zelfverheelijking, moet jij dus doenquote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ben slecht in dit soort dingen. En zelfverheerlijking over Tong moeten anderen doen.
Ja ga mijn grap even verkrachtenquote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
zelfverheelijking, moet jij dus doen
![]()
just didquote:
Noem het zelfbewustzijn, dat is heel erg belangrijk tegenwoordig.quote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ben slecht in dit soort dingen. En zelfverheerlijking over Tong moeten anderen doen.
Ja ga Engels kwa buitenlands pratenquote:
en de sm babe van frisoquote:Op zondag 2 september 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
Mabel lijkt me wel lekker in bed. Da's toch dat hoertje van Klaas Bruinsma ?
was te laatquote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Ja, dat is dat waif van die lange.quote:Op zondag 2 september 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
Mabel lijkt me wel lekker in bed. Da's toch dat hoertje van Klaas Bruinsma ?
WTF! Het ene moment stond het er wel en het andere weer niet.quote:
16 centimeterquote:Op zondag 2 september 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is dat waif van die lange.
D'r stond wat?!quote:Op zondag 2 september 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WTF! Het ene moment stond het er wel en het andere weer niet.
quote:Op zondag 2 september 2007 03:02 schreef Maki-maki. het volgende:
D'r stond wat?!
De kwaliteiten van tong liggen ergens anders, dat is slechts een bijzaak.quote:Op zondag 2 september 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets als 'FOK!-user met hoogste postcount'.
De wikimods zijn alertquote:Op zondag 2 september 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets als 'FOK!-user met hoogste postcount'.
Stelletje slappe zakken. Het was een kwestie van een minuutje, zo leek het, voordat iemand het had weggehaald.quote:
quote:2 sep 2007 02:59 RonaldB (Overleg | bijdragen) Tong80 is verwijderd (De inhoud was: 'tong80 is de user met de hoogste postcount (momenteel bijna 260000) op het FOK! forum http://forum.fok.nlTong80=- fokverslaafd- DGK kijker- woon...')
Je was me dus voorquote:Op zondag 2 september 2007 03:02 schreef Ravii het volgende:
Waarschuwing: Je bent een eerder verwijderde pagina opnieuw aan het aanmaken.
Bedenk eerst of het gepast is om deze pagina verder te bewerken. Het verwijderingslogboek van deze pagina wordt voor de duidelijkheid getoond:
* 2 sep 2007 02:59 RonaldB (Overleg | bijdragen) Tong80 is verwijderd (De inhoud was: 'tong80 is de user met de hoogste postcount (momenteel bijna 260000) op het FOK! forum http://forum.fok.nlTong80=- fokverslaafd- DGK kijker- woon...')
Wijziging doorgevoerd.quote:Op zondag 2 september 2007 03:47 schreef Bill_E het volgende:
`zo.. gedaan .. en nu?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef Ole het volgende:
ik vier mijn aller aller laatste dag 37, iemand die dit kan regelen ?
Weer wegquote:Op zondag 2 september 2007 04:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij doet het nog, volgens mij is die chagerijnige mod daar gaan pitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |