Ja, maar als je alles binnen krijgt bij de McDonalds loop je zeker tekorten op, alleen is er geen gebrek aan het aantal caloriën wat ze naar binnen werken, maar wel een tekort aan de vitaminen die je in groenvoer vindt.quote:Op maandag 3 september 2007 06:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hierzo in Europa krijgt de mens teveel binnen, je ziet dat ook op straat.![]()
Zo'n houding heeft weinig zin net zoals die waar je tegen ageert.quote:Op maandag 3 september 2007 06:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Trouwens, jou houding is een stuk arroganter dan waarvan je mij beticht, dus ik zou maar wat minder hoog van de toren blazen. Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat je gelijk zou hebben, zou een beetje bescheidenheid je sieren...![]()
Ik hou me er niet mee bezig maar eet altijd de dingen die mijn lichaam me vertellen.quote:Op maandag 3 september 2007 06:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, maar als je alles binnen krijgt bij de McDonalds loop je zeker tekorten op, alleen is er geen gebrek aan het aantal caloriën wat ze naar binnen werken, maar wel een tekort aan de vitaminen die je in groenvoer vindt.
Heb je ook argumenten?quote:Op maandag 3 september 2007 07:16 schreef ballieking het volgende:
JA DELETE TOPIC
ueunee, zorgt allen maar voor omzetting van glucogeen in glucose, en is goed voor de hersenactiviteitquote:Op maandag 3 september 2007 06:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Alleen is de taurine waarom het ging niet essentiël
bij strikte definitie niet nee, maar het is toch best belangrijk, en je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op me vraag: wat is de vegetarische vervanger ervanquote:en niet eens een aminozuur.
Je maakt mij niet wijs dat die BBQ elke dag weer aangaat.quote:Op maandag 3 september 2007 07:32 schreef classpc het volgende:
Alle Barbecues in mijn vriendenkring waar ik kom is er vlees e.d. aanwezig en wie zo nodig vegetarisch wil zijn neemt z'n eigen spul mee.
We willen het best voor je op de barbecue gooien maar om nou speciaal alemaal spul te kopen is een beetje te gek.
Dat moet je maar terug lezen in de post over essentiële aminozuren. Er is geen vegetarische vervanger nodig, want het is een eiwit die het lichaam zelf kan aanmaken met de al dan niet essentiële aminozuren.quote:Op maandag 3 september 2007 07:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ueunee, zorgt allen maar voor omzetting van glucogeen in glucose, en is goed voor de hersenactiviteit
[..]
bij strikte definitie niet nee, maar het is toch best belangrijk, en je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op me vraag: wat is de vegetarische vervanger ervan
Weet ik, maar ik moest even reageren.quote:Op maandag 3 september 2007 06:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo'n houding heeft weinig zin net zoals die waar je tegen ageert.![]()
Ik eet geen vlees omdat ik vind dat er geen beest hoeft dood te gaan als ik ook andere producten kan eten. Dus ook geen biologisch vleesquote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd waarom vegetariers tegenwoordig niet dat biologische vlees kopen van oa. Greenfield
Dat is idd nogal wat met die kippen! Ik zag daar eens bij Discovery wat over, bij de serie How It's Made.quote:Op maandag 3 september 2007 14:31 schreef Mikevin het volgende:
[..]maar dan vraag ik me af: hebben die mensen wel eens gezien hoe kippeneieren van de kip naar jou komen, dan ben ik persoonlijk liever een koe die zich lekker vol mag eten en dan vrij pijnloos wordt afgemaakt. Die kippen zitten met z'n allen in een piepklein hokje de hele dag eieren te schijten.
quote:Op maandag 3 september 2007 14:33 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees omdat ik vind dat er geen beest hoeft dood te gaan als ik ook andere producten kan eten. Dus ook geen biologisch vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op maandag 3 september 2007 14:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]Maar dan worden ze in elk geval niet voor jou gedood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoel ik, als je ziet hoe die beesten op elkaar gepakt zitten en gewoon in zon kist vervoerd worden, lijkt me niet echt heel diervriendelijk. Ik neem aan dat ze er niet echt schade aan over houden ofzo maar hier begint het nog maar, de kooitjes waarin ze later mogen gaan broeden zijn ook niet erg diervriendelijk.quote:Op maandag 3 september 2007 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is idd nogal wat met die kippen! Ik zag daar eens bij Discovery wat over, bij de serie How It's Made.
Dat ging dan over het uitbroeden van bevruchte eieren. Vanaf die ei-fase, is dat allemaal mechanisch! Ze worden gebroed in machines, automatisch gevaccineerd, en na het uitkomen glijden ze over transportbanden om te worden gesorteerd. Het is net The Matrix
http://www.youtube.com/watch?v=bkuohLV2u0k
Overigens, ik eet gewoon vlees en ben juist vooral dol op kip. Maar dit filmpje vond ik toch wel opvallend, bij even gebrek aan een beter woord
Dat voegt juist iets toe aan de smaak.quote:Op maandag 3 september 2007 15:10 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Maar dan worden ze in elk geval niet voor jou gedood.
Goh, wat ben jij stoer.quote:Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef LENUS het volgende:
Je moet gewoon VLEESCH eten, voor de rest bek dicht
Als ik naar de supermarkt ga en ik koop heel toevallig iets met vlees koop ik altijd biologisch, sowieso koop ik praktisch al mijn boodschappen al bio.quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd waarom vegetariers tegenwoordig niet dat biologische vlees kopen van oa. Greenfield
quote:Op maandag 3 september 2007 14:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |