Bijna!!! Denk Harry Potter, denk de leraar die weerwolf wordt, en van zijn naam de vrouwelijke versiequote:Op zondag 2 september 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
Lupis of zo?
Oeps, sorry, ik dacht dat het een makkelijke hint wasquote:
Dat zal ik dan maar als meervoud beschouwen. Lupine zocht ik maar ik reken het goed hoor!!!quote:Lupina?
Ha, de hint dat zij zelf ook een rare naam heeft is dus niet meer nodig.quote:Op zondag 2 september 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Beertje van Beers.
Dat is nog niet eens het ergste. Maar dat ze ook diezelfde naam neemt is debiel. Als je dan toch een gekke naam kiest, dan wel eentje die uniek is, toch?quote:Op zondag 2 september 2007 00:39 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een ongelooflijk achterlijke naam voor een Nederlands kindje
Ik móest gewoon naar Snakes on a plane kijken. Wat een feestquote:Op zondag 2 september 2007 00:40 schreef wyccie het volgende:
Hee.
Jij en ER zijn altijd zo laat pas. (En ik ben hier altijd.)
Nee. Hij lijkt er wel op!quote:Op zondag 2 september 2007 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
Willy Walden?
Ja, volgens mij mag lager altijd. Hoger is onverstandig.quote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraagje in een lamp waar 60 watt op staat kan toch gewoon een gloeilampje van 25 watt?![]()
Nee. Maar verdomd als 't niet waar is, daar heeft ie ook wat van weg!quote:Op zondag 2 september 2007 00:43 schreef qonmann het volgende:
Dick Passchier ?
Oh, dát was dus die slang op tv!quote:Op zondag 2 september 2007 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik móest gewoon naar Snakes on a plane kijken. Wat een feest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |