abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:01:54 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50906702
TT is wel leuk. TT-nacht is leuk. Maar de eerste Duitsers zijn inmiddels gearriveerd, de eerste koepeltentjes zijn opgezet, kratten worden ingeslagen, de eerse kratmuren staan er. Tot zover weinig aan de hand. Leuk zelfs. Maarr....
Er is ook zoiets als geluidsoverlast. Ik woon momenteel helaas dicht bij het circuit en dus bij de campings, en het ik geniet nu al van een gigantisch zware bass *boem boem boem boemboem boem* (camping Witten?), vrachtwagens die over de snelweg hun luchthoorns onnodig laten schalllen.....
Vannacht zal Rammstein weer losbarsten, 4 uur lang achter elkaar hetzelfde nummer, en de op volle toeren draaiende 2-taktmotoren, bratwurstluchten,...
Morgen en overmorgen moet ik in aller vroegte naar mijn werk mijn weg weer banen langs dronken campinggasten, rijdend over kilo's glas: kapot gegooide bierflessen....
Een geluk is dat het niet zo heet is en dat mijn slaapkamerraam niet open hoeft, dat dempt enigszins.

Klacht: voornamelijk Rammstein, de hele nacht lang....
How can I make this topic about me?
pi_50906767
stel je niet aan man, ga ook feest vieren

mensen die klagen over geluidsoverlast
You dream it, I live it.
pi_50906770
TT
Volgend jaar ben ik weer van de party
pi_50906803
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Meddo het volgende:
stel je niet aan man, ga ook feest vieren

mensen die klagen over geluidsoverlast
Je hebt ook mensen die moeten werken natuurlijk...
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  PR/Manusje van alles woensdag 27 juni 2007 @ 18:07:34 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_50906872
TT-campings
De TT

1 keer per jaar maar niet zo zeuren, heb je geen oordopjes gekregen ?:P
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_50906913
Dus...je woont vlak bij de TT en gaat klagen over geluidsoverlast?

Had je soms het hele jaar door rust verwacht?
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:09:59 #7
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50906952
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:05 schreef Janetje het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die moeten werken natuurlijk...
Inderdaad.
pi_50907230
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Inderdaad.
Neem vrij en feest mee
pi_50907454
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Inderdaad.
Werken
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:34:09 #10
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_50907721
TS is daar voor twee dingen: zuipen en neuken. Dikke vatsige boerinnen die je lekker kunt neuken, dat zijn nog altijd de besten. Zijn favoriete openingszin: ey, wat voor kleur tractor hedde gaai??

"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_50907757
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
TS is daar voor twee dingen: zuipen en neuken. Dikke vatsige boerinnen die je lekker kunt neuken, dat zijn nog altijd de besten. Zijn favoriete openingszin: ey, wat voor kleur tractor hedde gaai??

Da's de zwarte cross...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_50907930
als die campings enigszins op formule 1-campings lijken,wat ik wel denk,moet je vrij nemen en meefeesten
dat zijn de leukste feesten die er zijjn
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:09:03 #13
28214 Leia
Chewbacca's
pi_50908864
TT wordt geweldig !
Geduld in een capuchon
  PR/Manusje van alles woensdag 27 juni 2007 @ 19:11:26 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_50908946
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef Leia het volgende:
TT wordt geweldig !
Inderdaad!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_50909284
TT FEESTEN
pi_50914744
Ook lid van de Stichting Geluidshinder Baggelhuizen?

http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=petitie&id=349
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:47:02 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_50916001
Nerds die huilen over geluidsoverlast als er 3 dagen in een heel jaar een festival is

Zeer sad
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:29:48 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50918063
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:

Goast met eem brommers kiekn?
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:33:36 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50918237
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Nerds die huilen over geluidsoverlast als er 3 dagen in een heel jaar een festival is

Zeer sad
Kloagn is leuk man.
Deze klacht is een beetje overdone inderdaad, maar ik zal straks (morgen is beter want dan is het nog drukkker, er staan nu maar enkele tientallen tenten) een stukje geluid opnemen en hier posten.
Misschien zal ik het voorzien van wat commentaar in het lokale dialect, zodat je een beetje een idee krijgt hoe het er in Assen aan toe gaat.
pi_50919361
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:19 schreef Sinat het volgende:
Ook lid van de Stichting Geluidshinder Baggelhuizen?

http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=petitie&id=349
Wat een stakkers .

Waarom zou je de TT gaan boycotten? De TT is het grootste evenement dat Nederland kent. Assen is het mooiste circuit van de hele tour. Het is goed voor Nederland dat er zo'n evenement gehouden wordt. Dat het toevallig hier in Assen is (ja, ik woon ook in assen) is in dit geval jammer. In principe ligt het circuit op een prachtige plaats, goede bereikbaarheid, dicht bij een middelgrote-stad en veel campeer/parkeer gelegenheden rondom het circuit. Dat je 3 (nahja, misschien 4) dagen last hebt van dit fantastische evenent wat voor nederland goed op de kaart zet doet de meeste mensen koud. Wanneer je in baggelhuizen gaat wonen dan wéét je dat je naast een internationaal circuit woont. En dat daar ook het nodige geluid vandaan komt lijkt me een logisch gevolg.

Er worden al veel evenementen ingekort omdat jullie last hebben van het geluid, wat wil je dan nog meer? Dat we een van de grootste evenementen van de wereld naar een ander land gaan verplaatsen terwijl Assen daar juist de perfecte plek voor is ? Dat circuit ligt er al 80 jaar, die wijk bij lange na niet.

Ga verhuizen of stop met zeiken !

Verder:

TT !!
Fingerspitzgefühl
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:42:17 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_50945988
Ik klaag alleen hier, ben geen lid van die stichting/vereniging. Dus om mij is er nog geen enkel wedstrijd afgelast hoor.
pi_50950060
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:06:33 #23
154880 Bolter
Awesomeness
pi_50950608
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Wat een stakkers .

Waarom zou je de TT gaan boycotten? De TT is het grootste evenement dat Nederland kent. Assen was het mooiste circuit van de hele tour. !

Verder:

TT !!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_50950754
Hoe lang woon je al bij de TT?

Ik lees in de krant ook wel verhalen van die beroepszeikerds, zowel bij het circuit als bij vliegveld Eelde en die kwamen er wonen , jaren nadat het vliegveld en het circuit waren aangelegd. Dan denk ik toch dat die mensen iets te veel vrije tijd hebben en per direct, zonder water naar de Sahara dienen te verhuizen.

Ik woon in Zuidlaren en daar is één keer per jaar een markt waar 150000 mensen op af komen, en ja, die komen allemaal bij mij voor de deur langs. Ze pissen in de heg en ik moet mijn auto een paar straten verderop zetten.

Vind ik dat erg?

Nee, natuurlijk niet. Het hoort er bij, net als de TT bij Assen hoort. Je kunt je er aan ergeren, maar een tip voor volgend jaar: neem vrij en feest mee.
pi_50951390
TT

Ik moet morgen ook werken maar ga vanavond tot in de late uurtjes de stad in. En die herrie daar wen je dan maar aan. TT is altijd in het laatste weekend van juni dus je had ook ff een hotel kunnen boeken buiten de stad of je tentje in Ter Aard kunnen neer zetten. Niet langer zeuren dus en lekker gaan slapen. Ik zal zachtjes doen oke?
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')