Je wordt op je wenken bediend of niet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
jeetje Nathanael, deze plaatIn Sync - Storm. Wat een oud juweeltje
![]()
Wil je hiermee stoppen, pleasequote:
Er komt meestal niks van die plannen terecht.Maar Huub moet weten dat hij alert moet blijven,vooral met drank pakken ze hem.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Probleem is natuurlijk wel, wij weten wat er besproken wordt door de "vijf"
Huub heeft daar geen idee van.... gezien de sfeer van destraks, denkt hij misschien dat niemand "snode" plannen heeft.
Bij spanken denk ik toch aan iets heel anders dan aan door drinken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft dus doorgedronken terwijl het niet mocht.Domme domme Huub.Kijk dat bedoel ik met naief.Je weet dat alle 5 de personen iets aan het opzetten zijn.
Ok, merci, raar ja...quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:34 schreef Desii het volgende:
[..]
zit op kantoor..... beetje vreemd dat ze zich afgezonderd heeft
Die zit in het kantoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:32 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij mis ik Lieke in dit geheel, of ontgaat mij er nu iets...![]()
Ik dacht dat ze voor een of andere flipperwedstrijd aan het oefenen warenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niks af van een flipperwedstrijd, wie tegen wie en wanneer besproken dan?
Las op Vol dat Nadia Huub een kus op de mond had gegeven.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:34 schreef Desii het volgende:
[..]
zit op kantoor..... beetje vreemd dat ze zich afgezonderd heeft
Daar zit ik nu ook niet op te wachten, deze vulgaire beelden....quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met deze belichting hebben we het nog niet eerder gezien.
[afbeelding]
Morgen weer gay-post voor Dennis.![]()
Waarom glijd hij niet uit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Dennix maakt TV, hij danst op de stenen van de fontijn, origineel![]()
klopt net op de dansvloer...quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las op Vol dat Nadia Huub een kus op de mond had gegeven.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:35 schreef mazaru het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat een mens de helft van zijn streams moet uitzetten vanwege die twee wangedrochten
[afbeelding]
Ben dus kennelijk niet de enige....quote:
Oquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook niet op te wachten, deze vulgaire beelden....![]()
En Lieke loopt dan weg, never. BS verhaal lijkt mij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las op Vol dat Nadia Huub een kus op de mond had gegeven.
is echt gebeurd.. Ik heb het gezien. toen hij op de dansvloer stond met Mannie Bran en Nada.. Zij gaf hem een kus op zijn mond.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Lieke loopt dan weg, never. BS verhaal lijkt mij.
dan is ze weer aan het acteren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:34 schreef Zora01 het volgende:
die slet keek net echt recht de camera in.....
Daarom heb ik Jaap maar even gestreamlockt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:37 schreef riri het volgende:
ik vind jaap een stees lelijker iemand vinden...van binnen en buiten
volgens mij zei hij daarna: ruzie gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Kon iemand de plasma lezen?
Huub zei net "ik heb al 3 keer..."
Probeert dennix nou het puntje van zijn neus te raken?quote:
Lieke zat al een tijdje op kantoor toen dat gebeurde.. Nadia en Lieke zijn volgens mij ook niet tegelijk in de chill geweestquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien is Lieke daarom boos in kantoor gaan zitten.
Ja en Nada kijkt of iet het red of nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Probeert dennix nou het puntje van zijn neus te raken?
wow wat een scherpe ranzig geylen neus is dat zegquote:
Denk je nou werkelijk dat ze bij dgk niet mee lezen hier, die snappen ook wel dat de kijkers jut en jul zo langzaam de strot uitkomen.quote:
Wat is het toch ook een snol. Maar wat was de reactie van Huub dan, ik heb dat echt gemist.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:39 schreef Zora01 het volgende:
[..]
is echt gebeurd.. Ik heb het gezien. toen hij op de dansvloer stond met Mannie Bran en Nada.. Zij gaf hem een kus op zijn mond.
das voor ons makkelijk praten........ maar dan mag hij alleen nog maar met Lieke praten (wordt wel erg eentonig dan)quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:
Niet zo slijmen met Amanda Huub.Daar word ik nou misselijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |