1 smsje lijkt me voldoende gezien zijn schare fans. Dat wil ik er mee zeggen.quote:
Kon het niet Brian zijn geweest? Waren er ook mannen met lange witte jassen en grote injectiespuiten te zien in het rampgebied?quote:Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Ja, die was heel even in beeld, en ook een brancard. Kon niet zien of het Stefan of Nicolaas was die er op lag..
voor zover bekend welquote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef riri het volgende:
Gaat dat Assen morgen nog door?
als dat zo was was het niet brain maar nixquote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kon het niet Brian zijn geweest? Waren er ook mannen met lange witte jasen en grote injectiespuiten te zien in het rampgebied?
Ja, gelezen op Fok. Maarre... ze gingen hem geloof ik wel eerst dronken voeren. Vraag me wel af of ze wel een dildo in huis hebben of willen ze dat grote gevaar uit Jaap zijn pretpakket daarvoor gebruikenquote:Op zondag 2 september 2007 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
zo zo, geen half werk bij deze meisjes die van wanten weten.
Meteen grof geschut in stelling brengen, dus.
Misschien was die ambulance wel voor hem, overdose oid.quote:Op zondag 2 september 2007 03:26 schreef riri het volgende:
Ik vond trouwens die Brian ook al zo raar dansen in de chill toen Nathanael draaide....leek net alsof ie onder de speed zat
Als hij dat lekker vind is hij zeker homoquote:Op zondag 2 september 2007 03:27 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja, gelezen op Fok. Maarre... ze gingen hem geloof ik wel eerst dronken voeren. Vraag me wel af of ze wel een dildo in huis hebben of willen ze dat grote gevaar uit Jaap zijn pretpakket daarvoor gebruiken![]()
![]()
Denk je dat ze dat afgelasten om wat er nu in DGK gebeurt?quote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef riri het volgende:
Gaat dat Assen morgen nog door?
Die zie ik trouwens weinig schelden.quote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kon het niet Brian zijn geweest? Waren er ook mannen met lange witte jasen en grote injectiespuiten te zien in het rampgebied?
quote:Op zondag 2 september 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan een ambulance naar Eemnes sturen
Die draaitafel leek ook wel doorgedraaidquote:Op zondag 2 september 2007 03:26 schreef riri het volgende:
Ik vond trouwens die Brian ook al zo raar dansen in de chill toen Nathanael draaide....leek net alsof ie onder de speed zat
Die leven dus nog.quote:Op zondag 2 september 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
Jaap, Brian en Dennis lopen weer voorbij, langs het zwembad. roger.
Was roger er ook weer bij ?quote:Op zondag 2 september 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
Okay, dus Huub of Lieke is mishandeld.quote:Op zondag 2 september 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
ware het niet dat hij en lieke de 2 personen in de villa zijn die t meest om hun lichaam geven. en ookde 2 zijn die t gezondst leven van die zooi in die villaquote:Op zondag 2 september 2007 03:30 schreef riri het volgende:
ach als broertje kenneth langskomt bij brian kan hij hem met begroeting en handen schudden makkelijk wat in zijn hand drukken...niemand die het ziet
Of Nadia heeft een beroerte gehad. Of Nathanael is geliquideerd. Ik denk niet dat Amanda's lippuist al gesprongen is.quote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dus Huub of Lieke is mishandeld.
Dus mijn eerste ingeving was "hij is ingestort"quote:Op zondag 2 september 2007 02:09 schreef Ricard0j het volgende:
Huub moet snel gaan liggen hoor, want die ziet er niet gezond uit zo
Nee, het zwembad is lek, er staat allemaal water in.quote:Op zondag 2 september 2007 03:38 schreef noucky het volgende:
Zou het zwembad te koop worden aangeboden ?
Waar is Dennis toch als hij nodig isquote:Op zondag 2 september 2007 03:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, het zwembad is lek, er staat allemaal water in.
quote:Op zondag 2 september 2007 03:38 schreef noucky het volgende:
Zou het zwembad te koop worden aangeboden ?
Kom op zeg, een dooie op de streams is een beetje smakeloos.quote:Op zondag 2 september 2007 03:38 schreef neehe het volgende:
Hallo meneer de knoppenman, wij zijn er nog hoor !!
Wakkerrrrrrrrrr worden.
Als Huub is overleden hebben we in ieder geval 5 zondebokkenquote:Op zondag 2 september 2007 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, een dooie op de streams is een beetje smakeloos.![]()
Dan maken ze er maar een whodunnit van. Kan mij het schelen dat de butler er niet was.quote:Op zondag 2 september 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Huub is overleden hebben we in ieder geval 5 zondebokken![]()
![]()
Hij was stoned Disaan, maar in vredelievende stemming. Ik geloof nooit dat hij door het lint is gegaanquote:Op zondag 2 september 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Het leek nog vrij onschuldig, Dennis die Lieke aan het bashen was. Maar je moet niet vergeten dat wij alles met een vertraging zien. Dus ik denk dat Huub zich niet meer in kon houden en op Dennis is gedoken, en dat ze toen gauw die lock erover hebben gegooid.
Iedereen zei toch al dat ie dronken en stoned was?
Maar hij was vrolijk. Stond daar met een grijns op zn gezicht.quote:Op zondag 2 september 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Het leek nog vrij onschuldig, Dennis die Lieke aan het bashen was. Maar je moet niet vergeten dat wij alles met een vertraging zien. Dus ik denk dat Huub zich niet meer in kon houden en op Dennis is gedoken, en dat ze toen gauw die lock erover hebben gegooid.
Iedereen zei toch al dat ie dronken en stoned was?
Ja, en 34.000 volgwagens.........hoop fansquote:Op zondag 2 september 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en 34.000 volgwagens.........hoop fans![]()
Jij hebt veel te veel vertrouwen in Huubje. Jullie allemaal trouwens, je mag hier nooit een kwaad woord over Huubje zeggen.quote:Op zondag 2 september 2007 03:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij was stoned Disaan, maar in vredelievende stemming. Ik geloof nooit dat hij door het lint is gegaan![]()
DGK is toch een intensive carequote:Op zondag 2 september 2007 03:45 schreef APK het volgende:
Ik was niet een fan van Huub, maar ik maak mij toch zorgen nu hij op de Intensive Care ligt.
Als hij dood is kan ik er nog niet mee zitten, hij is gewoon een stomme eikel en niemand is een zondebok, alleen hijzelf.quote:Op zondag 2 september 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Waarom duurt het dan zo langquote:Op zondag 2 september 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt veel te veel vertrouwen in Huubje. Jullie allemaal trouwens, je mag hier nooit een kwaad woord over Huubje zeggen.
Ik zeg dat hij zich weer eens niet in kon houden![]()
Ik ook!!!!! Maar daar komen we toch nooit achter!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 03:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar hij was vrolijk. Stond daar met een grijns op zn gezicht.
Ik word hier niet goed van! Ik wil weten wat er aan de hand is!!!!!!!!!
Blijkbaar niet, het duurde vrij lang voor de ambulance kwam.quote:Op zondag 2 september 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
DGK is toch een intensive care![]()
En dan is hij afgevoerd per ambulance? Niet dat ik hem zo sterk acht, maar lijkt me toch een onwaarschijnlijk verhaal. Dan lopen Brian, Jaap en Dennis niet nog langs het zwembad. Ik denk dat hetiets heul anders isquote:Op zondag 2 september 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt veel te veel vertrouwen in Huubje. Jullie allemaal trouwens, je mag hier nooit een kwaad woord over Huubje zeggen.
Ik zeg dat hij zich weer eens niet in kon houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |