Ohio state dusquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:03 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Je bedoelt de "Patrick White-show"?Het is dat ze hem hebben anders hadden ze het nog moeilijker gehad vandaag.
Nou,wie zal er het eerst een TD scoren:Ohio St of Akron?![]()
Devine is zeker een talent.Ik had al zoveel Youtube filmpjes van hem gezien uit zijn high school tijd,maar hij maakt het tot nu toe wel aardig waar!quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik wilde net posten: Die Slaton [10] kan er ook wat van hoor, damn
en wat te denken van Devine [7]
Lol, Michigan bandwagon emptied out quick this year huh?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:24 schreef popolon het volgende:
Niet meer.
Niet in de zin van fan van één bepaald team.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Zijn jullie ook écht fan van een bepaald team?
Een fake Statue of liberty play?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:02 schreef Plastic_Power het volgende:
OMG, die fake Statue of Liberty play![]()
Zolang de PAC-10 teams maar winnen en de Huskies in het bijzonder. En ik hoop op een goed seizoen voor Hawaii, maar dat is vooral voor Colt Brennan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Zijn jullie ook écht fan van een bepaald team?
Boise heeft het trouwens moeilijk met Washington he.. ik zag net dat de Broncos een winning streak van 15 wedstrijden hebben nu, zeer netjes
kerel je leest mijn gedachten..quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:35 schreef Guard het volgende:
En straks wil je zeker ook weten hoe het zit met de rankings, waarom een ongeslagen team lager geranked kan zijn dan een 1-loss team, of wat een redshirt sophomore is...![]()
Strength of schedule telt ook nog mee dacht ik.quote:Op zondag 9 september 2007 00:01 schreef Guard het volgende:
Er zijn 6 BCS conferences, de kampioenen van deze conferences spelen sowieso in de BCS bowls.
Deze conferences worden als de sterkste en zwaarste gezien, waardoor teams die in deze conferences (ACC, BigEast, Big10 Big XII, PAC10 en SEC) meestal hoger worden aangeschreven als teams uit andere divisies. De SEC wordt gezien als de zwaarste/sterkste conference, daarna is de rangorde niet echt duidelijk, maar dit jaar is de PAC10 volgens de analysten de een na zwaarste.
Hier door kan het voorkomen dat de stemmers (de rankings worden gemaakt op basis van stemmen) denken dat een 1 loss team uit de SEC beter is dan een undefeated team uit de MAC of Conference USA.
Yep.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sophemore is dat niet 2e jaars?
Nee das alleen in de NFL, of in de computerrankings.quote:Op zondag 9 september 2007 00:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Strength of schedule telt ook nog mee dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |