En Dennis, who the fuck is Dennis? Brian en Jaap vragen zich af wat ze aan hem hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Brian en Jaap zijn het er al over eens: pas terror als nathanael weg is.
Brian "dat kan wel half twee worden." dus het gaat niet door.
Jaap is een muts en Dennis ook..quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef Py het volgende:
Jaap loopt echt de hele boel te fucken volgens mij.
Het is idd net een kameleon, hij past zich aan alles en iedereen aan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
Hij loopt echt alles en iedereen in de zeik te nemen. Ik vind hem een soort parodie van hemzelf, die de enorme strateeg uithangt met zijn schrijfblokje. Daarnaast iedereen een soort van lachspiegel voorhoudt. Bij Brian gaat hij paranoia doen. Bij Dennis allemaal beloftes en niets doen. Bij Nadia emo. En de oprechten Amanda, Huub en Lieke daar heeft hij moeite mee met deze tactiek.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Jaap is wel een spin in dit verhaal.
Scherp Donnyquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaap snapt zichzelf toch ook niet![]()
En het mooie is dat Huub vanochtend nog tegen Jaap heeft gezegd dat het pact van vijf nooit stand zou houden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Wat een argwaan onderling tussen een clubje wat zich tijdens de ontslagronde zo sterk voelde
Jaap wordt helemaal manisch in zijn hoofd....allerlei onbelangrijke informatie slaat ie op....hij centrifiguurt alles door elkaar![]()
![]()
![]()
Zal hij dat wel durven tegen Lieke ?quote:
"En daar mag je me op afrekenen."quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:41 schreef Carlaa het volgende:
Aaah, vanaf morgen gaat Dennix knallen!
dat vroeg hij zich van de week ook af of dat nog een keer ging werken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
OK, stel nou dat Jaap dit inderdaad allemaal bewust speelt.
Kan, heb ik ook lang gedacht.
Dan moet hij toch wel snappen dat het niet gaat werken omdat hij afgelopen zondag ook al door zes personen werd aangesproken op zijn onbetrouwbaarheid? Deze manipulaties zullen geen tweede keer werken.
Jaap schaakt op meerdere borden tegelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is idd net een kameleon, hij past zich aan alles en iedereen aan.
Ik denk dat hij probeert Dennis los te weken van Brian, staat Jaap sterker.
Jaap is totaal de weg kwijt en maakt alleen nog maar TV momentjes, dat heeft hij al meerdre keren aangegeven.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
OK, stel nou dat Jaap dit inderdaad allemaal bewust speelt.
Kan, heb ik ook lang gedacht.
Dan moet hij toch wel snappen dat het niet gaat werken omdat hij afgelopen zondag ook al door zes personen werd aangesproken op zijn onbetrouwbaarheid? Deze manipulaties zullen geen tweede keer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |