Elizabeth +1quote:Op zondag 2 september 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Harold Pinter
Ja, dat denk ik nu ook.quote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef wyccie het volgende:
Dan gok ik Lynn.
Dies druk bezig 10 eurie over te makenquote:Op zondag 2 september 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Elizabeth?
Dat gaat niet meer lukkenquote:Op zondag 2 september 2007 02:29 schreef wyccie het volgende:
Ik wil wel vroeg naar bed gaan eigenlijk.
Als het zo kunnen zou ik het antwoord voor je controleren. Maar dat kan niet. Dus helaas.quote:Op zondag 2 september 2007 02:30 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel dus voor 4 uur. Het liefst nog voor 3 uur.
Ja da's goedquote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dan is het Joan Sutherland.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dan is het Joan Sutherland.
Heb je daar niet toevallig mijn rek-nummer ingevult?quote:Op zondag 2 september 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry hoor,maar ikzit op de ABNAMRO site en wil de nalatenschap van mijn schoonvader overmaken naar onze Ierse rekening en ik krijg de ene na de andere foutmelding
het is een operazangeres
Dat heb je ook snel gedaan, pc's switchenquote:Op zondag 2 september 2007 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
Jackie Collins
Komt omdat ik over de zeik was in verband met dat inet bankieren. Log ik, met dank aan Yuri, eindelijk weer eens aan op internetbankieren in NL, zie ik dat die erfenis gestort is en wil ik dus overmaken naar Ierland, fouten alom!!quote:Op zondag 2 september 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb je ook snel gedaan, pc's switchen
quote:Op zondag 2 september 2007 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik was zeker heel voorspelbaar WA met Joan Sutherland??
Ik ook, Mijn favo Colloratuur sopraanquote:Op zondag 2 september 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een flink stapeltje platen van haar.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:47 schreef qonmann het volgende:
Mabel & Johan Friso ?
Pluimpie voor WAquote:Op zondag 2 september 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Trainingspak?
Moet je even vragen aan Miendobbelsteen/vrouwtjetheelepel/fraupfeffertopf Die heeft er ook een over zichzelf gemaakt, het aandachtsgeile borderline/ADHD/anorexia diertje.quote:Op zondag 2 september 2007 02:54 schreef tong80 het volgende:
tong80 wil een Wikipedia. Iemand die dat kan regelen ?
quote:Op zondag 2 september 2007 02:59 schreef qonmann het volgende:
Max van der Stoel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |