De pizzabezorger natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2007 03:07 schreef agter het volgende:
ik heb de indruk dat er meer aan de hand is.
amanda en brian op het bordes...streams op het zwembad.
er zal wel iemand langskomen, wat wij niet mogen zien.
en wie komt er nu om 300 uur 's nachts langs?
De politie met een blaaspijpjequote:Op zondag 2 september 2007 03:07 schreef agter het volgende:
ik heb de indruk dat er meer aan de hand is.
amanda en brian op het bordes...streams op het zwembad.
er zal wel iemand langskomen, wat wij niet mogen zien.
en wie komt er nu om 300 uur 's nachts langs?
quote:Op zondag 2 september 2007 03:04 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=udwUnwHJYck
*slok cola op beeldscherm beland*quote:Op zondag 2 september 2007 03:08 schreef Dreamboy het volgende:
Op Vol denken ze dat Huub samen met Fries achter Jaap en Dennix aan zit.
quote:Op zondag 2 september 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, denk ik wel. Je zag toch zelf dat Amanda naar hem toe rende? Waarom denk je dat dat was... heus niet om anaal genomen te worden![]()
Daar locken ze anders ook niet voor....quote:Op zondag 2 september 2007 03:11 schreef agter het volgende:
zal er iemand overleden zijn, van het thuisfront of zo?
Ze liepen naar de stallen toequote:Op zondag 2 september 2007 03:10 schreef riri het volgende:
Huub,Lieke en Jaap waren bij de paardenstal....gewoon wat bashen en Lieke die zich goed verweerde...Huub zei bijna niks
daarna kwamen Amanda en Nadia vanuit de keuken die richting opgerend nadat,zoals ik hier hoorde,ze een telefoontje hadden gehad....
dus blijkbaar liepen ze hard naar achter om te vertellen wat ze gehoord hadden door de telefoon...
toen was er de streamlock
Dat veroorzaakt juist geen streamlock.Zag je bij Sylvia.quote:Op zondag 2 september 2007 03:11 schreef agter het volgende:
Waarom zouden ze dan een ambulance naar Eemnes sturenquote:Op zondag 2 september 2007 03:11 schreef agter het volgende:
Was er dan echt een ambulance?quote:Op zondag 2 september 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan een ambulance naar Eemnes sturen
ja..naar waar huub,Lieke,Dennix en Jaap warenquote:
Hier zie Amanda nog en Nadia was al voor haarquote:Op zondag 2 september 2007 03:10 schreef riri het volgende:
Huub,Lieke en Jaap waren bij de paardenstal....gewoon wat bashen en Lieke die zich goed verweerde...Huub zei bijna niks
daarna kwamen Amanda en Nadia vanuit de keuken die richting opgerend nadat,zoals ik hier hoorde,ze een telefoontje hadden gehad....
dus blijkbaar liepen ze hard naar achter om te vertellen wat ze gehoord hadden door de telefoon...
toen was er de streamlock
Nee toe, da's mooie teeveequote:Op zondag 2 september 2007 03:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat veroorzaakt juist geen streamlock.Zag je bij Sylvia.
Ja sorry hoor,maar ik ben al blij dat ik de computer kan aanzetten.Niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op zondag 2 september 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan een ambulance naar Eemnes sturen
Fucking greatquote:Op zondag 2 september 2007 03:14 schreef akveor het volgende:
Wat er zich misschien in Huub´s hoofd afspeelt
http://nl.youtube.com/watch?v=LvOG4HWTj-c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |