Dat heb ik als eerste gedaan, ook onder de username die ik hier gebruik.quote:Op zondag 9 september 2007 15:30 schreef DiviFilius het volgende:
Welkom![]()
Meld je ook even op ons eigen forum mocht je dat nog niet gedaan hebben![]()
eigenlijk wel want ik ben corrupt. (quote:
volgens mij misleidingquote:Op zondag 9 september 2007 17:40 schreef Hathor het volgende:
Ja, daar zit ik ook nog met smart op te wachten.![]()
goedzo, ik kijk wel even wat ik heb, ik heb nog geld over, want ik heb mijn luchtmacht even goed gepimptquote:Op zondag 9 september 2007 16:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
eigenlijk wel want ik ben corrupt. ()
ik heb me al aangemeld op de forum en ik zit bij de FOK Alliance
zou tof zijnquote:Op zondag 9 september 2007 18:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
goedzo, ik kijk wel even wat ik heb, ik heb nog geld over, want ik heb mijn luchtmacht even goed gepimpt![]()
Ik zie geen code als ik probeer te registreren.quote:Op zondag 9 september 2007 15:30 schreef DiviFilius het volgende:
Welkom![]()
Meld je ook even op ons eigen forum mocht je dat nog niet gedaan hebben![]()
eindelijk eindelijk...quote:Op maandag 10 september 2007 08:59 schreef Ge4ce het volgende:
Oorlog zeg ik je! Zie forums!
quote:Op maandag 10 september 2007 16:20 schreef EricG het volgende:
Ja kut moet ik meedoen? Ik heb 23 soldaten.
Je kan alleen worden aangevallen door landen in jouw NS range, van 50% tot 200% van je eigen NS. Dus er zullen niet opeens duizenden soldaten je landje overspoelen.quote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Genade! genade!
ik heb er 21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |