abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53022304
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
2 dagen later riep een andere collega mij en die was behoorlijk boos, zijn zoon zat namelijk ook in die groep en hij vond het heel erg dat ik ze mongolen noemde.
Wat een zeikerd .
I was an atheist until I realized I was God
pi_53022740
Laatst op school, op de trap naar boven lopen, je bent al wat laat, vol op je bek gaan.. Gelukkig keek er bijna niemand

Of de naam van mensen vergeten, ook stom
Gelukkig lukt 't me vaak wel redelijk om dat te verbergen totdat iemand anders hun naam zegt
pi_53033430
leuk topic
pi_53057348
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:15 schreef Bakakame het volgende:
Laatst op school, op de trap naar boven lopen, je bent al wat laat, vol op je bek gaan.. Gelukkig keek er bijna niemand

Of de naam van mensen vergeten, ook stom
Gelukkig lukt 't me vaak wel redelijk om dat te verbergen totdat iemand anders hun naam zegt
Dat laatste heb ik ook altijd op feesten enzo Maar ik kan het ook erg goed verbergen totdat iemand anders het zegt
pi_53058557
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
leuk topic
pi_53059962
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Is me niet zelf overkomen maar gelezen:
Een 'leidinggevende' die een sollicitatiegesprek had en die kandidaat bleek een hopeloze stotteraar. Nou enfin 's avonds is er een gala, die 'leidinggevende' ontmoet hoge mensen van andere bedrijven, en bij gebrek aan gespreksstof ging hij uitgebreid lachend vertellen over de stotterende kandidaat van die ochtend. Over waarom zo'n kneus uberhaupt de moeite nam te solliciteren als hij toch niks fatsoenlijks uit zijn mond kon krijgen enzo.
Zegt een belangrijke dame in dat gezelschap, 'ja waar over u het hebt dat was mijn zoon'.

Die vent heeft die avond echt veel tijd en drank nodig gehad om over zijn schrik en schaamte heen te komen.

Hilarische topic
pi_53192667
prachtig topic
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:48:59 #158
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_53194618
Lekker topique!
It's about being boss, not being the boss...
pi_53197024
Met gala: ik stap netjes uit de auto, date wil aan dezelfde kant uitstappen nou, blijft gelukkig toch zitten, gaat weer naar de kant waar ik de deur open moet maken, zit ik daar te prutsen... krijg ik die deur niet open Was zo'n oude Citroën

Maarja, een andere gast had per ongeluk de bijrijdersdeur opengemaakt, ipv. de deur waar z'n date zat
pi_53197479
Heb wel eens gehad dat je achter je PC helemaal uit je naad aan 't gaan bent en vervolgens rond je kijkt en je ma hoofdschudden ziet kijken...
Opzich niet super beschamend maar had wel zo iets van: omg
pi_53198123
Vanmiddag in de V&D zag ik een briefje van 100 euro op de grond liggen

Dus ik raap het op en stop het snel in mijn tas

In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen

Ik hoop dat niemand me gezien heeft
pi_53198179
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:

In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen

Loool
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:19:14 #163
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53198470
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef Magereheinus het volgende:
Heb wel eens gehad dat je achter je PC helemaal uit je naad aan 't gaan bent en vervolgens rond je kijkt en je ma hoofdschudden ziet kijken...
Opzich niet super beschamend maar had wel zo iets van: omg
Op muziek?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_53199650
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Op muziek?
uiteraard.
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:10:30 #165
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_53200765
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.

Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:03:10 #166
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53201776
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.

Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'
Erg goed.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_53202029
quote:

When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53204115
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53204230
Tvp
pi_53204766
Tvp
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:28:14 #171
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_53205295
Auto niet uit het stuurslot krijgen op de benzine station
Because they will last that long.
pi_53218953
een mooie tvp!
  zondag 16 september 2007 @ 15:54:13 #173
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_53220698
quote:

Ik moest erg hard lachen.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 16 september 2007 @ 15:56:38 #174
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_53220774
Vriendje en ik stonden buiten op het balkon naar iets te kijken en we hadden de deur van het balkon dichtgedaan om de kat binnen te houden. Omdat dat beest naar buiten wilde, stond ze dus te springen voor de deur, waardoor ze precies op een van die sloten terechtkwam die daardoor in het slot schiet.

De deur kon dus niet meer open en wij stonden met zijn beiden buiten, terwijl de kat binnenstond. Ik begon spontaan te gieren van het lachen, terwijl vriendje boos werd en probeerde de deur open te rukken. Dat lukte natuurlijk niet, maar ik moest nog harder lachen.

Uiteindelijk maar een ruit van de slaapkamer in moeten slaan om binnen te komen. Daarna de glaszetter gebeld en dan moet je uitleggen wat er gebeurd is......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_53221437
Ik was de honden aan het uitlaten in het park en daar is een wiebelbruggetje.. je moet dus echt goed je best doen om aan de overkant te komen.. maar normaal gesproken lukt dat altijd. Totdat je vader achter je loopt en je het een beetje moeilijker maakt en de hond langs je heen schiet over het bruggetje naar de overkant en jij in het water valt midden in de winter En dan tot de conclusie komt dat er 30 man passerende hardlopers naar je heeft staan kijken

En ach, ik heb er nog zoveel meer. Gelukkig herinner ik me ze niet allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')