Snap ik niet?quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef qonmann het volgende:
Nee, de reden ligt is meer aansprekend
Neen ,gisteren ging het over de Werelkampioenschappen Memory in Dubaiquote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef wyccie het volgende:
Dit is een mooie vraag, typisch AKQ. Is dit de vraag die je gisteren wilde stellen, qonmann?
Yes en wie ?quote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
De sterfdag van een wereldberoemde schrijver?
Qonmann, je hebt wyccies vraag trouwens nog niet beantwoordt, en die was wat jouw leeftijd is???quote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Neen ,gisteren ging het over de Werelkampioenschappen Memory in Dubai
Oh, was het al weer vergeten. Hij hoeft het niet te vertellen als hij niet wil.quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
Qonmann, je hebt wyccies vraag trouwens nog niet beantwoordt, en die was wat jouw leeftijd is???
Uiteraard hoeft ie dat nietquote:Op zondag 2 september 2007 01:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, was het al weer vergeten. Hij hoeft het niet te vertellen als hij niet wil.
Kan best, maar denk jij nou echt dat ik alles onthou?quote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Dat heeft hij toch al eens verteld?
n 1995, UNESCO decided that the World Book and Copyright day would be celebrated on this date because of the Catalonian festival and because the date is also the anniversary of the birth and death of William Shakespeare, the death of Inca Garcilaso de la Vega and Josep Pla, the birth of Maurice Druon, Vladimir Nabokov, Manuel Mejía Vallejo and Halldór Laxnessquote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Shakespeare?
Ik denk dat jij een dossier hebt over alle AKQ'ersquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
Kan best, maar denk jij nou echt dat ik alles onthou?
Nee volgens mij niet, maar ik hou het nog even open.quote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Dat heeft hij toch al eens verteld?
Daar had ik ook aan gedacht, maar waarom dan niet 12 maart?quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef broer het volgende:
Vanwege het mooie 2-3-4.
Dan zit het misschien in mijn eigen hoofd, je leeftijd.quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef qonmann het volgende:
Nee volgens mij niet, maar ik hou het nog even open.
En hoe oud is hij in je hoofd?quote:Op zondag 2 september 2007 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zit het misschien in mijn eigen hoofd, je leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |