Dus als je moeder alleen kookt krijg je geen vlees omdat je er zelf maar voor moet zorgen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef ballieking het volgende:
Nouja, mn vader koopt het vlees en maakt het zelf klaar maar daar gaat het niet om...
JIJ wil vegetarisch eten, dan zorg je daar zelf maar voor, als anderen je helpen is het extra en geen must.
Het feit dat ze een moeder is betekend in ieder geval dat ze vlees-interactie in haar leven heeft gehad.quote:Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou vraag ik me dus af hè....
Zou ze je pa ooit hebben gepijpt? Zo'n vleeslolly is natuurlijk wel erg vies voor een vegetariër...
Hoeft niet. Ze kan ook de knoflooksaus op een andere wijze hebben gebruikt.quote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het feit dat ze een moeder is betekend in ieder geval dat ze vlees-interactie in haar leven heeft gehad.
Kunstmatige inseminatie omdat je een vegitard bent? Lol.quote:Op zondag 2 september 2007 03:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze kan ook de knoflooksaus op een andere wijze hebben gebruikt.
verklaar dan eens waarom mensen die geen vlees eten na 5 jaar ongeveer eruit zien als een lopende houten plank? verklaar dan eens waarom mensen die vlees eten er een stuk steviger en gezonder uitzien? meer kleur op hun bakkes enzo.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dan weet je niet veel van voeding af, als je al niet eens een goede vervanging voor vlees kan vinden.
Of het zit tussen de oren, daar hebben veel vleeseters vaker last van.
GODVERDOMME wat blijft dat FUCKING GRAPPIG.quote:Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou vraag ik me dus af hè....
Zou ze je pa ooit hebben gepijpt? Zo'n vleeslolly is natuurlijk wel erg vies voor een vegetariër...
De verklaring staat in het gequote stukje zelf. Geen goede vervanging weten/nemen voor vlees. Met andere woorden: gewoon geen vlees meer eten, terwijl je het behoort te vervangen. Dat er geen goede vervangers zijn is gewoon onzin. Essentiële eiwitten vind je ook gewoon in groenten/pinda's/peulvruchten/bonen etc.quote:Op zondag 2 september 2007 07:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
verklaar dan eens waarom mensen die geen vlees eten na 5 jaar ongeveer eruit zien als een lopende houten plank? verklaar dan eens waarom mensen die vlees eten er een stuk steviger en gezonder uitzien? meer kleur op hun bakkes enzo.
er zijn geen echte goede vleesvervangers, je kan vlees niet namaken van champions en pinda's. dat lukt niet. dat je zelf geen vlees of vis eet om wat voor reden dan ook, is tot daar aan toe. verklaar alleen de mensen die dit wel doen niet voor gek. vraag me af of er bij jou wel iets tussen je oren zit.
Doe niet zo dom en ontwetend joh. Verklaar jij dan maar eens waarom darmkanker zelden voorkomt bij vegetariers maar des te meer bij mensen die elke dag lekker veel te veel vlees zitten te schranzen.quote:Op zondag 2 september 2007 07:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
verklaar dan eens waarom mensen die geen vlees eten na 5 jaar ongeveer eruit zien als een lopende houten plank? verklaar dan eens waarom mensen die vlees eten er een stuk steviger en gezonder uitzien? meer kleur op hun bakkes enzo.
er zijn geen echte goede vleesvervangers, je kan vlees niet namaken van champions en pinda's. dat lukt niet. dat je zelf geen vlees of vis eet om wat voor reden dan ook, is tot daar aan toe. verklaar alleen de mensen die dit wel doen niet voor gek. vraag me af of er bij jou wel iets tussen je oren zit.
Ja da's vrij logisch. Alles is slecht in overvloed. Als je teveel melk drinkt (10 glazen per dag ofzo) krijg je ook kanker. Moeten we daarom maar geen melk meer drinken? Het is gewoon gezond voor een mens.quote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Doe niet zo dom en ontwetend joh. Verklaar jij dan maar eens waarom darmkanker zelden voorkomt bij vegetariers maar des te meer bij mensen die elke dag lekker veel te veel vlees zitten te schranzen.
quote:Op zondag 2 september 2007 09:13 schreef Yildiz het volgende:
Dus eerst verklaar je vegetariers voor ongezonde dunne en bleke mensen, vervolgens zeg je dat je niet voor gek verklaard wil worden...
Het beste voorbeeld van een gezonde vegetatier imo: Kari van Mythbusters
[...]
Dat ken ik wel van een bepaalde persoon in mijn omgeving.quote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef parselmouth het volgende:
Hebben mensen het over vegetariers die anderen hun wil opleggen...
Ik moet me telkens verklaren en verdedigen als ik tussen neus en lippen door zeg dat ik geen vlees eet, terwijl ik het geen probleem vind als iemand z'n McDrek op zit te vreten. Het is vaker dat vleeseters mij hun wil opleggen dan dat ik hen mijn wil opleg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |