Ja het gaat nog spannend wordenquote:Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, Utrecht-uit is toch ook niet een makkie.
Precies.quote:Op zondag 2 september 2007 17:02 schreef dantes_inferno86 het volgende:
De beursgang heeft er helemaal niks mee te maken. Beleidsbepalers die niet kundig zijn is het probleem.
Welnee die past prima bij Ajax.quote:Op zondag 2 september 2007 16:54 schreef addictivebeat het volgende:
pff echt hoor waardeloos dit, zou suarez nu spijt hebben dat ie naar ajax is gegaan?
Je zpelling hat ook beter gekuntquote:Op zondag 2 september 2007 17:19 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Stel flikkers van het bestuur... Geld ontvangen, maar niet uitgeven... (of jawel.. wel uitgeven, maar aan spelers die geen daalder waard zijn )
* is gefrustreerd en had het beter gekunt..
probeerden ze naar binnen te gaan?quote:Op zondag 2 september 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
Lachen weer bij de hoofdingang
Verder ben ik klaar met die kneuzen
ach, hij zal waarschijnlijk meer verdienen nu, en daar gaat het om tenslottequote:Op zondag 2 september 2007 16:54 schreef addictivebeat het volgende:
pff echt hoor waardeloos dit, zou suarez nu spijt hebben dat ie naar ajax is gegaan?
Mja was ff beetje grimmig maar toen kwamen die paarden ff iedereen laten rennenquote:
natuurlijk, maar hij zal nu wel denken van, in wat voor drama ben ik godsnaam binnengestapt??? ik dacht dat ajax goed was???quote:
Kost geld hequote:Op zondag 2 september 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom heeft Ajax bijvoorbeeld niet een Pocognoli gehaald als linksback? Emanuelson kan mooi op links, of lekker op de bank. Edje is eerste keus.
quote:
Als je al een linksback erbij haalt kan je beter een halen met andere kwaliteiten dan Urby ipv een vergelijkbare als Pocognoli. Daarnaast is Urby beter.quote:Op zondag 2 september 2007 18:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom heeft Ajax bijvoorbeeld niet een Pocognoli gehaald als linksback? Emanuelson kan mooi op links, of lekker op de bank. Edje is eerste keus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |