kerel je leest mijn gedachten..quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:35 schreef Guard het volgende:
En straks wil je zeker ook weten hoe het zit met de rankings, waarom een ongeslagen team lager geranked kan zijn dan een 1-loss team, of wat een redshirt sophomore is...![]()
Strength of schedule telt ook nog mee dacht ik.quote:Op zondag 9 september 2007 00:01 schreef Guard het volgende:
Er zijn 6 BCS conferences, de kampioenen van deze conferences spelen sowieso in de BCS bowls.
Deze conferences worden als de sterkste en zwaarste gezien, waardoor teams die in deze conferences (ACC, BigEast, Big10 Big XII, PAC10 en SEC) meestal hoger worden aangeschreven als teams uit andere divisies. De SEC wordt gezien als de zwaarste/sterkste conference, daarna is de rangorde niet echt duidelijk, maar dit jaar is de PAC10 volgens de analysten de een na zwaarste.
Hier door kan het voorkomen dat de stemmers (de rankings worden gemaakt op basis van stemmen) denken dat een 1 loss team uit de SEC beter is dan een undefeated team uit de MAC of Conference USA.
Yep.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sophemore is dat niet 2e jaars?
Nee das alleen in de NFL, of in de computerrankings.quote:Op zondag 9 september 2007 00:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Strength of schedule telt ook nog mee dacht ik.
Uhm volgens mij 12 wedstrijden, dus ben je bowleligible met een non losing season ipv een winnig season.quote:Op zondag 9 september 2007 00:04 schreef Tazmaniac het volgende:
cewl, duidelijk
en hoeveel wedstrijden duurt het season waarin je je voor die bowls moet kwalificeren?
kut trouwens dat Virginia Tech pas om 03:15 speelt.. dan lig ik al onder de dekens!
Computerrankings maken ook deel uit van de BCS ranking.quote:Op zondag 9 september 2007 00:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee das alleen in de NFL, of in de computerrankings.
BCS ranking en de AP ranking zijn gebaseerd op votes en dus eigenlijk puur subjectief.
Na het reguliere seizoen worden de bowlmatchups bepaald en dus ook wie er in de BCS National Championship game spelen, deze wordt als laatste gespeeld (als was vorig jaar de international bowl in Cananda nog na de BCS ch'ship game... )quote:Op zondag 9 september 2007 00:36 schreef Tazmaniac het volgende:
dus na de BCS bepaald de BCS National Championship Game de kampioen van het huidige seizoen?
De tijd dat Miami een powerhouse was is lang geleden.Ze hebben daar de laatste jaren echt slecht lopen te recruiten op bepaalde posities....quote:Op zondag 9 september 2007 01:06 schreef Guard het volgende:
Er gan vandaag wat powerhouses hard onderuit: Michigan en Miami met name.
Florida State heeft de handen vol aan UAB
Washington verslaat Boise State, maar dat was geen echte verrassing, althans niet voor de folks up in the state of Washington
Er is wel meer. Ik zap me de klere morgen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:32 schreef Playmaker het volgende:
Je zou bijna vergeten dat vandaag Michigan-ND is!![]()
Die Notre Dame offense is idd lachwekkend slecht zeg!Ik denk dat de druk op Charlie Weis na vandaag alleen maar zal toenemen....quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:26 schreef popolon het volgende:
Zo wat krijgt Notre Dame een klappen zeggen.De ene sack na de andere, INT's , TO's , you name it.
Ik kijk nou al uit naar 20 Oktober als USC op bezoek komt in South Bend.Dan kan NBC mooi uitzenden hoe ze afgeslacht worden door de Trojans.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:39 schreef popolon het volgende:
Tja die O-line is om te janken. 4 man besprongen de QB met gemak.
24-0Dit gaat een fijn pak slaag worden.
Dit is idd niet leuk meer,zelfs voor mij niet!quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:32 schreef popolon het volgende:
Hehe.
Oh bah, 31-0 al , ik ga maar even BoSox - Yankees kijken, this game is over.
Sterker nog:de Irish hebben dit seizoen nog geen offensive TD gescoord!Nog geen enkele!So much for Weis being an offensive guru.....quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:32 schreef Bendoverp het volgende:
11 total yards????
Notre Damequote:
Hehe in South Bend hebben ze al lekker weinig geduld (zie Willingham)quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Die Notre Dame offense is idd lachwekkend slecht zeg!Ik denk dat de druk op Charlie Weis na vandaag alleen maar zal toenemen....![]()
Ze kunnen zeggen wat ze willen in South Bend over Willingham,maar het waren wel zijn recruits waar Weis het de laatste jaren het aardig mee gedaan heeft.Nou moet meneer Weis met zijn eigen recruits werken.Maar de cijfers zijn toch wel beschamend:quote:Op zondag 16 september 2007 11:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehe in South Bend hebben ze al lekker weinig geduld (zie Willingham)
quote:Notre Dame fans seem to have moved beyond embarrassment and into outright fury. One of the most popular Internet sites devoted to the team, NDNation.com, had to disable its message boards at halftime after being flooded with the foul-mouthed fury of Irish fans
By the time the Irish play host to Duke on Nov. 17, they could be 0-10. Television partner NBC could be running Remington Steele re-runs instead of Notre Dame football games. And Charlie Weis could be calling Bill Belichick to see if the Patriots need a new video coordinator.
Wolverines in the papajohns.com bowlquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:18 schreef popolon het volgende:
Penn State @ The big House vanmiddag.
Rock on Wolverines.Het seizoen is nog niet voorbij.
Dan zou ik maar beter wedstrijden van Oklahoma downloaden want State is niet echt bepaald goed dit jaar.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:35 schreef zjroentje het volgende:
Die tijden zijn GMT+1?
Dit ook maar eens wat meer gaan volgen. Laatst ook maar eens een college game gedownload (Troy @ Oklahoma St.), die komende week eens bekijken.
Misschien iets voor de Bengals???quote:TALLAHASSEE, Fla. (AP) - Florida State suspended two football players Friday after they were arrested following an altercation at a bar that resulted in felony charges against one of them.
Junior linebacker Geno Hayes and senior fullback Joe Surratt were arrested early Friday at a bar near the Florida State campus, police and school officials said. Police said Hayes had to be subdued with a Taser and Surratt struck a police officer.Surratt, 21, was charged with a felony count of battery on an officer. Hayes, 20, was charged on three misdemeanor counts: assault on an officer, resisting arrest without violence and disorderly conduct, Tallahassee police spokesman David McCranie said.
Both players were released on bail Friday, officials said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |