dit dus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef ballieking het volgende:
---> sterf.
LOL, wtf? Hij kan er weinig aan doen in dit geval...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:47 schreef Apokalypse het volgende:
Wat een probleem zeg.
Als jij nou eens gewoon rekening houdt met andere mensen inplaats van met jezelf wordt jij daarzelf ook weer een stuk vrolijker van.
bloedhonden = zeikerds...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
En bij elke grote barbecue die je organiseerd moet je weer rekening houden met van die bloedhonden die dan weer geen vlees eten, wel vis, of andersom of geen van beiden....
Kun je deze zin uitleggen ?
Sterf wie? De mensen die geen vlees eten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef ballieking het volgende:
---> sterf.
Dan weet je niet veel van voeding af, als je al niet eens een goede vervanging voor vlees kan vinden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik ben altijd benieuwd wat dat soort mensen op hun brood doen, of hoe ze uberhaupt aan energie komen.
Als ik een week zonder vlees zit begin ik op mn eigen tenen te kauwen, bij wijze van spreken. (ben niet zo lenig)
Waarom zou je sowieso vlees gaan vervangen, er is vlees in overvloed.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dan weet je niet veel van voeding af, als je al niet eens een goede vervanging voor vlees kan vinden.
Of het zit tussen de oren, daar hebben veel vleeseters vaker last van.
Omdat je het om wat voor reden dan ook niet wíl eten? En er zijn ook insecten in overvloed, nog in een grotere overvloed dan vlees, maar die eet je ook niet...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:16 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso vlees gaan vervangen, er is vlees in overvloed.
Er zit maar weinig vlees in insecten, en dan moet je ze ook nog eens zelf verzamelen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Omdat je het om wat voor reden dan ook niet wíl eten? En er zijn ook insecten in overvloed, nog in een grotere overvloed dan vlees, maar die eet je ook niet...
Als er een markt voor zou zijn, zou je heus wel muggenkoekjes in de supermarkt kunnen vinden. Maar ik ben er vrij zeker van dat als ik jou muggenkoekjes voorschotel, jij ze niet zult eten, behalve dan misschien om te laten zien hoe stoer je wel niet bent.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Er zit maar weinig vlees in insecten, en dan moet je ze ook nog eens zelf verzamelen.![]()
Bovendien hou ik er al niet van als vlees in kleine stukjes/porties wordt geserveerd, laat staan dat ik zin heb om mug na mug naar binnen te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |