Doe onze mede-user koploperkopper zijn eer aan!quote:
Ik zie het ja, triest hoor... Maar gelukkig zitten er op de terugweg van de TT genoeg mensen langs de kant van de weg die het allemaal mooi vinden om naar de vele motoren te kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:54 schreef RealZeus het volgende:
Er stond me al zoiets bij en idd, TS is een notoire TT- klager:
TT Camping Randgebeuren.
![]()
Daarom hoor je mij niet sympatiseren met de Gore-hypequote:Op woensdag 5 september 2007 00:06 schreef Prosac het volgende:
zeuren over de vervuiling van Champcar en dan vliegtuigen als hobby hebben.![]()
Yo dom figuur, voordat je verder uit je nek gaat blaten, de ChampCars zijn op de IndyCars na de meest milieuvriendelijk (en ja, echt milieuVRIENDELIJK) raceklasse met een te verwaarlozen uitstoot aan uitlaatgassenquote:Op zondag 2 september 2007 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het is heel milieuverpestend, dat onzinnige gerace over een circuit. En dat in deze tijd van milieuproblemen en brandstoftekorten en -accijnzen....
Maar stel je gerust, ik ben geen lid van de geluidshinderstichting. Dat vind ik wat te ver gaan, die zijn te zielig.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |