quote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef wyccie het volgende:
Jemig, haar benen zijn zo lang als ik zelf!
Ik ga stoppen. Had ik al aangekondigdquote:Op zondag 2 september 2007 01:25 schreef qonmann het volgende:
Ben benieuwd wie van de huidige top10-20 na deel 1000 stoppen of in elk geval in een veel lagere versnelling gaan spelen.
Ditoquote:Op zondag 2 september 2007 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga stoppen. Had ik al aangekondigd
Welk verhaal?quote:Het sprookje is het verhaal van de jongendie zonder toestemming van zijn grootvader de tuin uit loopt. Daar ziet hij hoe de kat probeert het vogeltje te vangen. Dat lukt niet. Grootvader roept
terug en waarschuwt hem dat er
in de buurt zijn, maar
gaat toch weer kijken naar wat er buiten gebeurt. Net op dat moment komt een hongerige
het bos uit en eet de eend in de vijver op.
klimt in een boom en vraagt aan het vogeltje om de
af te leiden. Ondertussen laat
een touw zakken en bindt dat om de staart van de
. De
zit het vogeltje achterna en begint daarom rondjes om de boom te rennen. Daarmee trekt hij het touw steeds verder vast. Dan komt een groep jagers uit het bos, die de
vangen en hem naar de dierentuin brengen.
Ik denk dat ie gewoon een slechte verliezer is. Als je bij voorbaat weet dat je 'persoonlijke problemen' na 15 topics over zijn en je dan gewoon weer mee gaat doen, tja.quote:Op zondag 2 september 2007 01:20 schreef wyccie het volgende:
Ow... vreemd.
Had dat niet gezien.
Was hij boos? Was zijn vriendin boos?
Ah, oké. Ik snap wat hij ermee bedoelt....quote:Op zondag 2 september 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
En ik mag dit eigenlijk niet zeggen, maar ik doe het toch, mede door zijn kinderachtige gedrag in de quiz en in PM
[..]
Ik denk dat ie gewoon een slechte verliezer is. Als je bij voorbaat weet dat je 'persoonlijke problemen' na 15 topics over zijn en je dan gewoon weer mee gaat doen, tja.
Klopt. Wat een warboel, zo'n gefingeerd plot.quote:Op zondag 2 september 2007 01:31 schreef qonmann het volgende:
Peter eb de wolf =
Zo'n mooi stukkie meziek door Prokofjev!! Vooral heel de tijd die hoboquote:Op zondag 2 september 2007 01:31 schreef qonmann het volgende:
Peter eb de wolf =
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |