Ik word de laatste paar dagen niet meer normaal wakker, steeds slaap ik 12 uur lang, ja je leest het goed twaalf fucking uur... en ik ben na het slapen nogsteeds moe, nog vreemder heb ik de laatste paar dagen heel erg rare dromen, gisternacht woonde er iemand naast me en hij verfde zijn huis wit en had het over een of ander middel genaamd chada sefis of iets dergelijks, ik weet de naam niet precies meer maar het klonk als zoiets, we gingen toen verhuizen en ik zat toen in een of andere opvang voor bevolking, het was er echt extreem druk en later waren we weer in een ander huis en diezelfde man woonde er weer naast en stond alweer het huis naast ons te verven en had het weer over dat middel, mijn broertje was jonger geworden alsof hij weer de kleine jongen was van vroeger, en een paar mannen in nette pakken namen hem mee, ik dus weer terug naar die ene vent die naast ons was komen wonen en vroeg hem of dat middel een soort van fruit of youth was, en hij antwoorde dat het nadrukkelijk niet de fruit of youth was.
Die droom duurde heel lang en was volledig lucide.
De nacht ervoor heb ik in een droom mijn vader gezien, hij had geen tatoeage meer en zei dat hij weer helemaal nieuw was..
Ik wil niet mee gaan doen met hysterie ofzo maar herinner me nu opeens wat voorvallen die best vreemd waren, daar ga ik het nu nog niet over hebben maar ik denk dat er weleens iets kan kloppen met de vermoedens, ik heb mijzelf lang afgesloten voor alles wat met dit soort zaken te maken kon hebben, ik weet het niet...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.