Dat is er eentjequote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
BZN. Daar zitten toch wel vijf mensen in?
quote:Op zondag 2 september 2007 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een dossier hebt over alle AKQ'ers![]()
Omdat dat niet in de vraag stond. Of zo.quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
Daar had ik ook aan gedacht, maar waarom dan niet 12 maart?![]()
broer maakt het afquote:Op zondag 2 september 2007 01:48 schreef broer het volgende:
Annie Schilder.
Piet Veerman.
Jan Smit.
Waarom weet ik dit?
Jij bent een stuk helderder dan ik.quote:Op zondag 2 september 2007 01:50 schreef broer het volgende:
Omdat dat niet in de vraag stond. Of zo.
Zal ik die beantwoorden voor een puntje?quote:Op zondag 2 september 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
Hoe oud ben jij, broer?
Ik schat in een jaar of 26quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In mijn hoofd is hij zo eind dertig.
Weet jij dat?quote:Op zondag 2 september 2007 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Zal ik die beantwoorden voor een puntje?![]()
Veel te snel!quote:Op zondag 2 september 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Terence Trent d'Arby.
Tol wel, maar niet in combinatie met Jan, tenminste die kan ik niet vinden via Google.quote:Op zondag 2 september 2007 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
De Tolletjes waren toch ook bekende palingsounders? Of ben ik nou in de war?
Ik weet het ook, vroeg het alleen om je te plagen. Waarom heb jij je geboortedatum weggehaald?quote:
En dat weet je nu, om 1 uur 's nachts?quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:Ik heb 5 euro in de Ierse lotto gewonnen
Trakteren door middel van een taart ter waarde van 10 euroquote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:Ik heb 5 euro in de Ierse lotto gewonnen
Ah okequote:Op zondag 2 september 2007 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tol wel, maar niet in combinatie met Jan, tenminste die kan ik niet vinden via Google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |