zelfverheelijking, moet jij dus doenquote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ben slecht in dit soort dingen. En zelfverheerlijking over Tong moeten anderen doen.
Ja ga mijn grap even verkrachtenquote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
zelfverheelijking, moet jij dus doen
![]()
just didquote:
Noem het zelfbewustzijn, dat is heel erg belangrijk tegenwoordig.quote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ben slecht in dit soort dingen. En zelfverheerlijking over Tong moeten anderen doen.
Ja ga Engels kwa buitenlands pratenquote:
en de sm babe van frisoquote:Op zondag 2 september 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
Mabel lijkt me wel lekker in bed. Da's toch dat hoertje van Klaas Bruinsma ?
was te laatquote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Ja, dat is dat waif van die lange.quote:Op zondag 2 september 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
Mabel lijkt me wel lekker in bed. Da's toch dat hoertje van Klaas Bruinsma ?
WTF! Het ene moment stond het er wel en het andere weer niet.quote:
16 centimeterquote:Op zondag 2 september 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is dat waif van die lange.
D'r stond wat?!quote:Op zondag 2 september 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WTF! Het ene moment stond het er wel en het andere weer niet.
quote:Op zondag 2 september 2007 03:02 schreef Maki-maki. het volgende:
D'r stond wat?!
De kwaliteiten van tong liggen ergens anders, dat is slechts een bijzaak.quote:Op zondag 2 september 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets als 'FOK!-user met hoogste postcount'.
De wikimods zijn alertquote:Op zondag 2 september 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets als 'FOK!-user met hoogste postcount'.
Stelletje slappe zakken. Het was een kwestie van een minuutje, zo leek het, voordat iemand het had weggehaald.quote:
quote:2 sep 2007 02:59 RonaldB (Overleg | bijdragen) Tong80 is verwijderd (De inhoud was: 'tong80 is de user met de hoogste postcount (momenteel bijna 260000) op het FOK! forum http://forum.fok.nlTong80=- fokverslaafd- DGK kijker- woon...')
Je was me dus voorquote:Op zondag 2 september 2007 03:02 schreef Ravii het volgende:
Waarschuwing: Je bent een eerder verwijderde pagina opnieuw aan het aanmaken.
Bedenk eerst of het gepast is om deze pagina verder te bewerken. Het verwijderingslogboek van deze pagina wordt voor de duidelijkheid getoond:
* 2 sep 2007 02:59 RonaldB (Overleg | bijdragen) Tong80 is verwijderd (De inhoud was: 'tong80 is de user met de hoogste postcount (momenteel bijna 260000) op het FOK! forum http://forum.fok.nlTong80=- fokverslaafd- DGK kijker- woon...')
Wijziging doorgevoerd.quote:Op zondag 2 september 2007 03:47 schreef Bill_E het volgende:
`zo.. gedaan .. en nu?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef Ole het volgende:
ik vier mijn aller aller laatste dag 37, iemand die dit kan regelen ?
Weer wegquote:Op zondag 2 september 2007 04:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij doet het nog, volgens mij is die chagerijnige mod daar gaan pitten.
Hij is goed. Ik mis alleen een vermelding van z'n huge postcountquote:Op zondag 2 september 2007 04:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/wiki/tong80
Deze doet het wel.
Niet overdrijven he?quote:Op zondag 2 september 2007 04:35 schreef Maki-maki. het volgende:
D'r zou een hele levensverhaal bij kunnen, me dunkt..
heeft tong nog een leven naast fok?quote:Op zondag 2 september 2007 04:35 schreef Maki-maki. het volgende:
D'r zou een hele levensverhaal bij kunnen, me dunkt..
Like Maikuuul zou zeggen: "sad jeweet"quote:Op zondag 2 september 2007 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het trouwens wel triest dat die krasser Miendobbelsteen een Wiki heeft.
Ja wtf is dat voor een triest geval?quote:Op zondag 2 september 2007 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het trouwens wel triest dat die krasser Miendobbelsteen een Wiki heeft.
TABOE!quote:Op zondag 2 september 2007 17:02 schreef Tommmm het volgende:
zeg tong....wat doe jij eigenlijk de hele dag...buiten FOK! ?
quote:Op zondag 2 september 2007 04:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Deze doet het wel.
Ja, maar dat doet hij dan opzettelijk.quote:Op zondag 2 september 2007 17:05 schreef Ravii het volgende:
is tong80 wel is gepakt op het posten zonderaan het eind
?
OMGquote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Moet je even vragen aan Miendobbelsteen/vrouwtjetheelepel/fraupfeffertopf Die heeft er ook een over zichzelf gemaakt, het aandachtsgeile borderline/ADHD/anorexia diertje
retorische vraag...........quote:Op zondag 2 september 2007 17:49 schreef ELdudeness het volgende:
tong 80 is een bot tocH?
"Ik vraag God om hem te zegenen, maar ook om mij de kracht te geven hun sites niet te bezoeken"quote:Op zondag 2 september 2007 17:53 schreef BVO het volgende:
[..]
OMG.
'die bekend is geworden'
'Verder heeft zij bekendheid verworven'
Cyberpesten.
Arme Mien.
Wat ik daar nog in mis, is het cruciale steekwoord 'humor'.quote:Op zondag 2 september 2007 04:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Deze doet het wel.
Dat mis ik ook in de posts van tong80.quote:Op zondag 2 september 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat ik daar nog in mis, is het cruciale steekwoord 'humor'.
Eensch!quote:Op zondag 2 september 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mis 'de post-fucking-master'.quote:Op zondag 2 september 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Oh god, dat is nog enger dan de enige overeenkomst van vrijwel iedere Wiki-schrijver.quote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Moet je even vragen aan Miendobbelsteen/vrouwtjetheelepel/fraupfeffertopf Die heeft er ook een over zichzelf gemaakt, het aandachtsgeile borderline/ADHD/anorexia diertje
Lol, Autisten Unitedquote:Op maandag 3 september 2007 02:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oh god, dat is nog enger dan de enige overeenkomst van vrijwel iedere Wiki-schrijver.
Zo zo een stukje op wiki voor jou. Heb je het toch voor elkaarquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 16:13 schreef Niek. het volgende:
Ik had ook mn eigen wikipedia pagina, totdat ze er na een flinke tijd achter kwamen dat er niets van klopt![]()
[afbeelding]
Wat is dit nu, Wicky?quote:Op maandag 3 september 2007 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Nou en of.
Wat is wat? Ik weet niet meer wat ik drie dagen geleden heb gepostquote:
Ik dacht aan je PI te zien dat je niet blij was, oid.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is wat? Ik weet niet meer wat ik drie dagen geleden heb gepost![]()
Ik bedoelde dat ik dat óók mis. Nou en of dus! Is het al aangepast? Ik ga even kijken.
Dat sloeg op het feit dat ik het ook miste. Moet ik hier ook nog mijn PI's uitleggen...quote:Op donderdag 6 september 2007 23:44 schreef Arcee het volgende:
Ik dacht aan je PI te zien dat je niet blij was, oid.
[FAQ] Hoe krijg ik zo'n koele PI?!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dat sloeg op het feit dat ik het ook miste. Moet ik hier ook nog mijn PI's uitleggen...
Hoe krijg je deze smileytrouwens in je PI? Ik zie steeds meer mensen die dat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |