quote:Op zondag 2 september 2007 22:28 schreef Michel het volgende:
Goed gebruik maken van wikipedia doet wonderen.. Wil het ook niet te makkelijk maken.
quote:Op zondag 2 september 2007 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Het is natuurlijk 'Papa fume une pi'...
Michel, google jjij m je antwoorden te vinden ?quote:Op zondag 2 september 2007 22:28 schreef Michel het volgende:
[..]
Goed gebruik maken van wikipedia doet wonderen.. Wil het ook niet te makkelijk maken.
Jij zit al heel de tijd op te zoeken dan??quote:Op zondag 2 september 2007 22:28 schreef Michel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses. Laat ik een andere vraag hetzelfde gebied stellen:quote:Op zondag 2 september 2007 22:29 schreef qonmann het volgende:
je mag niet googlen..
dus ik begrijp je antwoord niet
Zie de OP
Waar is RC als je hem nodig hebtquote:Op zondag 2 september 2007 22:37 schreef Michel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses. Laat ik een andere vraag hetzelfde gebied stellen:
Noem het 7e en 8e cijfer van pi achter de komma.
Nee tot nu toe nog niet eerlijk gezegd. Heb met de korenwolf wel even zitten zoeken maar ben uiteindelijk toch zelf op het antwoord gekomen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij zit al heel de tijd op te zoeken dan??
Ik zie jullie morgen wel weer...quote:Keep on chooglin
Keep on chooglin
Keep on chooglin
Chooglin,
Chooglin.
Er is echt niemand die in een algemene quiz de 15de regel van een frans versje voor pi weet....quote:Op zondag 2 september 2007 22:40 schreef Michel het volgende:
[..]
Nee tot nu toe nog niet eerlijk gezegd. Heb met de korenwolf wel even zitten zoeken maar ben uiteindelijk toch zelf op het antwoord gekomen.
Ben wellicht met de vorige vraag te diep willen gaan. Zal er op letten.
Sterker nog, volgens mij is er niemand die Pi tot meer dan 3 cijfers achter de komma weet!!quote:Op zondag 2 september 2007 22:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Er is echt niemand die in een algemene quiz de 15de regel van een frans versje voor pi weet....
Geloof er weing van ..quote:Op zondag 2 september 2007 20:16 schreef Michel het volgende:
[..]
Ga ik nu direct doen. brb.
Edit: Okay, als ik het goed begrijp: degene met een correct antwoord stelt de volgende vraag?
Bye ememmetjequote:Op zondag 2 september 2007 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Creedence Clearwater Revival:
[..]
Ik zie jullie morgen wel weer...
Oh, noem me een Nerd, maar ik ken het toch echt al jaren tot 15 cijfers achter de komma.quote:Op zondag 2 september 2007 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is er niemand die Pi tot meer dan 3 cijfers achter de komma weet!!
Dude!! Je bent een nerdquote:Op zondag 2 september 2007 22:44 schreef Michel het volgende:
[..]
Oh, noem me een Nerd, maar ik ken het toch echt al jaren tot 15 cijfers achter de komma.
quote:Op zondag 2 september 2007 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe lang wachten we al op een andere vraag
in zijn vorige vraag staat het antwoord.quote:Op zondag 2 september 2007 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmm, een hint wordt wel moeilijk in geval van een getal. Kun je iets creatiefs qua hints bedenken Michel???
Ik denk dat dat erg handig zou zijnquote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef Michel het volgende:
Vrees het niet. Is echt zo'n gevalletje weten of niet.
Zal ik een andere vraag doen anders?
Tuuuuuuuuurlijk. We heten niet allemaal Arceequote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
D'r staat er nog een open. Weet jij een stuk of 9 cijfers Pi uit blote riksie???
Hoezo?? De 1 en de 5??quote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef qonmann het volgende:
[..]
in zijn vorige vraag staat het antwoord.
Vandaar mijn suggestie om een nieuwe vraag te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |