thxquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
volgens mij zei hij daarna: ruzie gehad.
NL: met wie?
Huub: (naar achteren kijkend) met die.
NL: ik weet niet.....
die danste gewoon door.. Het was ook niet een "erotische kus" meer een vriendschappelijke kus op de mond.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een snol. Maar wat was de reactie van Huub dan, ik heb dat echt gemist.
Echt wel, totdat Lieke naar het kantoor ging.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:41 schreef Zora01 het volgende:
[..]
Lieke zat al een tijdje op kantoor toen dat gebeurde.. Nadia en Lieke zijn volgens mij ook niet tegelijk in de chill geweest
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met deze belichting hebben we het nog niet eerder gezien.
[afbeelding]
Morgen weer gay-post voor Dennis.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
nix zit achterin... zonder kinderzitje...
Bij Naad heeft alles een achterliggende gedachte dus vriendschappelijk, never.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:44 schreef Zora01 het volgende:
[..]
die danste gewoon door.. Het was ook niet een "erotische kus" meer een vriendschappelijke kus op de mond.
Amanda denkt dat ze elke kerel in haar zak heeft.Je zou haar ermee hebben als je haar negeerde.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:43 schreef Desii het volgende:
[..]
das voor ons makkelijk praten........ maar dan mag hij alleen nog maar met Lieke praten (wordt wel erg eentonig dan)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
dat is waar.. was ook meer bedoeld om het soort kus te beschrijven haha...quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij Naad heeft alles een achterliggende gedachte dus vriendschappelijk, never.
Haha deze is echt goed.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |