Wat een zeikerdquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
2 dagen later riep een andere collega mij en die was behoorlijk boos, zijn zoon zat namelijk ook in die groep en hij vond het heel erg dat ik ze mongolen noemde.
Dat laatste heb ik ook altijd op feesten enzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:15 schreef Bakakame het volgende:
Laatst op school, op de trap naar boven lopen, je bent al wat laat, vol op je bek gaan.. Gelukkig keek er bijna niemand
Of de naam van mensen vergeten, ook stom
Gelukkig lukt 't me vaak wel redelijk om dat te verbergen totdat iemand anders hun naam zegt
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Is me niet zelf overkomen maar gelezen:
Een 'leidinggevende' die een sollicitatiegesprek had en die kandidaat bleek een hopeloze stotteraar. Nou enfin 's avonds is er een gala, die 'leidinggevende' ontmoet hoge mensen van andere bedrijven, en bij gebrek aan gespreksstof ging hij uitgebreid lachend vertellen over de stotterende kandidaat van die ochtend. Over waarom zo'n kneus uberhaupt de moeite nam te solliciteren als hij toch niks fatsoenlijks uit zijn mond kon krijgen enzo.
Zegt een belangrijke dame in dat gezelschap, 'ja waar over u het hebt dat was mijn zoon'.
Die vent heeft die avond echt veel tijd en drank nodig gehad om over zijn schrik en schaamte heen te komen.![]()
Looolquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:
Vanmiddag in de V&D zag ik een briefje van 100 euro op de grond liggen![]()
Dus ik raap het op en stop het snel in mijn tas![]()
In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen![]()
Ik hoop dat niemand me gezien heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Op muziek?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef Magereheinus het volgende:
Heb wel eens gehad dat je achter je PC helemaal uit je naad aan 't gaan bent en vervolgens rond je kijkt en je ma hoofdschudden ziet kijken...
Opzich niet super beschamend maar had wel zo iets van: omg
Erg goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.
Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.
Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:
Vanmiddag in de V&D zag ik een briefje van 100 euro op de grond liggen![]()
Dus ik raap het op en stop het snel in mijn tas![]()
In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen![]()
Ik hoop dat niemand me gezien heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest erg hard lachen.....quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |