Wil hem wel eens horen praten ,kijken hoe hij nu over alles denkt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hem weer eens bezig te zienInmiddels draait hij alleen nog maar herrie, dat dan wel. Anders houdt hij de 5 niet in de chill he, die hebben een vreemde muziekvoorkeur. Nattenel is een publieksjockey.
ECH NIX!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
Zijn er nou vrouwen die het dansen van Dennis opwindend vinden?![]()
Wat is spankenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Brian nu, Huub was aan het spanken en moest daarom weg?![]()
Die werd weggeroepen door achter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:20 schreef Dreamboy het volgende:
Waar is Huub?
Aan het wat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Nou ik drijf zo wat van mijn stoel af.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
Zijn er nou vrouwen die het dansen van Dennis opwindend vinden?![]()
Nu gaat Nathanael toch nog huilenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:22 schreef riri het volgende:
jaap wil vast de kooi uitgezet....hij zit in nathanaels auto alles te koekeloeren
Slaan, maar ik begrijp niet waar het over gaat in dit geval.quote:
drinken.. hij moest stoppen met drinkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Dan heb je nog geluk dat je niet op een barkruk zitquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou ik drijf zo wat van mijn stoel af.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |