abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2007 @ 06:42:51 #226
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52908931
quote:
Op maandag 3 september 2007 06:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hierzo in Europa krijgt de mens teveel binnen, je ziet dat ook op straat.
Ja, maar als je alles binnen krijgt bij de McDonalds loop je zeker tekorten op, alleen is er geen gebrek aan het aantal caloriën wat ze naar binnen werken, maar wel een tekort aan de vitaminen die je in groenvoer vindt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52908935
quote:
Op maandag 3 september 2007 06:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

Trouwens, jou houding is een stuk arroganter dan waarvan je mij beticht, dus ik zou maar wat minder hoog van de toren blazen. Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat je gelijk zou hebben, zou een beetje bescheidenheid je sieren...
Zo'n houding heeft weinig zin net zoals die waar je tegen ageert.
pi_52908943
quote:
Op maandag 3 september 2007 06:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ja, maar als je alles binnen krijgt bij de McDonalds loop je zeker tekorten op, alleen is er geen gebrek aan het aantal caloriën wat ze naar binnen werken, maar wel een tekort aan de vitaminen die je in groenvoer vindt.
Ik hou me er niet mee bezig maar eet altijd de dingen die mijn lichaam me vertellen.
Dat is elke dag weer anders en ik ben kieskeurig.
pi_52909043
JA DELETE TOPIC
pi_52909051
quote:
Op maandag 3 september 2007 07:16 schreef ballieking het volgende:
JA DELETE TOPIC
Heb je ook argumenten?
  Eindredactie Games maandag 3 september 2007 @ 07:30:25 #231
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_52909129
quote:
Op maandag 3 september 2007 06:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Alleen is de taurine waarom het ging niet essentiël
ueunee, zorgt allen maar voor omzetting van glucogeen in glucose, en is goed voor de hersenactiviteit
quote:
en niet eens een aminozuur.
bij strikte definitie niet nee, maar het is toch best belangrijk, en je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op me vraag: wat is de vegetarische vervanger ervan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 3 september 2007 @ 07:32:34 #232
78498 classpc
I don't like change
pi_52909139
Alle Barbecues in mijn vriendenkring waar ik kom is er vlees e.d. aanwezig en wie zo nodig vegetarisch wil zijn neemt z'n eigen spul mee.
We willen het best voor je op de barbecue gooien maar om nou speciaal alemaal spul te kopen is een beetje te gek.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_52909174
quote:
Op maandag 3 september 2007 07:32 schreef classpc het volgende:
Alle Barbecues in mijn vriendenkring waar ik kom is er vlees e.d. aanwezig en wie zo nodig vegetarisch wil zijn neemt z'n eigen spul mee.
We willen het best voor je op de barbecue gooien maar om nou speciaal alemaal spul te kopen is een beetje te gek.
Je maakt mij niet wijs dat die BBQ elke dag weer aangaat.
  maandag 3 september 2007 @ 13:27:55 #234
12913 GreatWhiteSilence
pi_52915025
quote:
Op maandag 3 september 2007 07:30 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ueunee, zorgt allen maar voor omzetting van glucogeen in glucose, en is goed voor de hersenactiviteit
[..]

bij strikte definitie niet nee, maar het is toch best belangrijk, en je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op me vraag: wat is de vegetarische vervanger ervan
Dat moet je maar terug lezen in de post over essentiële aminozuren. Er is geen vegetarische vervanger nodig, want het is een eiwit die het lichaam zelf kan aanmaken met de al dan niet essentiële aminozuren.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 3 september 2007 @ 13:29:03 #235
12913 GreatWhiteSilence
pi_52915061
quote:
Op maandag 3 september 2007 06:43 schreef sig000 het volgende:

[..]

Zo'n houding heeft weinig zin net zoals die waar je tegen ageert.
Weet ik, maar ik moest even reageren.
pi_52916168
Ik ben nog steeds benieuwd waarom vegetariers tegenwoordig niet dat biologische vlees kopen van oa. Greenfield
  maandag 3 september 2007 @ 14:11:11 #237
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52916206
Je moet gewoon VLEESCH eten, voor de rest bek dicht
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_52916209
wees trouwens blij dat je een moeder hebt kutkop
A little bit hateful
  maandag 3 september 2007 @ 14:21:29 #239
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_52916528
Eensch !
Minds are like parachutes. They only function when open.
  maandag 3 september 2007 @ 14:22:17 #240
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_52916553
vlees

zonder vlees geen maaltijd.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_52916806
Sowieso vind ik vegetarisme maar een rare tussenstap. Ik heb altijd geleerd dat mensen dat zijn omdat ze het niet eens zijn met de behandeling die dieren krijgen, maar dan vraag ik me af: hebben die mensen wel eens gezien hoe kippeneieren van de kip naar jou komen, dan ben ik persoonlijk liever een koe die zich lekker vol mag eten en dan vrij pijnloos wordt afgemaakt. Die kippen zitten met z'n allen in een piepklein hokje de hele dag eieren te schijten.
Of je bent veganist of je bent niks, vegetarier zijn is maar een rare tussenweg.

Je kan overigens best een beetje rekening houden, ligt aan de persoon
  maandag 3 september 2007 @ 14:33:55 #242
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52916871
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd waarom vegetariers tegenwoordig niet dat biologische vlees kopen van oa. Greenfield
Ik eet geen vlees omdat ik vind dat er geen beest hoeft dood te gaan als ik ook andere producten kan eten. Dus ook geen biologisch vlees
  Donald Duck held maandag 3 september 2007 @ 14:43:41 #243
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52917121
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:31 schreef Mikevin het volgende:
[..]maar dan vraag ik me af: hebben die mensen wel eens gezien hoe kippeneieren van de kip naar jou komen, dan ben ik persoonlijk liever een koe die zich lekker vol mag eten en dan vrij pijnloos wordt afgemaakt. Die kippen zitten met z'n allen in een piepklein hokje de hele dag eieren te schijten.
Dat is idd nogal wat met die kippen! Ik zag daar eens bij Discovery wat over, bij de serie How It's Made.
Dat ging dan over het uitbroeden van bevruchte eieren. Vanaf die ei-fase, is dat allemaal mechanisch! Ze worden gebroed in machines, automatisch gevaccineerd, en na het uitkomen glijden ze over transportbanden om te worden gesorteerd. Het is net The Matrix
http://www.youtube.com/watch?v=bkuohLV2u0k

Overigens, ik eet gewoon vlees en ben juist vooral dol op kip. Maar dit filmpje vond ik toch wel opvallend, bij even gebrek aan een beter woord
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52917366
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:33 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik eet geen vlees omdat ik vind dat er geen beest hoeft dood te gaan als ik ook andere producten kan eten. Dus ook geen biologisch vlees
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 3 september 2007 @ 15:09:53 #245
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52917695
Vraag en aanbod Henk, als niemand zo op wil vreten zullen ze op den duur nooit geboren worden.
Ik ga naar huis.
pi_52917716
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan worden ze in elk geval niet voor jou gedood.
pi_52917903
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is idd nogal wat met die kippen! Ik zag daar eens bij Discovery wat over, bij de serie How It's Made.
Dat ging dan over het uitbroeden van bevruchte eieren. Vanaf die ei-fase, is dat allemaal mechanisch! Ze worden gebroed in machines, automatisch gevaccineerd, en na het uitkomen glijden ze over transportbanden om te worden gesorteerd. Het is net The Matrix
http://www.youtube.com/watch?v=bkuohLV2u0k

Overigens, ik eet gewoon vlees en ben juist vooral dol op kip. Maar dit filmpje vond ik toch wel opvallend, bij even gebrek aan een beter woord
Dat bedoel ik, als je ziet hoe die beesten op elkaar gepakt zitten en gewoon in zon kist vervoerd worden, lijkt me niet echt heel diervriendelijk. Ik neem aan dat ze er niet echt schade aan over houden ofzo maar hier begint het nog maar, de kooitjes waarin ze later mogen gaan broeden zijn ook niet erg diervriendelijk.
pi_52918075
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:10 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Maar dan worden ze in elk geval niet voor jou gedood.
Dat voegt juist iets toe aan de smaak.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 3 september 2007 @ 15:37:32 #249
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52918332
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef LENUS het volgende:
Je moet gewoon VLEESCH eten, voor de rest bek dicht
Goh, wat ben jij stoer.

Wat zal jij een ongelovelijk grote e-piemel hebben.
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef McGilles het volgende:
Als ik naar de supermarkt ga en ik koop heel toevallig iets met vlees koop ik altijd biologisch, sowieso koop ik praktisch al mijn boodschappen al bio.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 3 september 2007 @ 16:15:17 #250
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52919215
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]
SPOILER
joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')