Ja, want ik heb het net nagezocht op www.lotto.iequote:Op zondag 2 september 2007 02:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat weet je nu, om 1 uur 's nachts?![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het ook, vroeg het alleen om je te plagen.
Zodat mensen die me niet kennen geen idee hebben hoe oud ik ben en er dus automatisch van uitgaan dat ik een jaar of zestien ben.quote:Waarom heb jij je geboortedatum weggehaald?
Klopt. Weekje geleden.quote:Volgens mij ben jij zelfs pas jarig geweest.
Jammer, ik heb niks gewonnen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, want ik heb het net nagezocht op www.lotto.ie
Moet ik die naar NL sturen of koop je er zelf een en geef je je rekeningnummer even door??quote:Op zondag 2 september 2007 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Trakteren door middel van een taart ter waarde van 10 euro![]()
Lurk je dan ook in fotoboeken van veertienjarigen?quote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef broer het volgende:
Zodat mensen die me niet kennen geen idee hebben hoe oud ik ben en er dus automatisch van uitgaan dat ik een jaar of zestien ben.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef broer het volgende:
[quote]
Zodat mensen die me niet kennen geen idee hebben hoe oud ik ben en er dus automatisch van uitgaan dat ik een jaar of zestien ben.
Nog van harte dan!!!!quote:Klopt. Weekje geleden.
Dat ligt eraan of Wickedangel veertien is of niet.quote:Op zondag 2 september 2007 02:03 schreef wyccie het volgende:
Lurk je dan ook in fotoboeken van veertienjarigen?![]()
Je hebt pmquote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet ik die naar NL sturen of koop je er zelf een en geef je je rekeningnummer even door??
En don't tempt me, want ik maak serieus 10 euro aan je over
quote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan of Wickedangel veertien is of niet.
Geen probleem. Ik doe ook niet aan verjaardagen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik doe niet aan felicitaties en zo.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg jongelui, er staat een vraag open!![]()
Als je een en ander even compleet maakt heb je over 10 minuten via inet bankieren een tientjequote:
quote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef wyccie het volgende:
Een geestelijke?
Dat klopt welquote:Op zondag 2 september 2007 02:07 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is Wa een jaar of 39.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeel ouderquote:Op zondag 2 september 2007 02:07 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is Wa een jaar of 39.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:08 schreef wyccie het volgende:
Schrijver?
quote:The author of 29 plays and 26 screenplays spanning a career of over fifty years.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |