En anders ik wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou ik drijf zo wat van mijn stoel af.![]()
Ja dat zegt hij nu, maar hij zei dus eerst spanken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
drinken.. hij moest stoppen met drinken
Verstandig van de buren![]()
soms is pijn fijnquote:
Weer baal ik onzettend van Huub. Hij lert het werkelijk nooit. Momenteel walg ik weer van dat ventje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
drinken.. hij moest stoppen met drinken
Verstandig van de buren![]()
Zag Huub alleen met de camera,s spelen en die zoemde toen in op zijn glas martini.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij nu, maar hij zei dus eerst spanken.![]()
Zoals in: spank the monkey (aftrekken)quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij nu, maar hij zei dus eerst spanken.![]()
Ik ben gewoon hier hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:28 schreef Py het volgende:
Waar is ineens iedereen?
tja.. hij had zin in een feestje... daar had hij het vanmiddag al over....... Maar het is dom van hem... vrees dat drank de reden wordt, dat hij dit spel gaat verliezen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Weer baal ik onzettend van Huub. Hij lert het werkelijk nooit. Momenteel walg ik weer van dat ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |