Jeej, die heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
Fijn dat jullie zo trouw die kortingscodes plaatsen! Ik heb bijna 15 euro korting gescoord op mijn winterjas![]()
[afbeelding]
(komt in oktober als het goed is)
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de levertijden zijn wisselend. Bij mij duurde het bij direct leverbare spullen meestal een week voordat het werd afgeleverd.
Oeh! mijn bestelling is nog niet in behandeling, dus ik kan die jurk/trui nog wel even toevoegen. Hoe valt ie? Ik ben namelijk ook 1.65, en heb normaal gesproken ook maat 36. Heb je een S'je? Of XS?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Net gearriveerd:
[afbeelding]
(met maillot eronder als jurk te dragen)
Ik heb een S en die valt qua lengte zoals bij het model op de site: ruim boven de knie, maar zeker lang genoeg om voor jurkje te kunnen doorgaan. (En mocht je de zwartwitte nemen: het wit is niet echt spierwit, beetje creme-ig). De stof is vrij dun: van dat spul dat in de winter statisch wordtquote:Op donderdag 6 september 2007 15:45 schreef BalLon het volgende:
[..]
Oeh! mijn bestelling is nog niet in behandeling, dus ik kan die jurk/trui nog wel even toevoegen. Hoe valt ie? Ik ben namelijk ook 1.65, en heb normaal gesproken ook maat 36. Heb je een S'je? Of XS?
Ben benieuwd!
Ja die heb ik ook gekocht vorige week, maar dan in de winkel. Ook erg fijn te dragen boven een nette broek en/of met een bloesje eronder!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Net gearriveerd:
[afbeelding]
Ja dat is de mijne ookquote:Op donderdag 6 september 2007 20:29 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow ja mijn bestelling moest vandaag in zwolle zijn maar volgens de TNT issie manco... geen idee wat er aan de hand is...![]()
die paarse ga ik morgen ook ff passenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Ah, zo lang (euh kort) ben ik ook. Ik heb een mt 36 besteld, dus die zal nog wel ietsje korter uitvallen. Ik ben vooral bang dat 'ie net te lang uitvalt en dan wordt het model al gauw een beetje vreemd.
Ik heb ook nog een winterjas-voor-als-het-vriest in de kast hangen, maar die is zo warm dat 'ie vorig jaar niet eens uit de kast geweest is... Zo'n wat dunner ding is wel fijn voor erbij.
Tnx voor de info!
Net gearriveerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Maar dan in het paars. Bijzonder onflatteus in mijn geval)
Kleine bestelling?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef nikkie1985 het volgende:
snap er geen reet van, heb geen track en trace enzo, waar is mn pakje:(
Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:33 schreef Inu het volgende:
H&M
Hier in IJsland hebben ze geen H&M, de huur is schijnbaar te hoogKun je ook dingen bestellen vanuit andere landen? Kon niet echt iets vinden hierover op de site....
Duitsland heeft sinds kort ook een online shopquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:46 schreef Jurk het volgende:
[..]
Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |