Op het HBO was het wel pannekoekquote:Op maandag 3 september 2007 17:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja het "studenten" leven is geen pannekoek vrind.
Was blij dat ik de auto kon gebruiken.
De begin periodes is t altijd fscking druk.
Had gekuntquote:Op maandag 3 september 2007 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kon vandaag toch op de motor?
Mooi weer heur.
Hier op 't HBO is het goed te doen (lees makkelijk).quote:Op maandag 3 september 2007 17:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Op het HBO was het wel pannekoekzeker de laatste 2 jaar
alleen vroeg opgestaan toen voor 2x een half jaar stage, andere jaar vet relaxed 3 of 4 dagen per week een aantal uur naar school
ik mis het nu al
[..]
Had gekuntmaar ik heb geen zin om met de gs te gaan, en met de blade mag ik nog niet
Gs met z'n lekke keerringen blijft zoveel mogelijk staan wachten op een nieuwe eigenaar
quote:Op maandag 3 september 2007 16:46 schreef -XX- het volgende:
Fighter van maken, [afbeelding] fighter van maken. [afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou voor het laatste gaan, een sexy motorfiets verdient geen verbouwing.quote:Op maandag 3 september 2007 17:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Netjes geshopt
Nu is het Pepijns beurt![]()
Neh, maar bike komt ergens volgende week bij Motomaat terecht, daar moeten ze maar even kijken hoe slecht de motor er aan toe is. Subframe heb ik mijn twijfels overDe rest lijkt me wel redelijk ok, maar vraag me af in hoeverre het tellerophangpunt aan de voorvork het geheel daarzo heeft gesloopt
Als alles te maken is twijfel ik nog. Of iets moois ervan bouwen -> nu is het moment
Of in originele staat herstellen met wat mooie extra's - want hij was zo phatzzz
Zonde dat ie niet alleen geschoven is maar ook obstakels moest tegenkomen
Lastig. [afbeelding]
Jeweetsch tog?quote:Op maandag 3 september 2007 10:17 schreef worldpimber het volgende:
Tnx @ all![]()
Snelwagen .... alles gucci? <---
quote:Op maandag 3 september 2007 17:14 schreef Cageon het volgende:
Ja het "studenten" leven is geen pannekoek vrind.
Dan doe je vast niet genoeg je best, net als op de nordschleifequote:Op maandag 3 september 2007 17:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Accepteerden ze me maar op een of andere HBO of Universiteit
!
quote:Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef Cageon het volgende:
Ik zou voor het laatste gaan, een sexy motorfiets verdient geen verbouwing.
My 0.02 cents.
Was iedereen maar zoals jij!quote:Op maandag 3 september 2007 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou, de SLB-ers rennen nu ook bijna het lokaal weer uit..dus serieus? Nee
enneh.. gewoon even duidelijk zeggen wie je bent, je naam, leeftijd, hobbies
we waren dan ook de enige die verstaanbaar waren..
wel leuk overigens.. achternaam is Schaap, er is nog iemand in de klas die Schaap heet.. en.. er zit ook iemand die Scheerder heet
Wel beetje last van matige spierpijn en m'n knie.quote:Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef Snelwagen het volgende:
Jeweetsch tog?![]()
Viel de spierpijn mee ofuh?
Laten we hopen dat die trend hier over waaitquote:Op maandag 3 september 2007 17:31 schreef -XX- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZPaMdxC6CQI wel hoooooooooor
Volgens mij deden koffiekoekje en IOH dit ook al als opwarmer voor het knikkerenquote:Op maandag 3 september 2007 17:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die trend hier over waait![]()
jump evolutie![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zat je te zoeken of ik het al had gepostquote:Op maandag 3 september 2007 18:01 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/7883874
Zat even in Rib-I/IOH lurker modusquote:Op maandag 3 september 2007 18:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zat je te zoeken of ik het al had gepost!
Voordat iemand anders hem dan gaat posten om te pesten 14 ronden![]()
Neequote:
quote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
Hey maatjes.Druk daggie@werk, en niet posten.
![]()
Sommige mensen die vallen moet geopereerd worden..
Nick ligt nu op de uitslaapkamer van het ziekenhuis.![]()
Bij het afnemen van het gips bleek ook nog even zijn elleboog verbrijzeld.![]()
En vorig weekend zeiden ze bij het verwisselen van het gips om zijn arm dat hij zich niet zo moest aanstellen.![]()
bikkOlquote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
En vorig weekend zeiden ze bij het verwisselen van het gips om zijn arm dat hij zich niet zo moest aanstellen.![]()
Je schreef asValt!!quote:Op maandag 3 september 2007 18:27 schreef BazzieK het volgende:
Al is je asfalt nog zo snel, Phatzak achterhaalt je wel![]()
![]()
U heeft paddo's gegeten dat merk ik gelijkquote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zal het uitleggen, op zich is het natuurlijk niet prettig, want je wordt helemaal nat en vies, maar het geeft wel leuke plaatjes.
Regel iemand om foto's te maken en rijd door een grote plas heen.
En falderiefaldera, leuke foto's!
Nee, heb er sindsdien niet meer mee gereden. Maar niet verkopen is ook een optie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:17 schreef ikookhier het volgende:
@ WB is het klikje alweer weg ?! of was het een excuus om ze uit de verkoop te halen![]()
Nee, een beetje stevig voor de zuigerveren en met korte intervallen+afkoelen inrijden voor de rest.quote:Op maandag 3 september 2007 17:01 schreef Cageon het volgende:
de bout om de olie eruit te laten lopen eruit schroeven en een olie tank op de rug, die aangesloten is op je blok?
Elke ronde die het blok maakt verse olie, dat vind die fijn.
Ik schat dat je er hier nog wel twee om krijg ook.quote:Op maandag 3 september 2007 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zal het uitleggen, op zich is het natuurlijk niet prettig, want je wordt helemaal nat en vies, maar het geeft wel leuke plaatjes.
Regel iemand om foto's te maken en rijd door een grote plas heen.
En falderiefaldera, leuke foto's!
quote:
Doe's niet zo denegrerend over je klasgenootjes, jij bent degene die daar niet hoort te zittenquote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
ach joh.. heb nu SLB uurtje, iedereen zich voorstellen enzo
hallo, ik ben piet, en ik kom uit blabla, en ik heb havo gedaan.
halo, ik ben henk, ik kom uit blabla, en ik heb havo gedaan
alleen ik en een andere gozer van 24 (ben zelf 22) hebben zich fatsoenlijk voorgesteld![]()
wat een saaie jongetjes hier..
quote:
Hij doet dit toch niet voor een extra kaartje heH?quote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Yeahquote:Op maandag 3 september 2007 18:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Volgens mij deden koffiekoekje en IOH dit ook al als opwarmer voor het knikkerenWeet je nog KK
![]()
En dat konden ze niet zien op de fotoquote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 19:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo ik ben Truus, 24 jaar en ik doe woody woodpecker na.
O ja, en ik heb havo gedaan.
quote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik vraag me af wie de man is achter deze smileyserie die gekopieerd is van alle andere smiliesquote:
quote:Dankert en Dankert - Dramaserie
Doortje is verdwenen en Josien weet wie het is, Tanco! Na de waarschuwing van Leny vertrouwt ze het niet en gaat ze 's nachts naar Tanco toe. Ze schakelt de politie in en heel de buurt is op de hoogte van het verleden van Tanco en bedreigt hem. Een grote hond valt hem aan en stenen vliegen door de ruiten. Jelle en Pieter heropenen het dossier van Tanco en vinden nog een niet uitgezocht DNA-spoor en willen hier meer van weten. Dit laten ze uitzoeken in het NFI en zien mogelijkheden. Maar is Tanco wel te vertrouwen en waar is Doortje?.
Hoe heet dat programma ook alweer, iets met strips, met die dikke presentator die volgens mij dood is.quote:
Het moge evident zijn dat uwer studiebol is geëxpandeerd na de start van het nieuwe schooljaar, derhalve heeft een neuspootje het begeven onder de toenemende drukquote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
toch niet helemaal B12-proof
Ze hadden alleen een foto van zijn arm gemaakt, niet van de ellenboog.quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef koffiekoekje het volgende:
En dat konden ze niet zien op de foto
Moet je bij OPM zijn.quote:En uhhh.... Haal die foto van OPM is wegwe/ik zijn/ben dat photobucket plaatje zat
Alleen Rib-i en ik kunnen dat weten.quote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe heet dat programma ook alweer, iets met strips, met die dikke presentator die volgens mij dood is.
Ik geloof niet dat hij het ooit over motoren heeft gehad trouwens.
Wordt vervolgdquote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma ook alweer, iets met strips, met die dikke presentator die volgens mij dood is.
Ik geloof niet dat hij het ooit over motoren heeft gehad trouwens.
ongetwijfeldquote:Op maandag 3 september 2007 19:26 schreef hicham het volgende:
Het moge evident zijn dat uwer studiebol is geëxpandeerd na de start van het nieuwe schooljaar, derhalve heeft een neuspootje het begeven onder de toenemende druk
Denk niet dat je jezelf compleet gaat voelen als je t antwoord weetquote:Op maandag 3 september 2007 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie de man is achter deze smileyserie die gekopieerd is van alle andere smilies
Misschien dat plakband helptquote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
toch niet helemaal B12-proof
quote:Op maandag 3 september 2007 19:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de reunie op 21mei 2005 in De Meerpaal te Dronten?![]()
Misschien omdat een andere dikzak die wel dood is op em lijkt misschien?quote:Op maandag 3 september 2007 19:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank jullie!
Hoe kom ik erbij dat ie dood is dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |