abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52895619
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Isegrim het volgende:
Tof topic.

Ik heb eigenlijk niet zo vaak van die dingen. Of althans, ik kan er zo gauw geen bedenken...
Kan inderdaad op dit moment ook niks bedenken. Wel paar embarrassing moments meegemaakt wanneer ik een paar glasjes op had, wat ik het liefst meteen wil vergeten
pi_52895730
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef McFarmer het volgende:

[..]

of je stoot hem van de bar als je je omdraait
Die is ook gekend ja. De eerste of tweede keer gaan poolen en er 3 achtereen inschieten. Trots ff rondkijken zo van "iedereen gezien, ik deed dit gewoon, ik kan het hier" en ondertussen alle glazen die op een tafeltje stonden met je keu op de grond vegen .
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52895831
Vorige week kocht ik een hoorntje ijs. Ik zag al meteen dat er een barst over de breedte van het hoorntje liep, maar ik dacht dat dat verder geen problemen op zou leveren. Na 2 likken brak de bovenkant van het hoorntje af, en stuiterde via mijn tas op de grond.

En toen raapte ik het nog van de grond ook, in een vlaag van verstandsverbijstering, om het verder op te eten. Ik kleefde helemaal. Er kwam ook nog iemand op me af om te vertellen dat ze ook bakjes ipv hoorntjes ijs verkochten... En dat alles op een overvol terras.
pi_52895934
- In slaap vallen in de bus. Dat is niet zo erg. Wat wel ernstig is is dat mijn kop boven het gangpad hing en ik begon te kwijlen.Nog ernstiger is dat op dit moment een roedel mooie meiden instapte. Gelukkig maakte een vriend van mij me toen wakker.

- Heel snel weg willen fietsen en er dan achter komen dat in die straat niet gestrooid is.

- Smsje naar een vriend willen sturen met wat feiten over het meisje wat je dan leuk vindt en dat as in de trant van:ze zag er lekker uit. Op verzenden drukken en dan op je scherm zien staan:"Verzonden [naam meisje]"
Gelukkig kon ze er wel om lachen.

En dat zijn maar een paar van mijn ik-wil-in-de-grond-verdwijnen momentjes.
  zondag 2 september 2007 @ 18:27:40 #80
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_52896168
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef RealZeus het volgende:
- Smsje naar een vriend willen sturen met wat feiten over het meisje wat je dan leuk vindt en dat as in de trant van:ze zag er lekker uit. Op verzenden drukken en dan op je scherm zien staan:"Verzonden [naam meisje]"
Vriend van me, had het net uitgemaakt met z'n vriendin, stuurt een smsje naar iemand met de tekst 'single again' maar hij zat nog zo met z'n kop bij haar dat hij het per ongeluk naar z'n verse ex stuurt Hij kon zichzelf wel schieten op dat moment.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 2 september 2007 @ 18:46:04 #81
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_52896611
quote:
...

...
Herkenbaar. En vervolgens keihard op die "Annuleren" knop rammen, terwijl je weet dat je gewoon de lul bent...
...maar ik bats wél met je moeder
pi_52898019
Ik was ziek, maar wilde per se met mijn toenmalige vriend een dagje naar de dierentuin (we hadden elkaar al een aantal dagen niet gezien).
Zo gezegd zo gedaan, en het ging voor geen meter Wij eerder naar huis, ik hartstikke beroerd.
Toen we bijna bij zijn huis aankwamen voelde ik al aankomen dat ik moest gaan overgeven...
Met dat ik voor zijn huis langsliep en naar binnen wilde gaan, kwam alles er uit, ik kon nog net opzij springen en de inhoud van mijn maag in zijn voortuin deponeren Wat heb ik me toen (en nog heeeeel lang daarna) me kapot geschaamd
Uiteindelijk heeft de relatie ook maar 1/2 maanden geduurd, en ben er nooit achter gekomen of het hier mee te maken had

[ Bericht 3% gewijzigd door Locusta op 02-09-2007 22:30:16 ]
pi_52898053
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Rumboon het volgende:

[..]

Herkenbaar. En vervolgens keihard op die "Annuleren" knop rammen, terwijl je weet dat je gewoon de lul bent...
en dan in een stomme reflex met je handen de antenne van je gsm bedekken, dat heb ik bij een van mijn eerste toestellen eens gedaan. Alsof je een smsje met je handen kan tegenhouden
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52898132
Mijn ex vriend heeft ooit eens een nogal 'pikante' mail per ongeluk naar z'n leraar gestuurd i.p.v. naar mij Hij kreeg aardig commentaar tijdens de eerste les na dit incident.

Het mijne zal ik niet vertellen, omdat die verre van grappig is.
pi_52898278
quote:

[..]

Yup. Daarna heb ik heel snel de telefoon uitgezet.
  zondag 2 september 2007 @ 20:16:22 #86
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52898672
quote:

[..]

En hopen dat het KPN netwerk dit keer net als anders faalt en dat je SMSje niet aankomt.
Wat het dan dus juist perfect doet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zondag 2 september 2007 @ 20:32:19 #87
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_52899112
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:49 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Het meest embarrassing moment van mij was toen ik bij een klasgenootje van de basisschool ging eten. Ik was heel verlegen en ik durfde de moeder niet aan te kijken. Ik keek dus de hele tijd de andere kant op. Op 1 moment vroeg de moeder lachend waarom ik de hele tijd maar naar 1 kant keek. Ik zei toen: " ik heb een stijve!" In al mijn verlegenheid vergat ik het woordje nek erbij te zeggen
  zondag 2 september 2007 @ 20:58:39 #88
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52899900
Ik vond dit ook wel een aardig lullig momentje voor de TS

Heb ik het verkloot?
pi_52899991
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Grimm het volgende:
Ik vond dit ook wel een aardig lullig momentje voor de TS

Heb ik het verkloot?
En toen ging het nog uit ook
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 2 september 2007 @ 21:03:04 #90
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52900051
toch even een verkapte tvp
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_52900462
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
toch even een verkapte tvp
pi_52901165
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef McFarmer het volgende:

[..]

of je stoot hem van de bar als je je omdraait
Of die van andere
  zondag 2 september 2007 @ 22:08:10 #93
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52902526
quote:

En dat zijn maar een paar van mijn ik-wil-in-de-grond-verdwijnen momentjes.
Herkenbaar, alleen in mijn geval met een jongen en toen zat ie naast me.
Een vriendin van me heet Michelle, en mn (nu) vriend heet Michael en staan dus onder elkaar in mn telefoon.
Na het avondje dat we samen op de tramrails belandde weer een beetje was vergeten belde hij een keer op of paps mams en ik wat kwamen drinken in onze stamkroeg.
Goed excuus natuurlijk om weer even te flirten met m. Mike zag er die avond erg leuk uit... dus ik pak mn telefoon, tik een heel stoer smsje naar mn vriendin hoe lekker hij er wel niet uit zag, verstuur zonder goed op te letten. Kijk niet verder en stop mn telefoon weg en hoor Biep biep biep naast me.

Hij: Eeeeh Minny... dit smsje he dat hoefde je niet te sturen want ik zit naast je.
Ik: Ow eeeh... *doet heel erg dr best om door de grond te zakken*
pi_52902547
gister me eerste dag bij een auto garage...ik kende nog niet alle monteurs, en op een gegeven moment komt er een kerel met een mercedes 190D binnen, en zet hem op de brug...dus ik zeg wat een turken bak, is het de eigenaar van de auto
  zondag 2 september 2007 @ 23:03:16 #95
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_52904411
Zo'n beetje alle momenten waarop ik mijn hoofd heb gestoten. Voorbeelden:

<-- zie ondertitel
- Een deurkruk, toen ik iets wilde oprapen dat vlak bij de deur lag
- De rand van mijn bed
- Bomen, takken, lataarnpalen
- Keukenkastje... en dat kwam dan omdat ik aardappels aan het afgieten was, waarbij ik heel mongolisch 'meeboog' met de richting die het pannetje maakte... tok!
Guanine en Cytosine! *O*
pi_52904589
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Hier wil ik een tvp .
Zal wel iets toevoegen als me iets binnen schiet, maar heb denk ik nog niet echt iets genants mee gemaakt
pi_52905229
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:00 schreef jna het volgende:
Bij iemand anders z'n auto een hele tijd bij de passagiersstoel staan kloten om hem naar voren te laten klappen zodat je op de achterbank kan gaan zitten en er dan achterkomen dat het gewoon een 5 deurs is
Semi-herkenbaar. Reed eens met iemand mee en ik vroeg ook: Hoe moet ie open? Ze zei:"Gewoon zo" en ze deed de deur open. Had dus gewoon finaal over de deurhendel heen gekeken.

Op de middelbare school gingen we eens op schoolreis met een klas hoger. Dus iedereen de terugweg beetje druk enzo en ik was altijd stil en verlegen. Totdat ik mee ging/wilde doen. Ze waren met vliegtuigjes aan het gooien dus toevallig gooide ik ook mijn eerste vliegtuigje...precies in het oog van zo'n meid die ouder dan mij was. Gelijk gevloek en gescheld. Kut...was gelijk de rest van de busreis stil.

Paar weken terug nog 1 op mijn werk. Zit in de bediening bij een eetcafé en mensen hadden een menu op hun bord en apart een bak friet. Dus die mensen wenkte mij en vroegen nog om wat te drinken. Maar toen ik wegliep nam ik automatisch die bak friet mee. Ongeveer een halve minuut verder (meter of 6 later) drong het ineens tot me door en zei nog tegen mezelf: Neem ik nou die bak friet mee....
Dus ik bracht natuurlijk gelijk die bak weer terug en 1000 maal excuses voor mijn domheid. Die man keek ook echt heel raar naar mij zo van: Meisje...wat doe je nou? Had ook geen fooi.

Heb al zoveel embarrising moments gehad maar kan ze gelukkig niet meer zo goed herinneren. Ken nog wel het gevoel maar dus niet de situatie. Verdrongen denk ik.
pi_52905341
Niet mijn blunder maar die van een vriend. Ik ontving een sms-je van hem die niet voor mij, maar overduidelijk voor zijn vrouw bedoeld was; "Hai lieverd, ik hou van je en ik mis je. Ik zal proberen vandaag wat eerder naar huis te gaan."

Heb hem vervolgens teruggebeld en kon met de tranen biggelend over mijn wangen niets anders meer uitbrengen dan; "Ik hou ook van jou!"

Hij vond het niet grappig
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_52905397
Lekker topic.
Ik zwaai naar dieren.
pi_52905516
Mwoah, echt embarrassing kan ik het niet noemen, maar toch wel een lullig moment:
We gingen bowlen met school (je voelt 'm al aankomen). En ik wou die bal eens even keihard over de baan kegelen. Dus ik nam een aanloop, zwaaide de bal naar achter, naar voren, stond op het punt hem los te laten...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')