En Lieke loopt dan weg, never. BS verhaal lijkt mij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Las op Vol dat Nadia Huub een kus op de mond had gegeven.
is echt gebeurd.. Ik heb het gezien. toen hij op de dansvloer stond met Mannie Bran en Nada.. Zij gaf hem een kus op zijn mond.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Lieke loopt dan weg, never. BS verhaal lijkt mij.
dan is ze weer aan het acteren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:34 schreef Zora01 het volgende:
die slet keek net echt recht de camera in.....
Daarom heb ik Jaap maar even gestreamlockt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:37 schreef riri het volgende:
ik vind jaap een stees lelijker iemand vinden...van binnen en buiten
volgens mij zei hij daarna: ruzie gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
Kon iemand de plasma lezen?
Huub zei net "ik heb al 3 keer..."
Probeert dennix nou het puntje van zijn neus te raken?quote:
Lieke zat al een tijdje op kantoor toen dat gebeurde.. Nadia en Lieke zijn volgens mij ook niet tegelijk in de chill geweestquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien is Lieke daarom boos in kantoor gaan zitten.
Ja en Nada kijkt of iet het red of nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Probeert dennix nou het puntje van zijn neus te raken?
wow wat een scherpe ranzig geylen neus is dat zegquote:
Denk je nou werkelijk dat ze bij dgk niet mee lezen hier, die snappen ook wel dat de kijkers jut en jul zo langzaam de strot uitkomen.quote:
Wat is het toch ook een snol. Maar wat was de reactie van Huub dan, ik heb dat echt gemist.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:39 schreef Zora01 het volgende:
[..]
is echt gebeurd.. Ik heb het gezien. toen hij op de dansvloer stond met Mannie Bran en Nada.. Zij gaf hem een kus op zijn mond.
das voor ons makkelijk praten........ maar dan mag hij alleen nog maar met Lieke praten (wordt wel erg eentonig dan)quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:
Niet zo slijmen met Amanda Huub.Daar word ik nou misselijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |