, in dezelfde houding. Nou... die waren vast heel bang en angstig omdat hun mama weg is!! Zie je wel!!! 'Meneer Greys, we moeten even op de fiets naar die sloot rijden, en bedenk even hoe we die zielige eendjes gaan vangen. Hebben we een schepnet?'
Meneer Greys moppert wat, wil lekker eten na een dag hard werken, maar weet inmiddels al dat het toch geen zin heeft en dat hij mee moet 'to the rescue' van de baby eendjes. Fietsen. Aangekomen. Zoeken. Ja, daar zijn ze! Maar ze zijn van plastic........![]()
![]()
Oke, daar ben ik dus heel de dag mee bezig geweest enzo...
De volgende dag liepen we overigens bij het tuincentrum en vroeg Meneer Greys, toen we een mand met plastic mannetjes-eenden zagen... 'zullen we een vader voor ze kopen?'. Ja, nou hoor![]()
Ik kan ook NIET naar een asiel. Ik weet zeker dat ik al die dieren mee zou nemen. Of tenminste ze allemaal een nieuwe warme zachte deken gaan brengen voor in hun kale betonnen hokken![]()
Pet, tasje en peukenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ja en mijn spullen
Toppie he?quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Waar rijd jijquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Roken is sleeeeeecht
Doneren: mogelijkerwijs een paar dozen hond/katten snoepjesDie liggen dan wel in de auto erbij de 22e als ik rijd.
Ik overleg nog wat met Purplerose, morgen meer ^^
Braafquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Roken is sleeeeeecht
Doneren: mogelijkerwijs een paar dozen hond/katten snoepjesDie liggen dan wel in de auto erbij de 22e als ik rijd.
Edit: Ik rijdt vanaf net onder Rotterdam dus kan mogelijkerwijs een vrij grote route rijden indien nodig (hups doneren mensen).
Route Z-O is nog beschikbaar!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Roken is sleeeeeecht
Edit: Ik rijdt vanaf net onder Rotterdam dus kan mogelijkerwijs een vrij grote route rijden indien nodig (hups doneren mensen).
Zelfs voor 2 badeenden komen we langsquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:34 schreef Leonos het volgende:
Ik heb nog 2 metmichiel in badeenden. Maja beetje nutteloos om voor die 2 dingen langs te komen?
quote:GHM : Hallo buurman, wat ziet u er goed uit vandaag!
Buur : Ah, dankje, dankje. Ik fitness tegenwoordig weer.
: Tis te zien, tis te zien. Maar waar ik voor langskwam. [insert zielig verhaal over zielig asieldieren en een tekort aan spulletjes en lekkers etc]
Mja,quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Greys het volgende:Nou jaaaaaaaa zeg, het eendjesverhaal hier
![]()
![]()
Ik schaam me er nog voor! Bedankt hoor, lieverds!![]()
Leonos, lief van je joh!![]()
Spliffy, heb je gelezen van Starink?
Purple, ben benieuwd joh, met die eendjes! Ik zal mijn reddingsspullen en schepnet vast klaarleggen!![]()
Ingetje, jippie, manden! Dat er aan geknaagd is geeft niets joh!
Hara, wat leuk, je foto met al die spulletjes!En wat lief dat je bent gaan fietsen ervoor!
Fe203, ga jij misschien ook rijden de 22e? Wow!? Heb ik iets gemist? Wat lief van je!
Ja hoor...als je nog een x extra doneert, mag dat!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:06 schreef Leonos het volgende:
Hmm, mijn eendjes zijn heel waardevol voor mij, mag ik ze ook aan mijn eigen hond geven?
Hou ze maar gewoon bij jou thuis hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:06 schreef Leonos het volgende:
Hmm, mijn eendjes zijn heel waardevol voor mij, mag ik ze ook aan mijn eigen hond geven?
Dat soort mensen mag je afschietenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Het is zo'n gore klootzak die drie honden neemt om ze daarna 23 uur per dag, buiten in de kennel op te sluiten.Want honden dienen de mens en vooral niet andersom, stel je voor.
Maargoed, dat is een ander verhaal, waar we mee bezig zijn. Ik vond het vooral frappant dat die kerel al meer dan een jaar dezelfde speeltjes, onaangeroerd, op het terras heeft liggen en het kennelijk toch te veel moeite vond om ze aan mij te geven.
Ik breng ze zelf.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
GHM...ik zet je speeltjes erbij in de lijst.
Breng je ze weer zelf of breng je het naar een opslagpunt?
Ja dat heb ik ook steeds! Steeds weer helemaal een joepie-gevoel dat er weer mensen zich aanmelden om te helpen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Net als je denkt dat je het hoogtepunt (qua actie dan he?) hebt gehad, komen er weer lieven nieuwe Fok!kertjes om je blij te maken
![]()
Euh... ohw!!! *MSN zoeken gaat in haar computer*quote:
Aaaah kijk...voor de sanitaire stop en een lekker lunch gaan we naar GHM!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:36 schreef Greys het volgende:
Wauw, ik kijk net in de mail, heeft Gekkehoedenmaker ook nog gemaild voor het rekeningnummer!
En nog haar hulp aangeboden, omdat ze niet gek ver van Rotterdam af woont!
Gekkehoedenmaker, je bent een schat
NEE??? en heb jij gelezen van de 2 dekbedjes die ik nog gevonden had???quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Greys het volgende:Nou jaaaaaaaa zeg, het eendjesverhaal hier
![]()
![]()
Ik schaam me er nog voor! Bedankt hoor, lieverds!![]()
Leonos, lief van je joh!![]()
Spliffy, heb je gelezen van Starink?
Purple, ben benieuwd joh, met die eendjes! Ik zal mijn reddingsspullen en schepnet vast klaarleggen!![]()
Ingetje, jippie, manden! Dat er aan geknaagd is geeft niets joh!
Hara, wat leuk, je foto met al die spulletjes!En wat lief dat je bent gaan fietsen ervoor!
Fe203, ga jij misschien ook rijden de 22e? Wow!? Heb ik iets gemist? Wat lief van je!
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WoooWW gaat dus lekker allemaal!!
Wat moet je ervoor doen purple??
woehahahahaha!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
Nu moet ik denken aan Do I make you horny, baby?
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg zou jij je sig niet eens aanpassen?
Ach beter zo dan andersom......quote:Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je liep maar 3 delen achter,.
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 5 september 2007 00:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jaha!! heb jij nie he!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |