Ik kan er wel een paar bedenken. Kost wat, heb je ook wat.quote:Op zondag 2 september 2007 13:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
er gaan er geen boven een paar flinke JBL zuilen![]()
True, maar ik luister alles in mp3 tegenwoordig als vervanger van m'n cd's. Dus dan wil je toch een echte versterker met fatsoenlijke boxen ipv een crappy computersetje.quote:Op zondag 2 september 2007 13:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kan er wel een paar bedenken. Kost wat, heb je ook wat.
Bij mij doen de actieve studiomonitoren met een monitormixertje en een fatsoenlijke geluidskaart erbij het ook altijd nog prima!quote:Op zondag 2 september 2007 13:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
True, maar ik luister alles in mp3 tegenwoordig als vervanger van m'n cd's. Dus dan wil je toch een echte versterker met fatsoenlijke boxen ipv een crappy computersetje.
Nee hoor, 'ga' is een werkwoordsvorm.quote:Op zondag 2 september 2007 13:26 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ga is ff allemaal ontopic zeg_!
Mja een fatsoenlijke geluidskaart is ook wel handig, onboard geluid is meestal die Realtek crap.quote:Op zondag 2 september 2007 13:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij mij doen de actieve studiomonitoren met een monitormixertje en een fatsoenlijke geluidskaart erbij het ook altijd nog prima!
Lekker een 2.0 geluidskaart die voor producing bedoeld is. Of wil je 7.1 ofzo?quote:Op zondag 2 september 2007 13:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja een fatsoenlijke geluidskaart is ook wel handig, onboard geluid is meestal die Realtek crap.
Ik ben nog op zoek naar een goede vervanger voor m'n huidige, in ieder geval geen Creative
2.0 is prima, maar hij moet ook capabel zijn om wat gamegeluiden weer te geven.quote:Op zondag 2 september 2007 13:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lekker een 2.0 geluidskaart die voor producing bedoeld is. Of wil je 7.1 ofzo?
Dat zijn die dingen wel hoor! Ik heb een maya44 van Audiotrak, prima geluidje, erg lage latency (en als je dat wat ophoogt gaat het met gamen ook helemaal prima), en helaas een uitermate baggere ondersteuning wat betreft drivers. WinXP gaat prima, maar vista moet je niet proberen.quote:Op zondag 2 september 2007 13:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
2.0 is prima, maar hij moet ook capabel zijn om wat gamegeluiden weer te geven.
Mee eensch.quote:Op zondag 2 september 2007 13:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
Computerboxen zuigen over het algemeen, er gaan er geen boven een paar flinke JBL zuilen
Mijn creative doet het anders primaquote:Op zondag 2 september 2007 13:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
2.0 is prima, maar hij moet ook capabel zijn om wat gamegeluiden weer te geven.
Na Lenco ben ik opgehouden met lezen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:31 schreef Spacehamster het volgende:
Realtek == bagger;
Een jaar of wat geleden ging mijn sucky realtek mobo dood en bracht ik me puter naar [met nadruk]een andere computerwinkel dan waar het kreng vandaan kwam[/met nadruk] en daar deden ze er een Asus mobo'tje in die hartstikke lekkere onboard sound bleek te hebben!
Gecombineerd met het Lenco 2.1 stereo boxensetje kan ik daarmee de muziek op trommelvliestergende sterkte blasten en dan klinkt het nog prima!
Dus....zorg er altijd eerst voor dat de geluidschipjes in orde zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |